eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa sprzątania przychodni zdrowia podległych Samodzielnemu Zespołowi Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo-Włochy



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066154 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sprzątania przychodni zdrowia podległych Samodzielnemu Zespołowi Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo-Włochy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo - Włochy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017202242

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. M.C. Coopera 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-315

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 163 71 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zozbemowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbemowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprzątania przychodni zdrowia podległych Samodzielnemu Zespołowi Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo-Włochy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b21933f4-bebb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003623/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa sprzątania przychodni zdrowia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w załączniku nr 4 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w załączniku nr 4 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3/TP/U/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sprzątania podległych Zamawiającemu przychodni zdrowia zlokalizowanych w dzielnicy Włochy, tj.: 1) Przychodni przy ul. Szybowcowej 4, 2) Przychodni przy ul. Cegielnianej 8 oraz 3) Przychodni przy ul. 1 Sierpnia 36A

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Termin płatności (TP) – waga kryterium 10%,
3) Jakość (J) – waga kryterium 30%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej bruttox100pktx0,6


* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto, czyli podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w pozycji „wartość brutto RAZEM”.

2) Termin płatności (TP) – waga 10% (min. 14 dni, max 60 dni)

W kryterium „Termin płatności” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt. (10%)
Sposób przyznawania punktów:

Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie 14 – 20 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury;
Wykonawca otrzyma 2,5 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie 21 - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury;
Wykonawca otrzyma 5 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie 31 - 40 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury;
Wykonawca otrzyma 7,5 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie 41 - 50 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury;
Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie
51 - 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.

Zamawiający wskazuje, że termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.

3) Jakość (J) – waga 30%
Ocena jakości oferowanych usług dokonywana w oparciu o załączony do oferty Certyfikat programu Gwarant Czystości i Higieny o specjalności ogólnej i medycznej lub certyfikat równoważny wydany przez inną równoważną jednostkę oceniającą.

Sposób oceny:
- posiadanie certyfikatu programu Gwarant Czystości i Higieny o specjalności ogólnej i medycznej lub certyfikatu równoważnego wydanego przez inną równoważną jednostkę oceniającą – 30 pkt
-brak certyfikatu albo niewykazanie jego posiadania – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa sprzątania podległych Zamawiającemu przychodni zdrowia zlokalizowanych w dzielnicy Bemowo, tj.: 1) Przychodni przy ul. Powstańców Śląskich 19, 2) Przychodni przy ul. Wrocławskiej 19 oraz 3) Przychodni przy ul. Czumy 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Termin płatności (TP) – waga kryterium 10%,
3) Jakość (J) – waga kryterium 30%

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*/cena oferty ocenianej bruttox100pktx0,6


* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto, czyli podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, w pozycji „wartość brutto RAZEM”.

2) Termin płatności (TP) – waga 10% (min. 14 dni, max 60 dni)

W kryterium „Termin płatności” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 pkt. (10%)
Sposób przyznawania punktów:

Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie 14 – 20 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury;
Wykonawca otrzyma 2,5 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie 21 - 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury;
Wykonawca otrzyma 5 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie 31 - 40 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury;
Wykonawca otrzyma 7,5 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie 41 - 50 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury;
Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeśli termin płatności za fakturę cząstkową (miesięczną) wyniesie
51 - 60 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.

Zamawiający wskazuje, że termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.

3) Jakość (J) – waga 30%
Ocena jakości oferowanych usług dokonywana w oparciu o załączony do oferty Certyfikat programu Gwarant Czystości i Higieny o specjalności ogólnej i medycznej lub certyfikat równoważny wydany przez inną równoważną jednostkę oceniającą.

Sposób oceny:
- posiadanie certyfikatu programu Gwarant Czystości i Higieny o specjalności ogólnej i medycznej lub certyfikatu równoważnego wydanego przez inną równoważną jednostkę oceniającą – 30 pkt
-brak certyfikatu albo niewykazanie jego posiadania – 0 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że:
wykonują lub wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi sprzątania budynków użyteczności publicznej, trwające każda nie krócej niż 12 miesięcy - wartość usług nie może być mniejsza niż 250.000,00 zł brutto każda. W przypadku usług wykonywanych wartość usług już wykonanych w ramach danej usługi nie może być mniejsza niż 250.000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług w zakresie sprzątania budynków użyteczności publicznej, trwających każda nie krócej niż 12 miesięcy, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Certyfikat programu Gwarant Czystości i Higieny o specjalności ogólnej i medycznej (o ile wykonawca go posiada) lub certyfikat równoważny wydany przez inną równoważną jednostkę oceniającą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Z treści załączonego do oferty pełnomocnictwa winien jednoznacznie wynikać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne, sporządzając ofertę wraz z załącznikami, w miejscu „dane na temat Wykonawcy” winni wpisać dane dotyczące członków konsorcjum lub pełnomocnika konsorcjum;
4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z pełnomocnikiem (liderem);
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
8. W przypadku, o którym mowa w pkt. XVII ust. 2 (art. 117 ust. 3 ustawy p.z.p.), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie Wynagrodzenia Wykonawcy, wskazanego w §6 ust. 1 Umowy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w §11 ust. 1 Umowy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
3. W przypadku zmiany, o której mowa w §11 ust. 1 Umowy, wartość Wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość Wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. W celu zawarcia aneksu, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką Wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości Wynagrodzenia należnego Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.