Og³oszenie z dnia 2021-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00101600/01 - Wynik z dnia 2021-07-01
Og³oszenie nr 2021/BZP 00066455 z dnia 2021-05-27 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont korytarza na drugim piêtrze Szko³y Podstawowej nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 3 IM. JANUSZA KORCZAKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000632912
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Widnichowska 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ostrów Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: (29)7453456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp3ostrow@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://korczaksp3.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont korytarza na drugim piêtrze Szko³y Podstawowej nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1c6ed6fa-b8a6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00066455
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00059273/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont korytarza na drugim piêtrze Szko³y Podstawowej nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (za wyj±tkami okre¶lonymi w SWZ) odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Pozosta³e postanowienia zapisano w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Szko³ê Podstawow± Nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest: Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Widnichowska 4, 07-300 Ostrów Mazowiecka. 2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ostrowmaz.pl. 3. Dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. bêd± przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia; 4. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych; 5. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 6. Posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie przez Pana/Pani±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; -na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - w szczególno¶ci wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 7. Nie przys³uguje Pani/Panu:
-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, w szczególno¶ci: z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych. 9. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74 i 75 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
10. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP3 21.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont korytarza na drugim piêtrze Szko³y Podstawowej nr 3 w Ostrowi Mazowieckiej.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Roboty tynkarskie i malarskie,
2) Wymianê o¶wietlenia,
3) Wymianê grzejników centralnego ogrzewania.
3. Szczegó³owy zakres robót do realizacji okre¶lony jest w za³±czonej dokumentacji.
4. Zaleca siê, aby Wykonawca sprawdzi³ za³±czon± dokumentacjê oraz dokona³ wizji lokalnej terenu robót budowlanych i jego otoczenia, a tak¿e zdoby³, na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
5. Wszystkie roboty w zakresie umowy nale¿y wykonaæ pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego wskazanego przez Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zuje siê zorganizowaæ roboty w sposób wykluczaj±cy nara¿enie u¿ytkowników obiektu i osoby trzecie na jakiekolwiek niebezpieczeñstwo i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z prowadzonych robót. Wykonawca zastosuje szczególne ¶rodki ostro¿no¶ci i zabezpieczenia podczas realizacji zadania. Wszystkie prace nale¿y prowadziæ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, w oparciu o obowi±zuj±ce normy i przepisy, przy zachowaniu przepisów BHP i p.po¿.
7. Wykonawca jest zobowi±zany do przed³o¿enia certyfikatów, deklaracji jako¶ci, atestów i aprobat technicznych stosowanych materia³ów zgodnych z obowi±zuj±cymi normami i przepisami obowi±zuj±cego prawa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2021-09-09
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug kryteriów okre¶lonych w
SWZ. 2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryteria bêd± liczone wed³ug wzorów okre¶lonych w SWZ. 3. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na zasadzie spe³nia/nie spe³nia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje odpowiednim o¶wiadczeniem: Nale¿y wykazaæ wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie to¿samym z przedmiotem zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ brutto.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy nie ¿±da przedstawienia dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji w ww. zakresie na podstawie o¶wiadczenia wstêpnego
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zobowi±zanie podmiotów trzecich (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp), Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 1 500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100). 2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± wskazany w Rozdziale 29 SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W tym przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana Umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 ustawy Pzp lub w zakresie i na warunkach okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Umowie.2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie i na warunkach okre¶lonych poni¿ej:
1) w czê¶ci dotycz±cej terminu realizacji robót budowlanych;
2) w czê¶ci dotycz±cej sposobu realizacji przedmiotu Umowy, zakresu Umowy, materia³ów lub urz±dzeñ zaoferowanych w ofercie;
4) w czê¶ci dotycz±cej zmiany wynagrodzenia umownego;
5) w przypadku podjêcia decyzji o wykonaniu czê¶ci zamówienia przez podwykonawcê, zmianie zakresu podwykonawstwa lub podwykonawcy, rezygnacji z zakresu podwykonawstwa lub podwykonawcy;
6) w przypadku zmiany albo wej¶cia w ¿ycie nowych przepisów lub norm, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego;
7) w przypadku wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.
3. Wszystkie okoliczno¶ci wymienione w niniejszym paragrafie stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
4. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany, z zastrze¿eniem ust. 5.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 2, 3, lub 5 nie powoduj± konieczno¶ci sporz±dzania aneksu do Umowy.
6. Z uwagi na ograniczenie ilo¶ci do og³oszeñ (okoliczno¶ci wynikaj±ce z
ograniczeñ technicznych, niezale¿nych od Zamawiaj±cego) - nie ma mo¿liwo¶ci wprowadzenia wszystkich niezbêdnych informacji. Z tego wzglêdu nale¿y zapoznaæ siê SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-14 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Pozosta³e wymogi w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-14 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-13
2021-05-27 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 200307 - odpady wielkogabarytowe
- Dostawy ¶rodków dezynfekcyjnych
- ¦wiadczenie us³ug zwi±zanych z transportem, przechowywaniem, przygotowaniem zw³ok i odpadów klinicznych do wydania wraz z dzier¿aw± pomieszczeñ i wyposa¿enia Prosektorium
- Zagospodarowanie terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Komorowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów, zasilaczy UPS, czê¶ci sieci teleinformatycznej oraz dysków twardych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.