Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00530082/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych SKW w latach 2023-2025 – edycja II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140679598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojciecha Oczki 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-007
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@skw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.skw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skw_gov1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych SKW w latach 2023-2025 – edycja II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f645710e-9030-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105763/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Świadczenie usług serwisowych pojazdów służbowych SKW w latach 2023 - 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-62-SKW-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1065040,65 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 317073,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis pojazdów osobowych w Lublinie.Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
1) okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów,
2) serwis i naprawa klimatyzacji,
3) pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów,
4) naprawy ogumienia, sezonowa wymiana ogumienia (letnie/zimowe) wraz z wyważaniem kół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej szczęści został opisany szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis pojazdów osobowych w Rzeszowie.Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
1) okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów,
2) serwis i naprawa klimatyzacji,
3) pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów,
4) naprawy ogumienia, sezonowa wymiana ogumienia (letnie/zimowe) wraz z wyważaniem kół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej szczęści został opisany szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
serwis pojazdów osobowych w Gdyni.Zakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
1) okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów,
2) serwis i naprawa klimatyzacji,
3) pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów,
4) naprawy ogumienia, sezonowa wymiana ogumienia (letnie/zimowe) wraz z wyważaniem kół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej szczęści został opisany szczegółowo w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - serwis pojazdów osobowych w SzczecinieZakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
1) okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów,
2) serwis i naprawa klimatyzacji,
3) pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów,
4) naprawy ogumienia, sezonowa wymiana ogumienia (letnie/zimowe) wraz z wyważaniem kół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej szczęści został opisany szczegółowo
w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - serwis pojazdów osobowych w KrakowieZakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
1) okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów,
2) serwis i naprawa klimatyzacji,
3) pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów,
4) naprawy ogumienia, sezonowa wymiana ogumienia (letnie/zimowe) wraz z wyważaniem kół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej szczęści został opisany szczegółowo
w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - serwis pojazdów osobowych w PoznaniuZakres obsługi serwisowej pojazdów obejmuje:
1) okresowe przeglądy techniczne, wykonywane zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów,
2) serwis i naprawa klimatyzacji,
3) pozostałe naprawy wynikające z eksploatacji pojazdów,
4) naprawy ogumienia, sezonowa wymiana ogumienia (letnie/zimowe) wraz z wyważaniem kół.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej szczęści został opisany szczegółowo
w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48780,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48780,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48780,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Max-Serwis Samochodowy Tomasz Hostman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131871561
7.3.3) Ulica: Lubartowska 75
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-123
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"M A X" - Serwis Samochodowy Tomasz Hostman
jakie przetargi wygrała firma
"M A X" - Serwis Samochodowy Tomasz Hostman
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73170,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxon Norbert Kwestarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771003063
7.3.3) Ulica: Wlotowa 2/58
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-668
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73170,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73170,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73170,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Józefiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831545579
7.3.3) Ulica: H. Kołłątaja 132
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-423
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73170,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Naprawy i przeglądy pogwarancyjne samochodów służbowych
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.