Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00566630/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją systemu nagłośnienia oraz dostawa i montaż piłkochwytów na stadionie miejskim w miejscowości Przysucha.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f921b70d-9d98-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z instalacją systemu nagłośnienia oraz dostawa i montaż piłkochwytów na stadionie miejskim w miejscowości Przysucha.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f921b70d-9d98-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041165/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa wraz z instalacją systemu nagłośnienia oraz dostawa i montaż piłkochwytów na stadionie miejskim w miejscowości Przysucha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566630
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.75.2023.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa wraz z instalacją systemu nagłośnienia na stadionie miejskim w Przysusze. Systemy nagłośnienia będzie pracował w technice niskoimpedancyjnej oraz wykorzystywał urządzenia głośnikowe pasywne. Do nagłośnienia projektowanej przestrzeni wykorzystano następujące rodzaje zestawów głośnikowych: Boisko: min. dwudrożne zestawy głośnikowe o przetwornikach min. 1x 15” i 1,3” / 2,5” v.c., mocy znamionowej min. 600 W, impedancji znamionowej 8 Ω, użytecznym zakresie częstotliwości nie węższym niż 75 Hz – 20 000 Hz, odporności klasy IP55. Trybuna główna: min. dwudrożne zestawy głośnikowe o przetwornikach min. 8” i 1,0” / 1,4” v.c., mocy znamionowej min. 100 W, impedancji znamionowej 16 Ω, użytecznym zakresie częstotliwości nie węższym niż 80 Hz – 20 000 Hz, odporności klasy IP55. Zestawy głośnikowe do nagłośnienia trybuny głównej oraz płyty boiska zamontowane zostaną na konstrukcji zadaszenia trybuny. Wszystkie zestawy głośnikowe montowane będą za pomocą fabrycznych uchwytów oraz w razie potrzeby podkonstrukcji wykonanych warsztatowo przez wykonawcę. Szczegółowy opis zamówienia w tej części oraz minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają dokumenty: Opis projektowy systemu nagłośnienia; Zestawienie urządzeń i usług; Rozmieszczenie głośników; STWiOR dla systemu nagłośnienia Stadionu Miejskiego.1) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany przy ul. Radomskiej (nr ew. dz. 408/54). Właścicielem działek jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000.
2) Przedmiary/wykazy załączone do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy je traktować jedynie jako dokumenty pomocnicze przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie mają jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
3) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały, urządzenia, wyposażenie, itp. konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32344000-6 - Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii
4.5.5.) Wartość części: 189007,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Dostawa i montaż piłkochwytów na stadionie miejskim w Przysusze. Podstawowe parametry piłkochwytów: wysokość 8 m, długość 120 m. Elementy piłkochwytów: słupy stalowe ocynkowane o przekroju 80x80x4 zakończone zaślepką o wysokości 8.7m – słupy należy betonować w wykopie o wymiarach 40x40 cm i głębokości 110 cm. Zalewać mieszanką betonową klasy C20/25; zastrzały stalowe ocynkowane o przekroju 80x40x3 mm; siatka polipropylenowa o wysokiej wytrzymałości śr. 5 mm, krawędź oczka 10,0 cm; śruby i kotwy z oczkiem do przewlekania liny; linki naciągowe stalowe (x2). Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia w tej części zawierają następujące dokumenty: opis techniczny, rysunek widok ogrodzenia, plan zagospodarowania terenu z lokalizacją piłkochwytów, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.1) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany przy ul. Radomskiej (nr ew. dz. 408/54). Właścicielem działek jest Gmina i Miasto Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000.
2) Przedmiary/wykazy załączone do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy je traktować jedynie jako dokumenty pomocnicze przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie mają jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
3) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
4) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały, urządzenia, wyposażenie, itp. konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów
4.5.5.) Wartość części: 77505,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:271883529
7.3.3) Ulica: ul. Podlesie 17
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza;
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
jakie przetargi wygrała firma
STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92127,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92127,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:271883529
7.3.3) Ulica: ul. Podlesie 17
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-303
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
jakie przetargi wygrała firma
STAŃCZYK ILONA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92127,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
- Sukcesywne dostawy preparatów do żywienia dojelitowego oraz zestawów do podaży diet dojelitowych(2)
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.