eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskZaprojektowanie i wybudowanie instalacji odpylania hali sortowni odpadów komunalnych na terenie ZZO w Poświętnem gmina Płońsk.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji odpylania hali sortowni odpadów komunalnych na terenie ZZO w Poświętnem gmina Płońsk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PŁOŃSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130314574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: A. Mickiewicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236624278

1.5.8.) Numer faksu: 236624278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.plonsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkplonsk.ezmawaiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wybudowanie instalacji odpylania hali sortowni odpadów komunalnych na terenie ZZO w Poświętnem gmina Płońsk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fc1476e-79e2-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027939/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/TP/IO/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 912000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga, aby instalacja odpylająca oparta była na filtrze przeciwpyłowym dla różnego rodzaju pyłu pochodzącego z odpadów komunalnych wraz z energooszczędnymi wentylatorami podciśnieniowym i wyposażona w rurociągi łączące miejsca emitujące pył z filtrem.

Wymagania dotyczące urządzeń:
• Urządzenie filtracyjne podciśnieniowe bez powrotu powietrza na halę,
• Przepływ powietrza co najmniej 65 000 m3/h,
• Miejsce ustawienia filtra na zewnątrz hali sortowni od strony północnej,
• Filtr pośredni do P max =6000 Pa,
• Wysokość filtra ca. 11,50 m,
• Całkowita powierzchnia filtracyjna co najmniej 580 m2,
• Nośnika filtracyjny tkanina filtracyjna antystatyczna,
• Liczba worków co najmniej 120 sztuk,
• Skuteczność filtracji ilość pyłów < 4 mg/Nm3,
• Obciążenie powierzchni filtracyjnej maksymalnie 115 m3/m2/h,
• Instalacja musi zapewniać odciąganie powietrza z 43 punktów ( w tym Rozrywarka 1 szt., Separator balistyczny 3 szt., Sito 3 szt.),
• Instalacja oczyszczania powietrza odlotowego z hali sortowni musi być wyposażona w stanowisko pomiarowe umożliwiające pomiar emisji:
o pyłu zgodnie z normą EN 13284-1,
o całkowitego LZO zgodnie z normą EN 12619.

Instalacja wentylacji i oczyszczania powietrza odlotowego musi spełniać wymogi tzw. Konkluzji BAT, tzn. DECYZJI WYKONAWCZEJ KOMISJI (UE) 2018/1147 z dnia 10 sierpnia 2018 r. ustanawiającej konkluzje dotyczące najlepszych dostępnych technik (BAT) w odniesieniu do przetwarzania odpadów zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2010/75/UE wraz ze sprostowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717100-2 - Wentylatory

42512510-6 - Przepustnice

45251143-5 - Roboty budowlane w zakresie instalacji sprężających powietrze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119177 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119177 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1119177 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NESTRO PPHU Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761495897

7.3.3) Ulica: Kolejowa 2

7.3.4) Miejscowość: Stare Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie projektu budowlanego.
Przedsiębiorstwo Projektowania i Nadzoru
JUKON-PROJEKT Jarosław Jurczak
NIP: 769-153-21-79
Regon: 592291409
ul. Lecha i Marii Kaczyńskich 14
97-400 Bełchatów
woj. łódzkie
Polska

biuro@jukon-projekt.pl
+48 530 480 545


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1119177 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.