Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00002832/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŁAC MŁODZIEŻY W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mbfo.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f438d31-6c85-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001171/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002832/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/MBFO/PM/2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368202,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i wędlin zgodnie z załącznikiem nr 8a do SWZ.a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia;
b) Czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15114000-0 - Podroby
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 72872,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców zgodnie z załącznikiem nr 8b do SWZ.a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia;
b) Czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 45299,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mrożonek zgodnie z załącznikiem nr 8c do SWZ.a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia;
b) Czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 59215,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów ogólnospożywczych zgodnie z załącznikiem nr 8d do SWZ.a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia;
b) Czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 72944,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa zgodnie z załącznikiem nr 8e do SWZ.a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia;
b) Czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 35802,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nabiału i wyrobów garmażeryjnych zgodnie z załącznikiem nr 8f do SWZ.a) wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia;
b) Czas dostawy:
– do 2 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 2) – 6 razy w tygodniu (owoce i warzywa),
• dostawy (część 1, 3, 4, 6) – 3 razy w tygodniu (mięso i wędliny; mrożonki; artykuły ogólnospożywcze; nabiał i wyroby garmażeryjne),
– do 5 godzin od otrzymania zamówienia:
• dostawy (część 5) – 7 razy w tygodniu, 2 razy dziennie (pieczywo)
do magazynu żywnościowego w Ośrodku Wypoczynkowym Pałacu Młodzieży w Pieczarkach 11-500 Giżycko (woj. warmińsko-mazurskie) własnym transportem i na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 82069,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63017,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67140,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63017,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FRANKO DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423227417
7.3.3) Ulica: Bitwy Białostockiej 2 AB
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63017,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45358,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45358,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45358,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ,,CYTRUS 2,, Jarosław Dzwonkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491331123
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 39 A
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CYTRUS 2" JAROSŁAW DZWONKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "CYTRUS 2" JAROSŁAW DZWONKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45358,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57616,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57616,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57616,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,MONA-KONTRA,, Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441961922
7.3.3) Ulica: Majora Hubala 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57616,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 24.01.2022r. dokonano unieważnienia części 4 – dostawa artykułów ogólnospożywczych w postępowaniu nr 2/MBFO/PM/2/22, którego przedmiotem zamówienia
są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Pałacu Młodzieży w Pieczarkach k/Giżycka w województwie warmińsko-mazurskim, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27225,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27225,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27225,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA KRUKLANKI Mariusz Baniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451644382
7.3.3) Ulica: 22 Lipca 3
7.3.4) Miejscowość: Kruklanki
7.3.5) Kod pocztowy: 11-612
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27225,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72284,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72284,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72284,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,MONA-KONTRA,, Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441961922
7.3.3) Ulica: Majora Hubala 6
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIUSZ BANIEWSKI PIEKARNIA KRUKLANKI
jakie przetargi wygrała firma
MARIUSZ BANIEWSKI PIEKARNIA KRUKLANKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72284,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.