eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup si³owni zasilania gwarantowanego wraz z zestawem baterii i uruchomieniem do Posterunku Policji Mirzec



Og³oszenie z dnia 2021-05-27


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00065843 z dnia 2021-05-27

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup si³owni zasilania gwarantowanego wraz z zestawem baterii i uruchomieniem do Posterunku Policji Mirzec

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290727869

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Seminaryjska 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-372

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 47 802 29 30

1.5.8.) Numer faksu: 47 802 29 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.nowak@ki.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi-pn

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup si³owni zasilania gwarantowanego wraz z zestawem baterii i uruchomieniem do Posterunku Policji Mirzec

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4ff248c0-bead-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00065843

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00011935/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.12 Awaryjne urzadzenia energetyczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_kielce

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy
u¿yciu platformy zakupowej Open Nexus, dostêpnej
podadresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/kwp_kielce

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej
zapo¶rednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania,
zmianyspecyfikacji, zmianyterminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie wsekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jestkonkretnywykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl dokonkretnego wykonawcy.Zamawiaj±cy, zgodnie z
Rozporz±dzeniem PrezesaRady Ministrów z dnia 31grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacjioraz wymagañtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków
komunikacji elektronicznejwpostêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z
2020r. poz. 2452),okre¶laniezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl,tj.:a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 512 kb/s,b)komputerklasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac
Os x 10 4, Linux,lub ichnowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w
przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 10 0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany
program AdobeAcrobatReader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) Szyfrowanie na
platformazakupowa.plodbywa siê zapomoc± protoko³u TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych
przez platformêzakupow± stanowidatê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwerasynchronizowanego zzegarem G³ównego Urzêdu MiarFormaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9listopada 2017 r. w sprawieog³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawieKrajowych RamInteroperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymianyinformacji w postacielektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla
systemówteleinformatycznych”.Zamawiaj±cyrekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg
(.jpeg) zeszczególnym wskazaniem na .pdf.Wcelu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy
rekomendujewykorzystanie jednego z formatów: .zip,.7Z.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia
wielko¶ciplików podpisywanych profilem zaufanym,który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie
wielko¶ciplików podpisywanych w aplikacji eDoApps³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który
wynosi max5MB.9. Zamawiaj±cy informuje, ¿einstrukcje korzystania z platformazakupowa.pl
dotycz±ce wszczególno¶ci logowania, sk³adaniawniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert
oraz innychczynno¶ci podejmowanych wniniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl
znajduj± siêw zak³adce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie internetowej pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce; Tel. 47 802 20 10.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeæ, pracownik Wydzia³u Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 043/TPBN/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup si³owni wraz z zestawem baterii oraz uruchomieniem w nowobudowanym obiekcie tj. Posterunek Policji w Mircu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urz±dzenia energetyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

- Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców z³o¿enia certyfikatu producenta urz±dzenia zasilaj±cego wydanego na Wykonawcê w zakresie przeprowadzania monta¿u, uruchomienia, przegl±dów i udzielania gwarancji fabrycznej urz±dzeñ systemów zasilania gwarantowanego producenta, którego urz±dzenie jest oferowane. Gwarantuje to odpowiedni poziom wiedzy technicznej i budowy urz±dzeñ oraz wykonania us³ugi na poziomie uznanym przez producenta za równorzêdny z fabrycznym. Wa¿ny dokument (orygina³ lub potwierdzona za zgodno¶æ kopia) nale¿y do³±czyæ do oferty w przypadku Wykonawcy niebêd±cego producentem. W przypadku z³o¿enia oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia przez producenta urz±dzenia Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie o byciu producentem (nie dotyczy baterii i aparatury elektrycznej rozdzielczej i zabezpieczaj±cej)
- Dokumentacja Techniczno-Ruchowa DTR lub karta katalogowa systemu zasilania gwarantowanego z przedstawieniem wszelkich deklarowanych parametrów technicznych urz±dzenia. Parametry minimalne wymagane przez Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia),
- Karta katalogowa oferowanych baterii w jêzyku polskim

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

- Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców z³o¿enia certyfikatu producenta urz±dzenia zasilaj±cego wydanego na Wykonawcê w zakresie przeprowadzania monta¿u, uruchomienia, przegl±dów i udzielania gwarancji fabrycznej urz±dzeñ systemów zasilania gwarantowanego producenta, którego urz±dzenie jest oferowane. Gwarantuje to odpowiedni poziom wiedzy technicznej i budowy urz±dzeñ oraz wykonania us³ugi na poziomie uznanym przez producenta za równorzêdny z fabrycznym. Wa¿ny dokument (orygina³ lub potwierdzona za zgodno¶æ kopia) nale¿y do³±czyæ do oferty w przypadku Wykonawcy niebêd±cego producentem. W przypadku z³o¿enia oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia przez producenta urz±dzenia Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie o byciu producentem (nie dotyczy baterii i aparatury elektrycznej rozdzielczej i zabezpieczaj±cej)
- Dokumentacja Techniczno-Ruchowa DTR lub karta katalogowa systemu zasilania gwarantowanego z przedstawieniem wszelkich deklarowanych parametrów technicznych urz±dzenia. Parametry minimalne wymagane przez Zamawiaj±cego okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 1 do SWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia),
- Karta katalogowa oferowanych baterii w jêzyku polskim

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pe³nomocnictwo - Je¿eli oferta wraz z o¶wiadczeniami sk³adana jest przez pe³nomocnika nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce pe³nomocnika do tej czynno¶ci

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 800,00 (s³ownie: osiemset z³otych 00/100 z³otych)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 5).
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami okre¶lonymi w SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-04 10:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_kielce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-04 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-05-27 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.