eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmWynajem długoterminowy ładowarki kołowej przez okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2023-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem długoterminowy ładowarki kołowej przez okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63

1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.chelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgk.chelm.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo komunalne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wynajem długoterminowy ładowarki kołowej przez okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1813f0ad-8765-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/36/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 334000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie długoterminowego najmu ładowarki kołowej (bez operatora) przez okres 12 miesięcy na potrzeby Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych.
1.1. Zamawiający gwarantuje, że będzie udostępniać maszynę wyłącznie operatorom posiadającym odpowiednie uprawnienia.
2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych zlokalizowany przy ul. Dorohuskiej 70, Srebrzyszcze, 22 – 100 Chełm (zwane dalej „ZPOK”).
3. Przedmiot zamówienia pracować będzie w środowisku specyficznym, jakim jest Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Potencjalne zagrożenia: nierówności terenu, środowisko żrące- wysoko kwasowe, duże zapylenie, zagrożenie wybuchem oraz pożarem przy ładowaniu odpadów zawierających np. baterie.
4. Przewidywany czas pracy przedmiotu zamówienia wynosić będzie maksymalnie 250 mth/miesięcznie.
4.1. Przedmiot zamówienia wykorzystywany będzie wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku.
5. Wymagane parametry techniczne ładowarki kołowej zawarto w załączniku nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu.
6. Szczegółowe warunki najmu zawarto w załączniku nr 3 do SWZ - Istotne postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty w ramach postępowania podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.