eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WierzchosławiceDostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97835677-9489-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004306/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa faktyczna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2b01dfbe-6d5a-11ec-ae77-fe331fedffdc

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 473976,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82881,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego do stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. Kark wp b/k kl. 1 -
120 kg, schab wp b/k - 160 kg, słonina bez skóry - 9 kg, szynka surowa wp z/k bez skóry i
biodrówki kl. 1 - 235 kg, żeberka wp paski, trójkąty - 65 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 27425,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego do stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. udko z kurczaka -
200 kg, kurczak świeży - 435 kg, filet z kurczaka b/s i b/k - 250 kg, porcja rosołowa - 570 kg, filet
z indyka b/s i b/k - 200 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 31571,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. antrykot wołowy b/k
- 17 kg, rostbef wołowy b/k kl. 1 - 17 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso

4.5.5.) Wartość części: 1809,52 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin drobiowych do stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. kurczak z
Bobrownik - 35 kg, indyk gotowany - 14 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 4838,10 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych do stołówki szkolnej
Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. boczek wędzony
parzony - 27 kg, szynka wędzona parzona z Lubinki - 27 kg, kiełbasa wiejska z Lubinki - 14 kg,
kiełbasa zwyczajna - 84 kg, parówki z szynki - 54 kg, sopocka tradycyjna - 27 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 17237,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11040,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11040,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11040,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna „MAK-I” Marcin Gawron Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-14-53-938

7.3.3) Ulica: Czysta 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11040,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17417,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17417,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17417,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna „MAK-I” Marcin Gawron Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-14-53-938

7.3.3) Ulica: Czysta 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17417,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1587,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1587,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1587,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna „MAK-I” Marcin Gawron Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-14-53-938

7.3.3) Ulica: Czysta 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1587,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6043,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6043,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6043,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna „MAK-I” Marcin Gawron Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-14-53-938

7.3.3) Ulica: Czysta 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6043,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.