Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015042/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00015042/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00018036/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066386 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu „Aktywni i bezpieczni- rozwój usług społecznych w gminie Tarnowskie Góry”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Janasa 9
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-612
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szap@mopstg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mopstg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/facf5086-a5f7-4ab9-8336-076158de147c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu „Aktywni i bezpieczni- rozwój usług społecznych w gminie Tarnowskie Góry”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb1c8b4-80cd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000807/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych w ramach projektu: „Aktywni i bezpieczni - rozwój usług społecznych w gminie Tarnowskie Góry”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Aktywni i bezpieczni - rozwój usług społecznych w gminie Tarnowskie Góry2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015042/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS/ZP/341/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1114221,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu „Aktywni i bezpieczni - rozwój usług społecznych w gminie Tarnowskie Góry”, realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Usługi opiekuńcze będą świadczone na rzecz osób potrzebujących wsparcia
w codziennym funkcjonowaniu, które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej jednej z podstawowych czynności dnia codziennego (np.: robienie zakupów, przygotowywanie i spożywanie posiłków, sprzątanie, poruszanie się, wychodzenie z domu, ubieranie i rozbieranie, higiena osobista, kontrolowanie czynności fizjologicznych) ułatwiających pozostanie w dotychczasowym miejscu zamieszkania. Kobiety i mężczyźni objęci wsparciem będą mieszkańcami gminy Tarnowskie Góry.
3. Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania będą świadczone w formie pakietów:
a). Pakiet I w skład którego wchodzą:
- 62 godziny miesięcznie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- do 31 usług cateringowych w postaci dwudaniowego obiadu z dowozem do klienta (w zależności od ilości dni w miesiącu)
- 1 godzina miesięcznie usługi towarzyszącej miesięcznie fryzjerskiej lub kosmetycznej (wymiennie)
- 4 godziny miesięcznie pozostałych usług opiekuńczych w formie porad psychologa, prawnika, dietetyka lub fizjoterapeuty (wymiennie).
b). Pakiet II w skład którego wchodzą:
- 124 godziny miesięcznie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- do 31 usług cateringowych w postaci dwudaniowego obiadu z dowozem do klienta (w zależności od ilości dni w miesiącu)
- 1 godzina miesięcznie usługi towarzyszącej- fryzjerskiej lub kosmetycznej (wymiennie)
- 4 godziny miesięcznie pozostałych usług opiekuńczych w formie porad psychologa, prawnika, dietetyka lub fizjoterapeuty (wymiennie).
4. Ilość pakietów do zrealizowania wynosi: 286 pakietów I oraz 88 pakietów II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1126312,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1210704,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1126312,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNOVASPAL Przedsiębiorstwo Społeczne Ośrodek Profesjonalizacji Kadr Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612297709
7.3.3) Ulica: Mokotowska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Centrum Rozwoju Zawodowego Katarzyna Frańczak z siedzibą w Kielcach, w zakresie świadczenia usług opiekuńczych.
SLOW FIT FOOD Barbara Rotmańska z siedzibą w Ostrowcu Św. w zakresie świadczenia usługi cateringowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INNOVASPAL" OŚRODEK PROFESJONALIZACJI KADR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INNOVASPAL" OŚRODEK PROFESJONALIZACJI KADR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1126312,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-28 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Remont klatki schodowej w budynku wielorodzinnym przy ulicy Bytomskiej 3a, 3b w Tarnowskich Górach.
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. "
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
- "Remont dróg gminnych w Tarnowskich Górach - ul. Siewierska"
- USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO III
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 4
- Dostarczanie posiłków do Środowiskowego Domu Samopomocy "Pod Skrzydłami" i Domu Dziennego Pobytu "Z Ochotą" w Warszawie w 2025 roku
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Muzycznych nr 1 im. K. Szymanowskiego w Rzeszowie
- Usługa cateringu świadczona w związku ze spotkaniem wigilijnym pracowników ISE, IRE i IInf na WEITI PW
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie Gminy Zblewo
- "Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla Szkoły Podstawowej nr 28 im. gen. Józefa Kustronia w Bielsku-Białej"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.