Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022121/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066487 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łomżyńska 33
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-863
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3252837
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.nitka@nfz-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.nfz.gov.pl/kujawsko-pomorski/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji K-P OW NFZ w Bydgoszczy, w Toruniu i we Włocławku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aef0d82-8ae5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001106/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 zamówienie na usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i terenów przyległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022121/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WAG.261.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 426512,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy kompleksowego sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem czystości wokół posesji.
I.Sprzątanie obiektu biurowego – Narodowy Fundusz Zdrowia, Kujawsko – Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Łomżyńska 33
Łączna powierzchnia pomieszczeń – ok. 4 142 m 2
Utrzymanie czystości wokół posesji – tereny przyległe m.in.
- parking i zatoki postojowe z płyt ażurowych ok. 1 191,45 m2,
Liczba zatrudnionych pracowników Zamawiającego na obiekcie – ok. 217 osób.
Wymagana minimalna liczba osób sprzątających codziennie obiekt - 8 osób (lub zaproponowana w ofercie) (7 osób od godz. 13.00 do 18.00, minimum jedna osoba od godz. 8.00) oraz dodatkowo 1 osoba do utrzymania czystości wokół posesji.
II. Sprzątanie obiektu biurowego – Narodowy Fundusz Zdrowia,
Kujawsko – Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy
Delegatura w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30
Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych – ok. 405 m 2
Liczba zatrudnionych pracowników Zamawiającego na obiekcie – ok. 20 osób.
Wymagana minimalna liczba osób sprzątających codziennie obiekt - 1 osoba (od godz. 8.00 do 16.00).
III. Sprzątanie obiektu biurowego – Narodowy Fundusz Zdrowia,
Kujawsko – Pomorski Oddział Wojewódzki w Bydgoszczy
Delegatura we Włocławku, ul. Kilińskiego 16
Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych – ok. 304 m 2
Liczba zatrudnionych pracowników Zamawiającego na obiekcie – ok. 14 osób.
Wymagana minimalna liczba osób sprzątających codziennie obiekt - 1 osoba (od godz. 8.00 do 16.00).
Usługa będąca przedmiotem zamówienia winna być wykonywana siłami własnymi Wykonawcy oraz przy użyciu sprzętu i materiałów (środków) należących do Wykonawcy (nie dot. płynu dezynfekującego do dozowników i środków do zmywarek).
Powierzchnia pomieszczeń biurowych winna być sprzątana w dni robocze :
- w Bydgoszczy w godzinach od 13.oo do 16.oo, powierzchnia sal obsługi, ciągów komunikacyjnych, toalety od 16.oo do ok. 18.oo.
- w Toruniu i we Włocławku od godziny 8.00 do 16.00.
Usługa sprzątania „na żądanie”:
Wykonywana będzie we wszystkich ww. lokalizacjach Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu/wezwaniu wykonawcy – osoby nadzorującej.
Czas od momentu wezwania do przystąpienia do wykonania usługi nie może przekroczyć 1 godziny w przypadku sprzątania awaryjnego np. pilne uprzątnięcie naczyń po spotkaniu, sprzątnięcie pomieszczenia sanitarnego, uporządkowanie pomieszczenia po zalaniu itp.;
lub będzie miało miejsce w uzgodnionym terminie – w przypadku np. uporządkowania/”dosprzątania” pomieszczeń po ekipie remontowej itp.
Zamawiający przewiduje wykonywanie ww. usługi w godzinach 7.00 – 21.00 od poniedziałku do niedzieli.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką liczbę osób aby usługa wykonana była należycie i planowo.
Usługa mechanicznego czyszczenia i konserwowanie podłóg we wszystkich obiektach, wykonywane na zlecenie Zamawiającego :
- mechaniczne czyszczenie posadzek przy użyciu profesjonalnych środków czyszczących (w tym usunięcie poprzedniej warstwy konserwacji) oraz doczyszczanie ręczne powierzchni pokrytej wykładziną typu linoleum, tarkett, pcv, płytki gresowe, kamień sztuczny
- mechaniczne czyszczenie posadzek przy użyciu profesjonalnych środków konserwująco - czyszczących powierzchni pokrytej płytkami gresowymi, kamieniem sztucznym
- trzykrotne pokrycie powierzchni pokrytej wykładziną typu linoleum i tarkett polimerem
- trzykrotne pokrycie odpowiednim preparatem konserwująco - nabłyszczającym powierzchni pokrytej wykładziną typu pcv,
Zamawiający przewiduje wykonywanie ww. usługi w godzinach 16.00 – 21.00 w piątek oraz w godzinach 8.00 – 21.00 w sobotę i niedzielę.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką liczbę osób aby usługa wykonana była należycie i planowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459650,1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584491,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459650,1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4H sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393871042
7.3.3) Ulica: ul. Gietkowska 10
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-170
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-01 do 2022-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.