Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-lubin.zamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi związane z realizacją zadań własnych Gminy Lubin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ba48d43-624d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001841/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Usługi związane z realizacją zadań własnych gminy Lubin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324944/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.61.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3019937,02 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2465359,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będą usługi związane z realizacją zadań własnych gminy Lubin.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań:
2.1. Zarządzanie zasobem nieruchomości gminy Lubin.
2.2. Zarządzanie cmentarzami komunalnymi gminy Lubin.
2.3. Utrzymanie terenów rekreacyjnych na terenie gminy Lubin.
2.4. Utrzymanie terenów parków zabytkowych w gminie Lubin.
2.5. Pielęgnacja terenów zielonych gminy Lubin.
2.6. Zakup i montaż tablic informacyjnych z nazwami ulic oraz numerami porządkowymi na terenie gminy Lubin.
2.7. Likwidacja dzikich wysypisk powstających na terenach stanowiących własność gminy Lubin.
2.8. Odbiór i przekazanie do zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach niezamieszkałych na terenie gminy Lubin (stanowiących własność gminy Lubin).
2.9. Obsługa gminnych Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK).
2.10. Zimowe utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych.
2.11. Utrzymanie elementów wyposażenia pasów drogowych dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, tj. elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, wiaty przystankowe, elementy odwodnienia dróg.
2.12. Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych polegające na oczyszczaniu terenów pasów drogowych, koszeniu pasów drogowych, wycince zakrzewień z pasów drogowych.
2.13. Bieżące oraz cząstkowe naprawy dróg publicznych gminnych i dróg wewnętrznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2740273,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2740273,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2740273,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922256461
7.3.3) Ulica: Ksieginice 14
7.3.4) Miejscowość: Księginice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2740273,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
• Zadania 2.1., 2.2., 2.3. od dnia 1.01.2022 r. do dnia 30.06.2022 r.;
• Zadania 2.4., 2.5., 2.6., 2.7., 2.8., 2.9., 2.11., 2.12. i 2.13. od dnia 1.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. (12 miesięcy);
• Zadanie 2.10. od dnia 1.01.2022 do dnia 31.03.2021 r. i od dnia 1.11.2022 r. do dnia 31.12.2022 r. (5 miesięcy).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
- "Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie."
- Świadczenie ochrony fizycznej obiektu Starostwa Powiatowego w Lubinie oraz monitorowania obiektu za pomocą telewizji dozorowej, ochrony przed kradzieżą z włamaniem, dewastacją lub zniszczeniem
- "Sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych w ramach utworzonej przez Powiat Lubiński grupy zakupowej"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie obiektami sportowymi przy ul. Sportowej 12 w Środzie Wielkopolskiej wraz z ich bieżącym utrzymaniem i wynajmowaniem w imieniu Gminy w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.