eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Padew Narodowa"DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PADWI NARODOWEJ"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PADWI NARODOWEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA W PADWI NARODOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000559807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Padew Narodowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-340

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158119948

1.5.8.) Numer faksu: 158119948

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp_padew@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppadew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.sp.padewnarodowa.biuletyn.net/?bip=2&cid=32&id=51

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PADWI NARODOWEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d87fcbeb-8784-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054816/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zamówienie na dostawę artykułów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 „Dostawa pieczywa dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: pieczywo, bułki, chleb, bułka tarta; pączki, rogale itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 22651,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 „Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: warzywa i owoce świeże, nasiona roślin strączkowych, kiszonki itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

4.5.5.) Wartość części: 20824,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 „Dostawa zup i przypraw dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: zioła i przyprawy, herbaty, sol, cukier, olej, ocet, barszcz, żur, majonezy, musztardy itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15831200-4 - Cukier biały

15864100-3 - Herbata w torebkach

15891000-0 - Zupy i buliony

15411200-4 - Olej spożywczy

15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone

4.5.5.) Wartość części: 11292,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 „Dostawa mąki i artykułów mącznych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: kasze, makarony, mąka, płatki kukurydziane, ryż itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15610000-7 - Produkty przemiału ziarna

15612100-2 - Mąka pszenna

15851100-9 - Makaron niegotowany

03211300-6 - Ryż

4.5.5.) Wartość części: 7422,59 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 „Dostawa nabiału dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: jajka, jogurty, śmietana, sery, masło itd... dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15510000-6 - Mleko i śmietana

15530000-2 - Masło

15540000-5 - Produkty serowarskie

03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 23884,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 „Dostawa ziemniaków dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej”
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych takich jak: ziemniaki dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zamawiający zgodnie z regulacjami wynikającymi z art. 441 ustawy PZP zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowych artykułów spożywczych po cenach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu. Prawo opcji zostanie uruchomione po dostarczeniu produktów spożywczych do Zamawiającego w ilości wynikającej z zawartej umowy. Maksymalna wartość opcji 30% każdego z artykułów spożywczych i nie więcej niż 30% wartości umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 7436,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25186,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25186,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25186,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671663588

7.3.3) Ulica: ul. Pogodna

7.3.4) Miejscowość: Knapy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25186,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19755,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19755,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19755,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671663588

7.3.3) Ulica: ul. Pogodna

7.3.4) Miejscowość: Knapy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19755,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12394,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12394,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12394,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671663588

7.3.3) Ulica: ul. Pogodna

7.3.4) Miejscowość: Knapy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12394,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8109,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8109,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8109,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671663588

7.3.3) Ulica: ul. Pogodna

7.3.4) Miejscowość: Knapy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8109,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24415,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24415,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24415,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671663588

7.3.3) Ulica: ul. Pogodna

7.3.4) Miejscowość: Knapy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24415,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U."MADEJ" MARCIN MADEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671663588

7.3.3) Ulica: ul. Pogodna

7.3.4) Miejscowość: Knapy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.