Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00056737/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i monitoringu oraz usługa chmurowa dla backup baz danych w ramach grantu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA GÓRKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050770
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 33
1.4.2.) Miejscowość: Miejska Górka
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-910
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.7.) Numer telefonu: +48655474507
1.4.8.) Numer faksu: +48655474421
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miejska-gorka.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066254
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00056737
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
Dotyczy tylko II części zamówienia:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych: potwierdzających zgodność zaoferowanych przez Wykonawcę rozwiązań –
a) dostarczanego oprogramowania – zgodnie z wymaganiami Zamawiającego – tj. próbki oprogramowania podlegającej badaniu czy oferowane oprogramowanie odpowiada wymaganiom Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące zawartości próbki oraz sposób jej badania zawarte są w Załączniku nr 8 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Dotyczy tylko II części zamówienia:
Uzupełnieniu podlegają następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) próba oprogramowania
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie
z załącznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania, zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,
d) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w dziale X SWZ,
f) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
g) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców.
Po zmianie:
a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie
z załącznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania, zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,
d) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w dziale X SWZ,
f) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
g) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
h) dla części II: przedmiotowego środka dowodowego w postaci próbki oprogramowania.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-30 10:00
Po zmianie:
2025-02-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-30 10:30
Po zmianie:
2025-02-06 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-28
Po zmianie:
2025-03-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Skulsk - Zakup sprzętu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa urządzeń łączności oraz pakietów oprogramowania
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Krośnice"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- Zawarcie umowy ramowej na zakup i dostawę sprzętu IT
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.