eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne¦WIADCZENIE US£UG KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM



Og³oszenie z dnia 2022-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Tarnowskie Termy sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302211542

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nowa 54

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnowo Podgórne

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tarnowskie-termy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tarnowskie-termy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1009231f-940e-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00066519

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1cfc0891-81f7-4acd-b1cb-74cd547aa859

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji.
3. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
4. Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal
dostêpnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 2. Wykonawca przystêpuj±c do
niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. 3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za
po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 4.Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP. 5.. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki
Postêpowania. 6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿
oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego
formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP). 7.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za
pomoc± poczty elektronicznej przetargi@tarnowskie-termy.pl, Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ
sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub
o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@tarnowskie-termy.pl Sposób
sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub
o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ. 10. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci
elektronicznej w formacie danych: .pdf,.doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Administratorem danych osobowych s± Tarnowskie Termy Sp. z o.o. z siedzib± przy ul. Nowej 54, 62-080 Tarnowo Podgórne, e-mail: biuro@tarnowskie-termy.pl, tel 61 625 90 60, adres skrytki urzêdu na platformie ePUAP: /TarnowskieTermy/SkrytkaESP.
W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem ochrony danych osobowych, listownie pod adresem administratora danych, lub elektronicznie poprzez skrytkê elektroniczn± ePUAP: /TarnowskieTermy/SkrytkaESP lub e-mail: rodo@tarnowskie-termy.pl.
Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia oraz w celu archiwizacji.
Pañstwa dane oferentów bêd± ujawnione podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów dotycz±cych: serwisu i wsparcia systemów informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej, przekazywania przesy³ek pocztowych oraz bêd± udostêpniane w ramach postêpowania w oparciu o przepisy prawa w szczególno¶ci przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub d³u¿ej tj. przez okres obowi±zywania umowy chyba, ¿e niezbêdny bêdzie d³u¿szy okres przechowywania, z uwagi na dochodzenie roszczeñ lub inny obowi±zek wymagany przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa (np.: przez kolejne 10 lat z uwagi na konieczno¶æ archiwizacji dokumentacji dotycz±cej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego).
Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
Przetwarzane dane osobowe nie bêd± s³u¿y³y do podejmowania zautomatyzowanych decyzji oraz profilowania, stosowanie do art. 22 RODO oraz nie bêd± przekazywane poza EOD i organizacji miêdzynarodowych.
Osobie, której dane dotycz± przys³uguje: prawo dostêpu do danych osobowych (zgodnie z art. 15 RODO); prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych (zgodnie z art. 16 RODO); prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na (zgodnie z art. 18 RODO); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba której dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Prawa o których mowa w art. 15, 16, 18 RODO podlegaj± wy³±czeniu o których mowa w art. 19, 74 i 75 ustawy Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe s± przetwarzane w ramach postêpowania o zamówienie publiczne przys³uguje:
Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku skorzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników).
Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). Prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Udostêpnianie protoko³u postêpowania lub za³±czników do tego protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w powy¿ej i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp stosuje siê odpowiednio.
Ponadto osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1.U.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „¦WIADCZENIE US£UG KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego oraz ¶wiadczenie us³ug pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie Aquaparku Tarnowskich Term. Wykonawca bêdzie ¶wiadczyæ us³ugê z wykorzystaniem sprzêtu ratowniczego, który jest na obiekcie (przekazanym protoko³em), za wyj±tkiem sprzêtu – poni¿ej wymienionego, którym Wykonawca powinien dysponowaæ i dostarczyæ na obiekt: 1) rzutki - 10 szt 2) pasy ratownicze typu wêgorz- 10 szt 3) tyczki d³. 4 m- 6 szt 4) tyczki d³ 2 m- 6szt
5) Torby R1 - 1 szt 6) Torby R1 - 1 szt 7) AED treningowe - min 2 szt Do obowi±zków Zamawiaj±cego bêdzie nale¿a³o uzupe³nianie apteczek i ¶rodków medycznych w zakresie zu¿ycia zgodnym z wpisami do dziennika pracy i chronologi± zdarzeñ na obiekcie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze

92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

92600000-7 - Us³ugi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu tj. s± uprawnieni do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej oraz posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe do wykonania zamówienia.
2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli Wykonawca uzyska³ zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczn, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
3. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, niezbêdnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wyka¿e, ¿e:
- wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug ratownictwa wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych, spe³niaj±ce poni¿sze warunki:

