eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski"Modernizacja korytarzy i klatek schodowych wraz z łazienkami i WC etap II"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066530 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja korytarzy i klatek schodowych wraz z łazienkami i WC etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251595817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 7362494

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@3liceum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.3liceum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/3liceum_ostrow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja korytarzy i klatek schodowych wraz z łazienkami i WC etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72376b53-9de8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009541/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033754/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152210,6 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja korytarzy i klatek schodowych wraz z łazienkami i WC etap II” Etap II zakres robót obejmuje, remont dwóch łazienek z WC na parterze budynku III Liceum Ogólnokształcącego : rozebranie wykładziny ściennej i posadzki z płytek, rozbiórka ścianek działowych z cegły w sanitariatach, wykonanie warstwy wyrównawczej samopoziomującej posadzki, wykonanie izolacji przeciwwodnej folią w płynie, układanie płytek na ścianach i podłodze, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowe, gruntowanie i malowanie ścina i sufitów, wykonanie ścinek dzielących sanitariaty ściankami systemowymi HPL z drzwiami, demontaż baterii, urządzeń sanitarnych, grzejników, roboty branży sanitarnej: miski ustępowe, rurociąg kanalizacyjny, elementy montażowe Geberit do miski ustępowej, montaż umywalek i baterii, blatu pod umywalki, demontaż instalacji elektrycznej i osprzętu oraz montaż opraw oświetleniowych i przewodów, gniazdek, montaż opraw oświetlenia awaryjnego. instalacja elektryczna pod oświetlenie luster, dostawa i montaż luster oraz wyposażenia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
- Projekt remont łazienek poziom parteru budynku III Liceum Ogólnokształcącego
w Ostrowie Wielkopolskim – zał. nr 3. do SWZ.
-Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – zał. nr 4 do SWZ.
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-Instalacje elektryczne
i oświetlenie pomieszczeń – zał. nr 5 do SWZ
-Przedmiar robót- zał. nr 6 do SWZ.
Uwaga: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej przez Wykonawcę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącej zał. nr 1 do SWZ.
Uwaga: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy.
Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art. 556 – 5764 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 Kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmuje także zamontowany osprzęt i inne urządzenia. Niezależnie od udzielonej rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji minimum 3 lat na cały przedmiot umowy, od dnia podpisania protokołu końcowego, przy czym okres gwarancji stanowi też kryterium oceny w przetargu. Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w terminie wprowadzenia na budowę, o którym mowa w § 2 ust. 2 projektowanym projekcie umowy, posiadać umowę ubezpieczenia, ustanawiającą ochronę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że suma ubezpieczenia nie może być niższa niż kwota brutto, o której mowa w postanowieniu § 8 ust. 1, a suma gwarancyjna nie może być niższa niż 100% tej kwoty.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej przez Wykonawcę. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i formie określonej w Rozdziale XXII SWZ. 11. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie określonym w XIII pkt. 11 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163247

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163247

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163247

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGBUD Usługi Ogólnobudowlane Agnieszka Miecznik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222014626

7.3.3) Ulica: Szembekowej 12

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163247,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-28 do 2021-08-16
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.