Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00571196/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
- 2024/BZP 00026436/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00039373/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00054274/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYB.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001307723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 8
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 732 65 69, 732 66 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@osirpiotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpiotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4493b038-a0dd-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4493b038-a0dd-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138480/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.3400.84.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8907092,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) „Budowa kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem w Piotrkowie Trybunalskim wraz z przebudową zjazdu”, zgodnie z opisem inwestycji:
Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę kompleksu basenów letnich z towarzyszącą infrastrukturą i wyposażeniem (budynki zapleczy z wyposażeniem, pomosty basenowe, dojścia, dojazdy, miejsca postojowe,
instalacje) przy Stadionie Miejskim Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim, przewidziane do realizacji na nieruchomości położonej pry ul. Żwirki (działki nr ewid. 177/10, 177/11 obr. 32) oraz przebudowę
i dostosowanie istniejącego zjazdu z drogi publicznej do parametrów zjazdu publicznego na działce nr 295/2 obr. 32. Przedmiot zamówienia posiada prawomocną decyzję nr 13/2023 (IMA.6740.215.2022) udzielającą
pozwolenie na budowę oraz zezwolenie na przebudowę zjazdu (DUD.4142.2.2023).
W ramach przedmiotu zamówienia przewidziano budowę:
- trzech basenów sezonowych (otwartych) o konstrukcji stelażowej:
a) 22,76 x 12,7 m, głębokość 1,20 m,
b) 16,5 x 9,0 m, głębokość 1,00 m,
c) 9 x 12,7 m, głębokość 0,6 m,
- dwie zjeżdżalnie z własnymi hamowniami,
- wodny plac zabaw – splash park (nieprzepuszczalny EPD) oraz brodzik (żelbetowy ze skimmerami wykończonymi folią basenową).
Wszystkie niecki basenowe będą dostępne ze wspólnej konstrukcji pomostowej – drewnianej.
Dostęp do niecek, zjeżdżalni, wodnego placu zabaw z brodzikiem i splashparkiem ograniczony barierkami.
Wejście na strefę wodną odbywać się będzie poprzez projektowane nogomyjki oraz prysznice plenerowe.
Doprowadzenie mediów do niecek i zjeżdżalni poprzez instalację wewnętrzną prowadzoną w terenie.
Dodatkowo w terenie zaprojektowano plenerowe przebieralnie wolnostojące.
Ponadto zaprojektowano:
- instalacje technologiczne uzdatniania wody basenowej dla 5 obiegów wody,
- zaplecze sanitarne, ratownika, zaplecze socjalne, zaplecze technologii i magazynowe, budynek kas, pomieszczenie na rolbę – w formie budynków w konstrukcji drewnianej szkieletowej z wykończeniem drewnianym,
- zakup niezbędnego wyposażenia, m.in. sprzęt ratowniczy, serwerownia, sprzęt komputerowy,
- zgodnie z projektem – obiekt dostosowany do osób z niepełnosprawnościami, wyposażony w akumulatorowy podnośnik.
Uwaga! Niecki muszą spełniać wymogi przeznaczenia dla basenów publicznych.
2) Dodatkowe wymagania:
a) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą,
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach dla każdej branży,
c) zapewnienie wymaganych nadzorów, wskazanych w SWZ oraz uzyskanie koniecznych decyzji i opinii,
d) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń (potwierdzonych protokołami) wynikających z przepisów prawa, w szczególności prawa budowlanego.
e) w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego, wykonawca ma obowiązek przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów odbiorowych,
f) Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją,
g) Wykonawca w czasie trwania gwarancji i rękojmi na własny koszt dokona raz w roku przeglądu wykonanej inwestycji, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, a następnie protokół z przeglądu dostarczy zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad, wykonawca będzie zobowiązany do
niezwłocznego przestąpienia do ich usunięcia i czas naprawy nie powinien przekroczyć 14 dni od wykonania przeglądu. Po usunięciu należy ponownie wykonać przegląd i dostarczyć go do zamawiającego,
h) na trzy tygodnie przed upływem terminu udzielonej gwarancji i rękojmi wykonawca, na własny koszt dokona, przeglądu końcowego, z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym Zamawiającego.
Po jego zakończeniu wykonawca niezwłocznie dostarczy zamawiającemu protokół z przeglądu.
3) Zadanie dofinansowane z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Nr Edycja 8 (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie nr: Edycja8/2023/2532/PolskiLad
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona tablicę informacyjną, zgodnie z wytycznymi rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. poz. 953), zgodnie z § 2 pkt. 1 tablica informacyjna, zawiera oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II oraz w SWZ CZĘŚĆ III.
3. CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
45000000-7 Prace budowlane
45200000-9 Wznoszenie kompletnych obiektów budowlanych
45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 Roboty izolacyjne
45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
45340000-2 Instalowanie sprzętu ochronnego
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe
4. Zamawiający nie przewiduje skorzystać z prawa opcji.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
6. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. obsługa koparko-ładowarek i zagęszczarek mechanicznych przy wykopach, niwelacja terenu, zagęszczenie podłoży, montaż instalacji sanitarnych w tym technologicznych związanych z technologia basenową, montaż instalacji elektrycznych, układanie kostki i wykonanie podbudowy wraz z stabilizacją, montaż konstrukcji drewnianych podestów, montaż niecek basenowych prefabrykowanych na stelażach, stawianie budynków w konstrukcji drewnianej szkieletowej z wykończeniem drewnianym i urządzeń małej architektury, tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 1510, 1700).
Informacje dotyczące weryfikacji i uprawnień zamawiającego opisane są w § 5 projektowanych postanowień umowy, stanowiącej CZĘŚĆ III SWZ.
7. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem
działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności wskazane w art. 94 ust. 1 pkt 1-10) ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej lub
2) sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usługi zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1) ustawy Pzp.
10. Nie dokonano podziału zamówienia na części (tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) ustawy Pzp) z powodu:
Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.
11. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o
ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
12. Rozwiązania równoważne: zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiOR, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
13. Zamówienie nie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15925785,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20199339,39 PLN
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mleka, produktów mlecznych oraz jaj do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.