Ogłoszenie z dnia 2023-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484578/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Gnin i Wioska
w Nadleśnictwie Grodzisk” – II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630012930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lasówki 1
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 61 444 53 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzisk@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-grodzisk/zamowienia-publiczne21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Gnin i Wioskaw Nadleśnictwie Grodzisk” – II postępowanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-608348bc-76e8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00201654/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa bydynku kancelarii Gnin i Wioska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484578
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku jednokondygnacyjnego bez podpiwniczenia, bez zagospodarowanego poddasza, dostępnego dla osób niepełnosprawnych. Technologia budowy tradycyjna: ławy fundamentowe żelbetowe, ściany z bloczków z betonu komórkowego
gr.48 cm przy zastosowaniu drewna i materiałów drewnopochodnych: strop drewniany, okładzina elewacji z desek opalanych. Budynek wyposażony zostanie w instalację wodociągową, kanalizacyjną wraz z montażem bezodpływowego zbiornika na ścieki. W projekcie uwzględniono również instalację elektryczną, DATA/TEL, alarmową, wentylacyjną, klimatyzacyjną oraz fotowoltaiczną. Źródłem ciepła dla budynku będzie zespół pompy ciepła powietrze/woda współpracujący z zasobnikiem CWU oraz zbiornikiem buforowym. Budynek wyposażony zostanie w oświetlenie awaryjne, umożliwiające ewakuację oraz instalację informującą o pożarze. Łączna powierzchnia użytkowa budynku wynosić będzie 66,95 m2 w tym uwzględniono dwa pomieszczenia biurowe o pow. 14,28 m2 każde, dwa pomieszczenia gospodarcze o pow. 6,66 m2 każde, przedsionek, korytarz z poczekalnią, pomieszczenie socjalne oraz wc dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zadanie obejmuje również zagospodarowanie terenu polegające na przygotowaniu parkingu (miejsc postojowych dla samochodów interesantów i pracowników), ogrodzenia całego terenu oraz montażu infrastruktury takiej jak maszt flagowy i tablica informacyjna dla obu leśnictw.
4.2. Roboty zostaną wykonane zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 9 do SWZ warunkami prowadzonego postępowania, w tym Dokumentacją Projektową - załącznik nr 10 SWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SWZ oraz Przedmiarem robót - załącznik nr 12 do SWZ, ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 255 pkt 3) Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. 23.12.2023 r. godz. 09:00 oferty złożyło czterech wykonawców: MAT-BUD Łukasz Matyja, ul. Jana Kasprowicza 10, 64-000 Kościan oferując cenę 867 998,70 zł, Firma Handlowo-Usługowa Małgorzata Odważna ul. Grodziska 17, 64-061 Kamieniec, oferując cenę 871 871,00 zł, OBUD MICHAŁ BUDZINSKI ul. 27 Grudnia 14, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, oferując cenę 1 009 947,73 zł, METALPLAST CONSULTING SP. Z O.O., ul. Emilii Szczanieckiej 14A 60-216 Poznań oferując cenę 1 095 757,43 zł. Zamawiający dokonując oceny złożonych ofert odrzucił ofertę wykonawcy MAT-BUD Łukasz Matyja oraz wykonawcy Firma Handlowo-Usługowa Małgorzata Odważna. Ofertą najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu byłaby oferta wykonawcy OBUD MICHAŁ BUDZINSKI, który za realizację zamówienia zaoferował cenę 1 009 947,73 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego postępowania wynosi 913 856,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć wskazanej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu;SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA WIELKOPOLSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.