Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00024725/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00041917/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia, klatka schodowa, wymiana drzwi wewnętrznych, remont korytarzy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Kłecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 614270125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klecko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.klecko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia, klatka schodowa, wymiana drzwi wewnętrznych, remont korytarzy)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e9eee78-78f1-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013445/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024725/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295861,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Przedmiotem zamówienia jest remont w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko (sala sesyjna, sala konferencyjna, serwerownia, klatka schodowa, wymiana drzwi wewnętrznych, remont korytarzy).
3. Termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Projekt zakłada wykonanie prac remontowych w budynku Urzędu Miejskiego Gminy Kłecko, polegających na powiększeniu i remoncie sali sesyjnej na drugi piętrze w budynku, wykonaniu remontu pomieszczenia serwerowni, remoncie pomieszczenia sali konferencyjnej (sala mała), oraz remoncie klatki schodowej wraz z korytarzami i wymianie drzwi do biur.
2) Szczegółowy zakres prac przedstawia się następująco:
a) Remont sali sesyjnej i sali konferencyjnej na drugim piętrze budynku
• Rozbiórka ścianki działowej, rozkucie i powiększenie otworu drzwiowego, rozbiórka drzwi wewnętrznych.
• Wykonanie ścianek działowych z płyt G-K na rusztach stalowych.
• Dostawa i montaż stolarki drzwiowej aluminiowej (drzwi D4 – 2 szt.) oraz drewnianej (drzwi D1 – 5 szt.)
• Uzupełnienie posadzki z płytek ceramicznych, remont parkietu.
• Wykonanie sufitu podwieszanego na konstrukcji metalowej z płyt rastrowych 60x60 cm.
• Szpachlowanie i malowanie pomieszczeń.
• Wykonanie niezbędnych prac instalacji elektrycznej związanej z wymianą włączników, montażem opraw oświetleniowych, oraz dodatkowych gniazd do przyłączenia urządzeń na obu salach.
• Dostawa i montaż klimatyzatorów ściennych – 3 szt.
• Remont parapetów wewnętrznych wraz z dostawą i montażem wyposażenia szatni.
b) Remont pomieszczenia serwerowni na drugim piętrze budynku
• Rozbiórka parkietu w pomieszczeniu technicznym.
• Wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikami.
• Wymiana drzwi wejściowych.
• Zabudowa drzwi z płyt G-K pomiędzy biurami.
• Szpachlowanie i malowanie pomieszczenia.
c) Wymiana drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych
• Rozbiórka istniejących drzwi.
• Poszerzenie otworu drzwiowego do przejścia w świetle 90 cm.
• Montaż drzwi wewnętrznych do pomieszczeń biurowych.
• Dostawa i montaż stolarki aluminiowej, na korytarzach budynku.
• Obróbki malarskie po wykonanym montażu drzwi.
d) Remont klatki schodowej i korytarzy
• Skucie istniejącej posadzki.
• Ułożenie nowej posadzki z płytek ceramicznych na schodach i korytarzach budynku.
• Wymiana balustrady schodowej na balustradę ze stali ocynkowanej.
• Malowanie klatki schodowej.
• Wymiana tablicy bezpiecznikowej przy klatce schodowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331236,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504697,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331236,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Mirosław Jarzembowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840008763
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: Niechanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-220
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MIROSŁAW JARZEMBOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MIROSŁAW JARZEMBOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331236,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.