Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021634/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066627 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów – etap III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PYSZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 322
1.5.2.) Miejscowość: Pysznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 158410004
1.5.8.) Numer faksu: +48 158410017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów – etap III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-069f8231-8bcf-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003774/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów – etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021634/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.III.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5029324,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tematem niniejszego postępowania przetargowego jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kłyżów gm. Pysznica – etap III.
Roboty budowlane należy wykonać na podstawie projektów budowlanych będących załącznikiem do SWZ.
W zakres niniejszego postepowania wchodzi wykonanie etapu III w następującym zakresie:
a) Budowa kanalizacji od ul. Błońskiej do zrzutu ścieków do studzienki 1.106 + uzupełnienia przy ul. Mickiewicza i Podkorzeniec - wg „8.1. Zadanie A Projekt budowlany – Kłyżów”. Załączony projekt budowlany, dokumenty formalne, specyfikacje techniczne obejmują swym zakresem całość robót kanalizacyjnych dla miejscowości Kłyżów. Zakres robót do wykonania w tym etapie pokazano w formie graficznej w pliku „A - Zakres robót”. Zakres zaznaczono kolorem czerwonym i niebieskim.
b) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Mickiewicza i Strażackiej, z odprowadzeniem ścieków do pompowni sieciowej P1 na dz. nr ewid. 1987/2.
c) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Konopnickiej i Zagorskiej, do projektowanej pompowni na działce nr ewid. 2022/39.
d) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Błońskiej i Mickiewicza, do studni istniejącej S0 na dz. nr ewid. 1941/56.
e) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Błońskiej z odprowadzeniem ścieków do studni S1.
f) Budowa kanalizacji sanitarnej, od budynków przy ul. Mickiewicza z odprowadzeniem ścieków do pompowni sieciowej P na dz. nr ewid. 1071/3.
4. Celem inwestycji jest:
· Poprawa komfortu mieszkańców,
· Poprawa stanu gospodarki wodno – ściekowej na terenie gminy Pysznica.
5. Lokalizacja robót: Gmina Pysznica, miejscowość Kłyżów. Lokalizację można również ustalić korzystając z systemu informacji publicznej gminy Pysznica: http://pysznica.e-mapa.net .
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają: Dokumentacje projektowe, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz Przedmiary robót załączone do niniejszej SWZ – załączniki nr 8 i 9 do SIWZ.
7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t. j. z dnia 2020.08.03), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2020.1740 t. j. z dnia 2020.10.08) oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 z dnia 2020.09.11).Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
8. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót/wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
10. Wykonawca robót zobowiązany jest do usuwania na bieżąco z terenu budowy nadmiaru urobku po wykonaniu sieci kanalizacji i studzienek. Uzyskany urobek ziemny i asfaltowy Wykonawca wywiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Ziemię przeznaczoną do zasypki składować w miarę możliwości wzdłuż wykopów. Po zakończeniu robót należy przywrócić nieruchomości na których były prowadzone prace w stanie niepogorszonym jak przed rozpoczęciem robót.
11. Ilości robót odwodnieniowych podano w przedmiarach robót orientacyjnie i mogą się znacząco różnić od stanu faktycznego w momencie prowadzenia robót. Wykonawca powinien prawidłowo wycenić koszt tych robót mając na uwadze własne doświadczenie, uwarunkowania terenowe oraz czas w jakim będą prowadzone roboty.
12. Ilości robót rozbiórkowych i odtworzeniowych na trasie kanalizacji wyliczono w przedmiarach robót orientacyjnie. Wykonawca powinien prawidłowo wycenić koszt tych robót mając na uwadze własne doświadczenie przy wykonywani tego typu robót w tym w szczególności ilości robot odtworzeniowych nawierzchni asfaltowych i nawierzchni z kruszywa naturalnego.
13. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na terenie budowy, w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru robót.
14. Wykonawca jest zobowiązany podczas realizacji robót w pasie dróg powiatowych do stosowania się do warunków wskazanych w decyzjach zezwalających na lokalizację urządzeń w pasie drogowym. Wykonawca przed rozpoczęciem robót jest zobowiązany do wystąpienia do Zarządu Dróg Powiatowych w Stalowej Woli o wydanie decyzji zezwalających na zajecie pasa drogowego. Koszty opłat za zajęcie Pasa drogowego ponosi Wykonawca. Stosowne decyzje są częścią załączonej do SWZ dokumentacji projektowej.
15. Wizja lokalna:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
2) Termin i zasady udziału w wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego:
- Wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów można dokonać najpóźniej na jeden dzień przed upływem terminu składania ofert, po dokonaniu zgłoszenia u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2927680,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4687661,26
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2927680,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum: Przedsiębiorstwo Budowlane „Budomont” Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum: Zakład Budowlano – Instalacyjny Grzegorz Falger
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690285258
7.3.3) Ulica: ul. Przy Torze 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BUDOMONT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "BUDOMONT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2927680,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 336 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa żłobka w Żninie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.