Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030735/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066035 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia placu piknikowego ‘Glinianki’„ w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa elementów małej architektury na terenach leśnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48768474121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.nowak@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż wyposażenia placu piknikowego ‘Glinianki’„ w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa elementów małej architektury na terenach leśnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-087eccc9-9154-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Budowa elementów małej architektury na terenach leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030735/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68990 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są niezbędne roboty ziemne, dostawa i montaż elementów małej architektury oraz urządzeń komunalnych stanowiących wyposażenie placu piknikowego.
2) Miejscem montażu jest plac zlokalizowany na dz. o nr ewidencyjnym 521/2 obręb 2 miasta Polkowice.
3) Zakres zadania obejmuje:
a) roboty ziemne polegające na wyrównaniu terenu poprzez ręczne przerzucenie rodzimego gruntu z niwelacją wraz z mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni naturalnej placu (bez użycia sprzętu ciężkiego) na powierzchni ok. 300 m2,
b) dostawę i montaż nw. wyposażenia placu piknikowego:
- altana 4x4 m – 2 szt.,
- ławo-stół – 5 szt.,
- ławka parkowa drewniana – 7 szt.,
- tablica wolnostojąca 2x1,4 m – 1 szt.,
- regulamin placu piknikowego – 1 szt.,
- stojak na rower pięciostanowiskowy – 1 szt.,
- kosz na odpady 40 l. – 5 szt. oraz
c) wykonanie palenisk – 2 szt.
4) Miejsce montażu urządzeń wskazano na planie sytuacyjnym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Szczegółowe parametry techniczne zamawianych urządzeń określone zostały w kartach technicznych stanowiących załączniki od nr 2 do nr 9 do wzoru umowy.
W skład w/w dokumentów wchodzą :
plan sytuacyjny rozmieszczenia urządzeń na placu piknikowym „Glinianki”,
karta techniczna - altana 4x4,
karta techniczna - kosz na odpady,
karta techniczna - ławka parkowa,
karta techniczna – ławo-stół,
karta techniczna – palenisko,
karta techniczna - stojak rowerowy,
karta techniczna - tablica z daszkiem,
karta techniczna – regulamin placu piknikowego.
Dokumenty wymienione w pkt. 4) stanowią podstawę realizacji prac objętych zamówieniem i wymagania określone w nich są obowiązujące dla Wykonawcy.
5) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, nowych i w pierwszym gatunku jakościowym.
6) Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
7) Za dopuszczone do stosowania w realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się wyroby (materiały urządzenia), które zgodnie z odrębnymi przepisami oznakowano znakiem CE. W przypadku wyrobu nie posiadającego oznakowania CE dopuszczony do realizacji zamówienia będzie:
a) wyrób wyprodukowany na terytorium Polski w zgodzie z istniejącą Polską Normą, dla którego wyrobu osobno Wykonawca/ producent załączył deklarację właściwości użytkowych lub:
- w przypadku braku Polskiej Normy to wyprodukowany w zgodzie z uzyskaną aprobatą techniczną, a Wykonawca/ producent załączył deklarację zgodności z tą aprobatą,
- posiada znak budowlany świadczący o zgodności z Polską Normą wyrobu albo aprobatą techniczną, a Wykonawca/ producent załączył odpowiednią informację o wyrobie,
b) wyrób wyprodukowany poza terytorium Polski, na który udzielono mu aprobaty technicznej, a Wykonawca/producent załączył do wyrobu deklarację właściwości użytkowych,
8) Kryteria oceny równoważności:
Zamawiający uzna, że urządzenia/wyroby/materiały są równoważne do tych wskazanych w dokumentacji zamówienia pod warunkiem że:
a) spełniają one wymagania określone w pkt 5) - 7) oraz
b) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną polegającą na zapewnieniu tych samych funkcji użytkowych oraz
c) ich wymiary nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w dokumentacji zamówienia.
Wykonawcy udzielą gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Okres udzielonej gwarancji będzie wynosił od 1 do 3 lat – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113300-0 - Ławy
39121200-8 - Stoły
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60983,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60983,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60983,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych DOL-EK Kazimierz Doleciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731090826
7.3.3) Ulica: Sióstr Służebniczek 17
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERZ DOLECIŃSKI Zakład Kształtowania Terenów Zielonych "DOL-EK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60983,40
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 29 czerwca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Projektów pn. "Centrum Usług Społecznych w Szczecinie", "Wygrana Rodzina w Szczecinie" oraz na potrzeby Centrum Usług Społecznych
- Dostawa wyposażenia dla przedszkola w Zespole Szkół w Straszęcinie.
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- "Dostawa wyposażenia GCK we Włostowie"
- Rekreacyjne zagospodarowanie terenu przy świetlicy wiejskiej w Droszkowie oraz budowa placu zabaw w Przytoku
więcej: Wiaty drewniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.