Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00568684/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2024-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzeliński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamienna 10
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 717571625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatstrzelinski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e83a364a-9297-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2024-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e83a364a-9297-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00530092/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa Tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568684
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2024-2026 w następującej ilości:
2 Motocyklowe 1 000
3 Motorowerowe 1 000
4 Zabytkowe samochodowe 100
5 Zabytkowe motocyklowe 20
6 Zabytkowe motorowerowe 20
7 Indywidualne samochodowe 100
8 Indywidualne motocyklowe 40
9 Wtórniki tablic rejestracyjnych 400
10 Tablice dodatkowe „bagażnikowe” 300
11 Tablice profesjonalne 50
12 Tablice samochodowe zmniejszone 100
13 Tablice zielone (pojazdy elektryczne i napędzane wodorem) 50
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 w
sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1847
z późn. zm).
Zamawiający na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia, nie obciążając kosztami transportu Zamawiającego.
Dostawy realizowane będą w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego według potrzeb na wniosek złożony
elektronicznie (lub na wypadek awarii systemu faxem).
Wykonawca dostarczy tablice w terminie nie dłuższym niż w ciągu 3 dni.
Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień publicznych:
30195000-2 - Tablice
44423400-5 – Znaki i podobne elementy
Liczba tablic ulegnie zmniejszeniu jeżeli, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, ulegnie zmniejszeniu liczba tablic
rejestracyjnych niezbędnych w postępowaniu dotyczącym rejestracji pojazdów.
Każdy komplet tablic rejestracyjnych będzie dostarczany w folii ochronnej.
Dostawy partii tablic rejestracyjnych będą dokonywane w trwałych opakowaniach kartonowych.
Opakowania dostarczanych partii tablic powinny być:
1. opisane w czytelny sposób z podaniem: nazwy producenta, specyfikacji zawartości opakowania – w szczególności ilości
tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba że z treści złożonego zamówienia wynikać będzie inny sposób dostawy,
2. zabezpieczone przed otwarciem przez osoby trzecie, z oznaczeniem nazwy Wykonawcy.
Świadczenie dostaw, o których mowa powyżej, następować będzie częściami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na
podstawie jego zamówień telefonicznych lub przesyłanych faksem bądź drogą elektroniczną, określając rodzaj i liczbę tablic
W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia – ulegnie wyczerpaniu przed upływem terminu umownego, umowa z
Wykonawcą ulega rozwiązaniu z dniem realizacji ostatniej dostawy.
Dostawy realizowane będą w nieprzekraczalnych terminach:
1) do trzech dni od dnia otrzymania zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 2,
2) 72 godzin od godziny otrzymania zamówienia przez telefon, faks lub drogą elektroniczną – dostawa tablic pojedynczych,
w przypadku między innymi:
• uszkodzenia,
• zagubienia,
• W przypadku dostawy tablic rejestracyjnych zawierających wady jakościowe, ilościowe, tablice inne niż zamówione oraz w
przypadku zamawiania wtórników obowiązuje 72 godzinny termin realizacji zamówienia od dnia złożenia zamówienia lub
zgłoszenia wady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496020 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496020 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496020 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Utal sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695
7.3.3) Ulica: Katarzyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Gruszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496020 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Przebudowa zabytkowego Pałacu w Górcu wraz ze zmianą sposobu użytkowania - etap I i etap II
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy ulicy Henryka Sienkiewicza w Strzelinie
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2025-2026 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Wykonywanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla wszystkich rodzajów pojazdów samochodowych, motorowerów i przyczep
- Wykonanie i dostawa wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych na potrzeby wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kłobucku.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.