Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030717/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066463 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KARPACKA PAŃSTWOWA UCZELNIA W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370468370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134375535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpu.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpu.krosno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz.krosno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86297ae4-990a-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007320/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030717/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTG/14/ZP-2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 468715,28 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantomy i symulatory:FANTOM DO NAUKI BADANIA FIZYKALNEGO 1
FANTOM DO NAUKI BADANIA GINEKOLOGICZNEGO 1
FANTOM NIEMOWLĘCIA DO PODSTAWOWYCH ZABIEGÓW PIELĘGNACYJNCYH (płeć męska) 1
FANTOM DO NAUKI DOSTĘPÓW DOŻYLNYCH NIEMOWLĘCIA/NOWORODKA 1
FANTOM ALS OSOBY DOROSŁEJ 1
FANTOM NIEMOWLĘCIA DO RESUSCYTACJI KRĄŻENIOWO-ODDECHOWEJ 1
TRENAŻER DO ZAKŁADANIA DOSTĘPÓW NACZYNIOWYCH OBWODOWYCH 3
TRENAŻER DO NAUKI INIEKCJI DOMIEŚNIOWYCH (UDO) 1
TRENAŻER DO INIEKCJI SRÓDSKORNYCH I PODSKÓRNYCH 3
TRENAŻER DO INIEKCJI PODSKÓRNYCH (BRZUCH) 1
TRENAŻER DO INIEKCJI DOMIEŚNIOWYCH (POŚLADEK) 1
TRENAŻER DO NAUKI PIELĘGNACJI WKŁUCIA OBWODOWEGO 2
"TRENAŻER DO NAUKI CEWNIKOWANIA PĘCHERZA MOCZOWEGO U DZIECKA 1
"TRENAŻER DO NAUKI CEWNIKOWANIA PĘCHERZA MOCZOWEGO U KOBIETY 1
TRENAŻER DO NAUKI BADANIA GRUCZOŁU PIERSIOWEGO I WĘZŁÓW PACHOWYCH 1
TRENAŻER DO NAUKI ZGŁĘBNIKOWANIA ŻOŁĄDKA 1
TRENAŻER DO ZABEZPIECZENIA DRÓG ODDECHOWYCH DOROSŁEGO 1
MODEL MACIERZYŃSKI DO BADANIA CHWYTAMI LEOPOLDA 1
MODEL DO NAUKI OCENY STOPNIA ROZWARCIA SZYJKI MACICY 1
MODEL MIEDNICY KOSTNEJ 1
MODEL DEMONSTRUJACY UŁOŻENIE ODGIĘCIOWE 1
MODEL SYMULATORA CIĄŻY 1
MODEL DO BADANIA PIERSI 1
MODEL KARMIENIA PIERSIĄ I WYDZIELANIA MLEKA 1
MODEL DO NAUKI ETAPÓW PORODU 1
SYMULATOR PIELĘGNACYJNY PACJENTA DOROSŁEGO – WERSJA GERIATRYCZNA 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
51400000-6 - Usługi instalowania sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 312674,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt medyczny - wyposażenie:Wózek kąpielowy 1
Przenośny zestaw do mycia głowy 1
Wanna do dezynfekcji narzędzi 3l 1
Wanna do dezynfekcji narzędzi 5l 1
Wózek inwalidzki 1
Materac przeciwodleżynowy dynamiczny 1
Wózek do transportu pacjenta 1
Inkubator zamknięty 1
Inkubator otwarty 1
Aparat do EKG 1
Inhalator / nebulizator 2
Dozownik tlenu + nawilżacz 2
Poduszka elektryczna 1
Kompresy żelowe 6
Staza 3
Stanowisko do iniekcji 1
Wziernik ginekologiczny 2
Parawan 1
Wanienka do kąpieli noworodka 1
Szafa lekarska 2
Stetoskop położniczy 4
Waga lekarska ze wzrostomierzem 1
Waga noworodkowa 1
Poduszka do karmienia 2
Zestaw do nauki przemieszczania pacjentów 1
Ogrzewacz noworodkowy montowany do ściany 1
Wózek na odpady lub brudną bieliznę 2
Basen sanitarny 4
Resusucytator silikonowy dla dorosłych 1
Resusucytator silikonowy dla noworodków 1
Aspirator do nosa 1
Kołdra + poduszka 4
Koc 4
Komplet pościeli (poszewka na kołdrę + poszewka na poduszki) 4
Poduszka mała "jasiek" 4
Poszewka na małą poduszkę 4
Prześcieradło 4
Prześcieradło do łóżeczka dziecięcego 4
Koszula dla kobiety ciężarnej, matki karmiącej 2
Pieluchy flanelowe 10
Pieluchy tetrowe 10
Ręcznik dla dzieci 4
Pajacyk noworodkowy 4
Rożek / becik noworodkowy 6
Body dziecięce 10
Śpiochy dziecięce 10
Kaftany dziecięce 10
Czapka dziecięca 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192000-2 - Meble medyczne
51400000-6 - Usługi instalowania sprzętu medycznego i chirurgicznego
4.5.5.) Wartość części: 156040,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399401,92
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399401,92
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399401,92
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Laerdal Medical Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542460470
7.3.3) Ulica: Hutnicza 6
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LAERDAL MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399401,92
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167734,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186966
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167734,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MW Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571923133
7.3.3) Ulica: Borkowska 27F/75
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-438
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167734,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa drogi krajowej nr 28 w Krośnie - budowa dojścia do zatoki autobusowej
- Poprawa utrzymania prawidłowej gotowości bojowej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno-Białobrzegi poprzez budowę stanowiska garażowego
- Dostawa makiety renesansowego Krosna
- Ochrona imprezy BALONY NAD KROSNEM'2025
- Przebudowa i remont drogi wewnętrznej przy budynku pralni wraz z niezbędną infrastrukturą w ramach zadania "Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego (...)"
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.