Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042539/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066195 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Krzywańcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywaniec 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683279405
1.5.8.) Numer faksu: 683276640
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_krzywaniec@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_krzywaniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu oraz Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf4d21b5-a80a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014783/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wywóz odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywancu oraz Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042539/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2232.4.2021.D/Kw.E
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235500,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów wytarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu. Zakład Karny w Krzywańcu, Krzywaniec 1, 66-010 Nowogród Bobrzański.Ilość odpadów: 1. Odpady niesegregowane Wywóz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych – kod 20 03 01 w ilości 530 m3.
2. Odpady segregowane: a) Wywóz odpadów z papieru i tektury – kod 15 01 01 w ilości 140 m3, b) Wywóz odpadów z tworzyw sztucznych – kod 15 01 02 w ilości 280 m3, c) Wywóz odpadów ze szkła – kod 15 01 07 w ilości 50 m3
3. Odpady BIO Wywóz odpadów kuchennych ulegających biodegradacji – kod 20 01 08 w ilości 50 m3.
Wykonawca udostępni Zamawiającemu na czas trwania umowy nieodpłatnie pojemniki
zapewniające prawidłowe gromadzenie odpadów:
a) o pojemności od 1 m3 do 7 m3 (dla odpadów niesegregowanych i odpadów segregowanych)
b) o pojemności od 0,24 m3 do 1,1 m3 (dla odpadów kuchennych ulegających biodegradacji)
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość kontenerów aby Zamawiający mógł w nich
zgromadzić:
a) 12 m3 w ciągu tygodnia (niesegregowane odpady komunalne),
b) 9 m3 w ciągu 2 tygodni (odpady z papieru i tektury),
c) 8 m3 w ciągu 2 tygodni (odpady z tworzyw sztucznych),
d) 1 m3 w ciągu miesiąca (odpady ze szkła),
e) 0,9 m3 w ciągu tygodnia (odpady kuchenne ulegające biodegradacji)
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów umożliwiających prawidłową
segregację odpadów (papier, szkło, plastik).
Częstotliwość odbioru odpadów:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 1 raz w tygodniu
b) segregowane
Odpady z papieru i tektury: co najmniej 1 raz na 2 tygodnie
Odpady z tworzyw sztucznych: co najmniej 1 raz na 2 tygodnie
Odpady ze szkła: co najmniej 1 raz w miesiącu
c) Odpady kuchenne ulegające biodegradacji: w zależności od potrzeb Zamawiającego jednak
nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (od poniedziałku do
piątku w godz. 8:30 – 13:30)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 212500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów wytarzanych na terenie Oddziału Zewnętrznego w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu. Adres: Oddział Zewnętrzny w Lubsku Zakładu Karnego w Krzywańcu, ul. Nowa 2, 68-300 Lubsko.Ilość odpadów: 1. Odpady niesegregowane Wywóz niesegregowanych (zmieszanych)
odpadów komunalnych – kod 20 03 01 w ilości 50 m3
2. Odpady segregowane
a) Wywóz odpadów z papieru i tektury – kod 15
01 01 w ilości 30 m3
b) Wywóz odpadów z tworzyw sztucznych – kod
15 01 02 w ilości 30 m3
c) Wywóz odpadów ze szkła – kod 15 01 07 w ilości 5 m3.
Częstotliwość odbioru odpadów:
d) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 1 raz na 2 tygodnie
e) segregowane
Odpady z papieru i tektury: 1 raz na 2 tygodnie
Odpady z tworzyw sztucznych: 1 raz na 2 tygodnie
Odpady ze szkła:1 raz w miesiącu
Dzień, w którym będą odbierane odpady zostanie ustalony z Zamawiającym (od poniedziałku do
piątku w godz. 8:30 – 13:30)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225089,07
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225089,07
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225089,07
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prezero Service Zachód sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251118100
7.3.3) Ulica: Szosa Bytomska 1
7.3.4) Miejscowość: Kiełcz
7.3.5) Kod pocztowy: 67-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE ZACHÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE ZACHÓD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225089,07
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w zakresie części nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI
- . Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji: Budowa dróg gminnych w m. Nowogród Bobrzański ul. Łąkowa, ul. Borówkowa i ul. Świętego Mikołaja
- ZAKUP PALIWA DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH ZGKIM W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM Sp. z o.o.
więcej: przetargi NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych z obiektów Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. z miejscowości Lądek Zdrój
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAM. NA TERENIE GM. POKÓJ W OKRESIE OD 1.01. 2025 R. DO 31.12.2025 R.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Dygowie"
- Świadczenie usługi odbioru, załadunku, transportu i unieszkodliwienia zanieczyszczonej odpadami medycznymi ziemi.
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów zmieszanych i segregowanych z obiektów użyteczności publicznej z terenu Gminy Stęszew oraz ich transport do Instalacji Komunalnej w latach 2025-2026
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.