Og³oszenie z dnia 2021-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00335246/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-29
- 2021/BZP 00126250/01 - Wynik z dnia 2021-07-26
Og³oszenie nr 2021/BZP 00066282 z dnia 2021-05-27 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacyjnej i przebudowa sieci wodoci±gowej na czê¶ci ulicy Porcelitowej w Tu³owicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Tu³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413308
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tu³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774600143
1.5.8.) Numer faksu: 774600474
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tulowice@tulowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.tulowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacyjnej i przebudowa sieci wodoci±gowej na czê¶ci ulicy Porcelitowej w Tu³owicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9bcf2683-bebe-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00066282
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000722/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa sieci kanalizacyjnej i budowa sieci wodoci±gowej na czê¶ci ul. Porcelitowej w Tu³owicach oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Kolejowej w Szyd³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl
tulowice@tulowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https: //miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: tulowice@tulowice.pl
2. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy postêpowania: „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP/pocztê elektroniczn±.
6. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu: https: //miniportal.uzp.gov.pl/ klikaj±c opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej Zamawiaj±cego w Biuletynie Informacji Publicznej (dalej BIP) w zak³adce „Zamówienia publiczne”: https://bip.tulowice.pl/3571/4376/zamowienia-publiczne-2021.html
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (nie dotyczy sk³adania ofert i o¶wiadczeñ o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej
z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem referencyjnym postêpowania.
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: tulowice@tulowice.pl Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci
w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, zgodnie
z za³±cznikiem nr 2 do IDW. O¶wiadczenie nale¿y zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê. O¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej oraz ewentualne pe³nomocnictwa, sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tu³owice, tel. 77 4600 143, 77 4600 154, fax 77 4600 474, e-mail: tulowice@tulowice.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Tu³owice jest Pani Katarzyna ¯uchaj - Kancelaria ODO z siedzib± w Wawelnie (46-070), przy ul. Niemodliñskiej 30, tel. 509 027 990.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp,
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp,
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej i wodoci±gowej na czê¶ci ulicy Porcelitowej w Tu³owicach.
Zakres przewidywanych robót obejmuje :
a) budowê sieci kanalizacyjnej o ¶rednicy 200 mm – 298,0 mb, o ¶rednicy 160 mm – 32,0 mb,
b) budowê sieci wodoci±gowej PE 160,0 mm - 224,0 mb, PE 90.0 mm – 8,5 mb, przy³±cza wodoci±gowe PE-32-50 mm – 16,0 mb,
c) odtworzenie nawierzchni asfaltowej - warstwa ¶cieralna 578, 0 m2.
2. Szczegó³owy zakres prac zosta³ opisany w Czê¶ci III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Ofert± najkorzystniejsz± jest ta, która jest wa¿na i nie podlega odrzuceniu oraz która wed³ug kryteriów oceny ofert okre¶lonych w IDW, przedstawia najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków udzia³uw postêpowaniu, okre¶lonych w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, odnosz±cych siê do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, polegaj±cych na:
1) wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie min. dwie roboty budowalne polegaj±ce na budowie sieci sanitarnej lub wodoci±gowej ka¿da z nich o warto¶ci brutto min. 100.000 z³
2) dysponowaniu w trakcie realizacji zamówienia nastêpuj±cymi osobami:
- Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych.
- Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych:
1) spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, tj.:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót za³±czono do IDW – za³±cznik nr 4;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób za³±czono do IDW – za³±cznik nr 3.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Kompletna oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce, aktualne na dzieñ z³o¿enia dokumenty:1) formularz Oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do IDW;
2) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu (formularz uniwersalny dla wykonawcy oraz wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), z³o¿one wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do IDW;
3) pe³nomocnictwo do podpisania oferty;
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów i o¶wiadczenie tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby), wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do IDW;
6) wyceniony Przedmiar Robót (kosztorys ofertowy) zawieraj±cy:
a) zestawienie robocizny, materia³ów i sprzêtu oraz
b) tabelê elementów scalonych;
7) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium;
8) za³±czony odrêbny plik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli Wykonawca zastrze¿e w ofercie okre¶lone informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:4 000,00 PLN s³ownie: cztery tysi±ce 00/100 z³otych.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia; Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie
z Pe³nomocnikiem.
4) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w tre¶ci oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5) Warunek w zakresie do¶wiadczenia, dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej musi potwierdzaæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7) Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
8) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania, przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, kluczowych zadañ dotycz±cych zamówieñ na roboty budowlane lub us³ugi.
9) Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
11) Wype³niaj±c formularz oferty nale¿y wpisaæ dane (nazwa, adres itd.) Pe³nomocnika (Lidera) oraz wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W innych dokumentach (za³±czniki) powo³uj±cych siê na Wykonawcê w miejscu np. nazwa, adres
Wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Pe³nomocnika (Lidera) i Wykonawcy, którego dany dokument (za³±cznik) dotyczy.
12)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podmiotowe ¶rodki dowodowe, wymienione w pkt IX ust 1 IDW (tj. na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu), sk³ada ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian w umowie na zasadach okre¶lonych w umowie stanowi±cej czê¶æ II SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-15 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-14
2021-05-27 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, przewidzianego do realizacji w Jaworzynie ¦l±skiej
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastruktur± techniczn± przewidzian± do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w ¯arowie, powiat ¦widnicki.
- "Budowa dwóch boisk przy budynku Szko³y Podstawowej w Pacanowie"
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - k³adka dla pieszych na rzece Mora w Morowie
- Modernizacja ulicy Romualda Minkiewicza w Filipowie
- Budowa zbiorników retencyjnych w obrêbach Ogórki, Poluñce, Pe³ele, Gmina Puñsk, Powiat Sejneñski, Województwo Podlaskie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.