Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00007315/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Myślicach na terenie Gminy Stary Dzierzgoń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W MYŚLICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001216736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 16
1.5.2.) Miejscowość: Myślice
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-450
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 13 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.myslice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmyslice.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df670221-8bfd-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Myślicach na terenie Gminy Stary Dzierzgoń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df670221-8bfd-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00007315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPM-1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Myślicach na terenie Gminy Stary Dzierzgoń”” w szacowanej ilości 30.000,00 litrów.
2. Olej opałowy musi spełniać wymagania określone w Polskiej Normie PN-C-96024 i charakteryzować się następującymi parametrami:
Gęstość w temp. 15°C max. 0,860 kg/m3
Temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C
Lepkość kinematyczna w temp. 20°C max 6,00 mm2/s
Skład frakcyjny do 250°C max. 65 % (V/V)
Skład frakcyjny do 350°C min. 85 % (V/V)
Zawartość siarki max. 0,10 % (m/m)
Zawartość wody max. 200 mg/kg
Temperatura płynięcia max. -20°C
Wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg
Zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg
Barwa czerwona
3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie od daty zawarcia umowy przez okres 12 miesięcy.
4. Ze względu na możliwości techniczne związane z magazynowaniem oleju, dostawy będą cykliczne, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego - telefonicznie, faksem lub za pomocą maila. Dostawa powinna nastąpić w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
5. Przewidywana, jednorazowa ilość dostarczonego oleju będzie wynosić od 5.000 litrów do 10.000 litrów. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach pracy Szkoły: 7.00- 14.00. Faktury wystawiane będą bezpośrednio po każdej dostawie.
Olej dostarczony będzie na koszt i transportem Wykonawcy.
6. Przy każdej dostawie wymagane jest dołączenie świadectwa jakości dostarczonej partii oleju, wystawionego przez producenta. Brak świadectwa jakości może stanowić podstawę do odmowy odbioru oleju.
7. W cenie należy ująć wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia między innymi: koszty transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia, akcyzy, wszelkich podatków. Przedmiot zamówienia będzie przewożony transportem Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostawą.
8. Podana ilość oleju opałowego stanowi przybliżoną ilość przewidzianą do realizacji w czasie trwania umowy. W sytuacjach nieprzewidzianych okoliczności mogących nastąpić w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do planowanego zapotrzebowania, w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia może zostać zmniejszona maksymalnie o 30%. Zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
9. Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz. Transport oleju odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Transport paliwa winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeństwa pożarowego, ruchu drogowego oraz ochrony środowiska.
10. W przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju opałowego – Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku wyniku badań wykazującego odstępstwo od wymogów Wykonawca będzie obciążony kosztem badania, wymianą oleju na wolny od wad, obciążony karami. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej i udowodnionej z winy złej jakości oleju, Wykonawca pokryje koszty napraw.
11. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. poz. 2008).
12. Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171216,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171216,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAD-OIL F.H.U. Janusz Sadecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861004002
7.3.3) Ulica: Kosynierów 19
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171216,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju napędowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.