(1) ka¿da us³uga wykonywana by³a lub jest wykonywana na rzecz danego Zamawiaj±cego, w sposób ci±g³y, przez okres co najmniej 12 miesiêcy;
(2) warto¶æ jednej us³ugi wynosi³a minimum 400 000,00 PLN brutto;
(3) warto¶æ drugiej us³ugi wynosi³a minimum 300 000,00 PLN brutto.
Uwaga: Jedna us³uga oznacza us³ugê wykonan± na podstawie jednej umowy
UWAGA 1
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2., jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
UWAGA 2
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek do¶wiadczenia (pkt 3. tiret 1) musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie samodzielnie w ca³o¶ci. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postepowaniu, okre¶lonego w pkt. 3. tiret 1. polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powy¿szy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli spe³nia go w ca³o¶ci ten podmiot.
UWAGA 3
W przypadku podania warto¶ci robót w walucie innej ni¿ PLN, w celu oceny spe³niania ww. warunku Zamawiaj±cy dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowi±zuj±cego w dniu publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, a je¿eli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – wed³ug ostatniego ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
oraz
- dysponuje odpowiedni± liczb± osób – ratowników*, nie mniejsz± ni¿ 41 (czterdzie¶ci jeden ), którzy bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, w szczególno¶ci bezpo¶rednio odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, w tym:
(1) co najmniej 1. (jedn±) osob±, która bêdzie skierowana przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj. bêdzie pe³ni³a funkcjê tzw. Koordynatora zespo³u ratowników, posiadaj±c±:
 co najmniej 12. miesiêczne do¶wiadczenie w zakresie organizowania
i nadzorowania us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, w tym koordynowania prac± zespo³u ratowników,
 posiadaj±c± aktualne uprawnienia ratownika wodnego i KPP (Kurs Pierwszej Pomocy);
(2) co najmniej 40. (czterdziestoma ) osobami – ratownikami, posiadaj±cymi:
 aktualne uprawnienia ratownika wodnego,
 KPP (Kurs Pierwszej Pomocy);

*ratownikiem wodnym mo¿e byæ osoba, która spe³nia wymagania okre¶lone w art. 15a ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 147), w tym posiada kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz. U. 2021, poz. 1761).

UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± ³±cznie spe³nienie tego warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1. posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. zgody, o której mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych, tj. zgody ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego (udzielonej w drodze decyzji administracyjnej) oraz dokumentu potwierdzaj±cego wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane (na przyk³adzie wzoru udostêpnionego Wykonawcy najwy¿ej ocenionemu), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa wy¿ej liczy siê wstecz od dnia:
1) w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
2) z³o¿enia podmiotowego ¶rodka dowodowego, o którym mowa wy¿ej w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz art. 462 ust. 7 pzp.
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (na przyk³adzie wzoru udostêpnionego Wykonawcy najwy¿ej ocenionemu).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do up³ywu terminu sk³adania ofert nale¿y z³o¿yæ:
1) ofertê, która musi byæ zgodna w tre¶ci z Formularzem oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 pzp – za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) pe³nomocnictwo – je¿eli Wykonawca samodzielnie sk³adaj±cy ofertê jest reprezentowany przez Pe³nomocnika;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
5) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.27. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
7) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
8) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 pzp – dokumenty okre¶lone w pkt. 7.17. SWZ (okre¶lone w pkt. 7.18. SWZ);

UWAGA!
Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
30.000,00 z³ – (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).
wniesionym przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika). Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z Wykonawc± wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca ¶wiadczyæ bêdzie us³ugi, na inne posiadaj±ce co najmniej tak± sam± wiedzê i kwalifikacje opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (z za³±cznikami) lub w og³oszeniu o zamówieniu, z zachowaniem wymogów dotycz±cych zatrudniania na podstawie umowy o pracê,
2) uleg³y zmianie stawki podatkowe b±d¼ jakiekolwiek inne nale¿no¶ci publicznoprawne wp³ywaj±ce na zobowi±zanie pieniê¿ne Zamawiaj±cego w takim przypadku Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ przedmiot umowy za inn±, odpowiednio zmienion± cenê ni¿ wskazana w umowie.
3) zmianie uleg³a wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
4) zmianie uleg³y zasady podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawek sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
5) zasady gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych (o których mowa w ustawie z 04.10.2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych) - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.

2. W odniesieniu do ust. 1 pkt 2) do 5) Zamawiaj±cy wprowadzi odpowiednie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy pod warunkiem, ¿e Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie drugiej stronie, zawieraj±ce wyczerpuj±ce uzasadnienie prawne i faktyczne oraz dok³adne wyliczenia kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie umowy, w tym wykazanie zwi±zku, ¿e ww. zmiany mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia, a Zamawiaj±cy sprawdzi je i zaakceptuje. Zamawiaj±cy przypomina, ¿e to na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek udowodnienia, ¿e taki wzrost nast±pi³ i w jakim stopniu. Zwiêkszenie wynagrodzenia nie mo¿e byæ wy¿sze ni¿ wynikaj±ce ze zmian prawnych. Powy¿sze zmiany Strony wprowadz± do umowy w formie aneksu z dat± obowi±zywania od momentu wej¶cia w ¿ycie zmian ww. przepisów.

3. rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ciami w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
4. w zakresie dotycz±cym zmiany podwykonawcy-podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Prawa zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 pkt 4) Pzp - w takim przypadku Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca-podmiot lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia w wyniku którego zosta³a zawarta umowa,
5. sytuacji niezale¿nych od Stron umowy,
6. zmiany umowy w zwi±zku z przekszta³ceniem Wykonawcy lub wynikaj±ce z nastêpstwa prawnego, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. .
7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
8. Zmiany umowy mog± nast±piæ tylko w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-07 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.