eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › "Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Gnin i Wioska w Nadleśnictwie Grodzisk" - II postępowanie.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Gnin i Wioska
w Nadleśnictwie Grodzisk” – II postępowanie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630012930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lasówki 1

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: tel. 61 444 53 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzisk@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-grodzisk/zamowienia-publiczne2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Gnin i Wioska
w Nadleśnictwie Grodzisk” – II postępowanie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-608348bc-76e8-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065829

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00201654/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa bydynku kancelarii Gnin i Wioska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484578

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku jednokondygnacyjnego bez podpiwniczenia, bez zagospodarowanego poddasza, dostępnego dla osób niepełnosprawnych. Technologia budowy tradycyjna: ławy fundamentowe żelbetowe, ściany z bloczków z betonu komórkowego
gr.48 cm przy zastosowaniu drewna i materiałów drewnopochodnych: strop drewniany, okładzina elewacji z desek opalanych. Budynek wyposażony zostanie w instalację wodociągową, kanalizacyjną wraz z montażem bezodpływowego zbiornika na ścieki. W projekcie uwzględniono również instalację elektryczną, DATA/TEL, alarmową, wentylacyjną, klimatyzacyjną oraz fotowoltaiczną. Źródłem ciepła dla budynku będzie zespół pompy ciepła powietrze/woda współpracujący z zasobnikiem CWU oraz zbiornikiem buforowym. Budynek wyposażony zostanie w oświetlenie awaryjne, umożliwiające ewakuację oraz instalację informującą o pożarze. Łączna powierzchnia użytkowa budynku wynosić będzie 66,95 m2 w tym uwzględniono dwa pomieszczenia biurowe o pow. 14,28 m2 każde, dwa pomieszczenia gospodarcze o pow. 6,66 m2 każde, przedsionek, korytarz z poczekalnią, pomieszczenie socjalne oraz wc dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zadanie obejmuje również zagospodarowanie terenu polegające na przygotowaniu parkingu (miejsc postojowych dla samochodów interesantów i pracowników), ogrodzenia całego terenu oraz montażu infrastruktury takiej jak maszt flagowy i tablica informacyjna dla obu leśnictw.

4.2. Roboty zostaną wykonane zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 9 do SWZ warunkami prowadzonego postępowania, w tym Dokumentacją Projektową - załącznik nr 10 SWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SWZ oraz Przedmiarem robót - załącznik nr 12 do SWZ, ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając zgodnie z art. 255 pkt 3) Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 23.12.2023 r. godz. 09:00 oferty złożyło czterech wykonawców: MAT-BUD Łukasz Matyja, ul. Jana Kasprowicza 10, 64-000 Kościan oferując cenę 867 998,70 zł, Firma Handlowo-Usługowa Małgorzata Odważna ul. Grodziska 17, 64-061 Kamieniec, oferując cenę 871 871,00 zł, OBUD MICHAŁ BUDZINSKI ul. 27 Grudnia 14, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, oferując cenę 1 009 947,73 zł, METALPLAST CONSULTING SP. Z O.O., ul. Emilii Szczanieckiej 14A 60-216 Poznań oferując cenę 1 095 757,43 zł. Zamawiający dokonując oceny złożonych ofert odrzucił ofertę wykonawcy MAT-BUD Łukasz Matyja oraz wykonawcy Firma Handlowo-Usługowa Małgorzata Odważna. Ofertą najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu byłaby oferta wykonawcy OBUD MICHAŁ BUDZINSKI, który za realizację zamówienia zaoferował cenę 1 009 947,73 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego postępowania wynosi 913 856,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć wskazanej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu;

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.