Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa dachu Krytej Pływalni "Wodny Raj" uszkodzonego i częściowo zerwanego po wichurze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251595817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@3liceum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.3liceum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/3liceum_ostrow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa jednostki samożądu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dachu Krytej Pływalni "Wodny Raj" uszkodzonego i częściowo zerwanego po wichurze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7da32674-94ad-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa dachu Krytej Pływalni "Wodny Raj" - uszkodzonego i częściowo zerwanego po wichurze"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na wyjątkową sytuację, której zamawiający nie mógł przewidzieć oraz zabezpieczenie mienia przed zniszczeniem. W grudniu 2021 i styczniu 2022 dokonano remontu sufitu nad którym został zerwany częściowoi dach . W celu nie powiększania strat potrzebne było szybkie działanie i naprawa dachu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1666636,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa dachu:
usunięcie mokrej wełny ocieplającej dach, ułożenie nowej wełny, , pokrycie dachu dwoma warstwami papy, naprawa rynny, naprawa instalacji odgromowej, przeprowadzenie badań instalacji odgromowej, utylizacja odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166636,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166636,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166636,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH TechBud Tomasz Antczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300425977
7.3.3) Ulica: Dożynkowa 34
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166636,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-07INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.