Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97835677-9489-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004306/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa faktyczna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-2b01dfbe-6d5a-11ec-ae77-fe331fedffdc
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 473976,60 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82881,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego do stołówki szkolnejSzkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. Kark wp b/k kl. 1 -
120 kg, schab wp b/k - 160 kg, słonina bez skóry - 9 kg, szynka surowa wp z/k bez skóry i
biodrówki kl. 1 - 235 kg, żeberka wp paski, trójkąty - 65 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 27425,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa drobiowego do stołówki szkolnejSzkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. udko z kurczaka -
200 kg, kurczak świeży - 435 kg, filet z kurczaka b/s i b/k - 250 kg, porcja rosołowa - 570 kg, filet
z indyka b/s i b/k - 200 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 31571,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnejSzkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. antrykot wołowy b/k
- 17 kg, rostbef wołowy b/k kl. 1 - 17 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 1809,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin drobiowych do stołówki szkolnejSzkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. kurczak z
Bobrownik - 35 kg, indyk gotowany - 14 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 4838,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych do stołówki szkolnejSzkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach tj. boczek wędzony
parzony - 27 kg, szynka wędzona parzona z Lubinki - 27 kg, kiełbasa wiejska z Lubinki - 14 kg,
kiełbasa zwyczajna - 84 kg, parówki z szynki - 54 kg, sopocka tradycyjna - 27 kg.
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00
na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (emailem
na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97 na własny koszt. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 17237,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11040,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11040,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11040,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna „MAK-I” Marcin Gawron Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-14-53-938
7.3.3) Ulica: Czysta 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. 100-LECIA RUCHU LUDOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. 100-LECIA RUCHU LUDOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11040,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17417,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17417,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17417,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna „MAK-I” Marcin Gawron Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-14-53-938
7.3.3) Ulica: Czysta 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. 100-LECIA RUCHU LUDOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. 100-LECIA RUCHU LUDOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17417,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1587,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1587,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1587,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna „MAK-I” Marcin Gawron Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-14-53-938
7.3.3) Ulica: Czysta 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1587,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6043,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6043,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6043,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna „MAK-I” Marcin Gawron Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-14-53-938
7.3.3) Ulica: Czysta 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. 100-LECIA RUCHU LUDOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. 100-LECIA RUCHU LUDOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6043,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby stołówki przy Szkole Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Gruszczycach.
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
- Dostawa produktów żywnościowych do Mieszkań Wspomaganych w Dąbrowie
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa wędlin drobiowych i wieprzowych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.