Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307825/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu stałego dostępu do Internetu dla sieci wybudowanej w ramach projektu „E-Leader"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446169625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.moszczenica.eu/groups/details/1277/uslugi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590648014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl Kościuszki 6
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujazd@ujazd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ujazd.com.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Będków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590647894
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Będków
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-319
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bedkow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedkow.com.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590647888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 142
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czarnocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnocin.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu stałego dostępu do Internetu dla sieci wybudowanej w ramach projektu „E-Leader"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d82ad7b-58e4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000885/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 zapewnienia stałego dostępu do sieci Internet dla sieci wybudowanej w ramach projektu „E-Leader"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307825/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TIF.271. 4 .2021.WD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 900690
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zapewnieniu stałego dostępu do Internetu dla sieci wybudowanej w ramach projektu „E-Leader szansą na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu dla mieszkańców gmin: Moszczenica, Ujazd, Będków i Czarnocin”.
Usługa będzie świadczona na rzecz Konsorcjum Gmina Bliżej Mieszkańców realizujących projekt E-Leader.
Dla realizacji w/w dostępu, Wykonawca we własnym zakresie zestawi:
- dwa łącza symetryczne o przepustowości 1 GBps i jedno łącze symetryczne o przepustowości 10GBps, oraz przyjmie odpowiedzialność za ich utrzymanie (w tym: bieżący nadzór i diagnozowanie stanu, usuwanie awarii, konserwacja). Dla zapewnienia punktów styku Wykonawca zakończy łącza swoimi urządzeniami komunikacyjnymi, na których udostępni styki optyczne Gigabit Ethernet dla przyłączenia sieci E Leader (tj. jej routerów brzegowych) w węzłach centralnych znajdujących się w:
a) Gminie Moszczenica, siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu
w Moszczenicy, ulica 100-lecia Odzyskania Niepodległości 2, 97-310 Moszczenica;
b) Gminie Ujazd, Urzędzie Gminy Ujazd, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd;
c) Gminie Moszczenica, siedzibie Moszczenickich Terenów Inwestycyjnych (zwane dalej MTI), ulica 100-lecia Odzyskania Niepodległości 3, 97-310 Moszczenica.;
Łącza opisane w pkt 1 powinny zostać zrealizowane w technologii optycznej. W tym celu Wykonawca wybuduje własnym staraniem przyłącza światłowodowe od swojej infrastruktury sieciowej do w/w węzłów centralnych sieci E Leader. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca miał możliwość skorzystania z fragmentu infrastruktury optycznej E-Leader (maksymalnie do 8 włókien prowadzących do węzłów centralnych). Korzystanie w ww. celu ze światłowodów E Leader wymaga uprzedniego uzyskania zgody właściciela infrastruktury
Rzeczywiste łączne zapotrzebowanie na dostęp do sieci Internet wynosi przez cały okres realizacji umowy - 600 Mbps
Punkty styku zostaną zbudowane w trybie Active-Active bazując na dynamicznym routingu. Konfiguracja urządzeń w punktach styku musi gwarantować co najmniej:
a) Techniczną możliwość świadczenia usługi dostępu do sieci Internet na poziomie 2 Gbps dla całej sieci E-Leader przy wykorzystaniu dwóch portów 1 Gbps w ruterach brzegowych Zamawiającego (po jednym w każdym z nich), oraz techniczną możliwość świadczenia usługi dostępu do sieci Internet na poziomie 20 Gbps dla całej sieci E-Leader przy wykorzystaniu dwóch kolejnych portów 10 Gbps w urządzeniach brzegowych Zamawiającego znajdujących się w serwerowni MTI (po jednym w każdym z nich),
b) Wzajemne backupowanie wszystkich punktów styku na wypadek awarii jednego z nich.
Urządzenia Wykonawcy muszą wspierać adresację IP w wersji IPv4 oraz IPv6, przy czym na życzenie Zamawiającego Wykonawca w ramach niniejszej umowy ma obowiązek skonfigurowania bez dodatkowych opłat własnych urządzeń do pracy dla obydwu wersji protokołu IP oraz udzieli bezpłatnie wsparcia informatykom Zamawiającego w konfiguracji ich routerów brzegowych.
Wykonawca dostarczy pulę publicznych adresów IP po 256 adresów dla każdej z czterech gmin (łącznie 1024 adresy) oraz dodatkową pulę publicznych adresów IP (256 adresów) dla podmiotów zlokalizowanych w MTI.
Wykonawca musi mieć techniczną możliwość od 3.10.2022 r., aby na życzenie Zamawiającego (w terminie dwóch dni roboczych od pisemnego powiadomienia) zagwarantować przepustowości na poziome 40 Gbps - przynajmniej w jednym węźle centralnym znajdującym się w MTI w Moszczenicy. Zamawiający ze swojej strony dostosuje węzeł centralny do tej prędkości. W celu weryfikacji możliwości spełnienia tego warunku w dniu 3.10.2022 r. odbioru wykonania usługi na poziomie 40Gbps Wykonawca bezpłatnie zestawi łącze testowe o powyższej przepustowości na okres 24 godzin. Zamawiający na obecną chwilę nie jest w stanie określić docelowego poziomu wysycenia łącza ze względu na podpisanie umowy o współpracy w zakresie utworzenia Lokalnego Centrum Kompetencji dla Samorządów Województwa Łódzkiego na bazie posiadanej przez konsorcjum infrastruktury. Przyjmuje on, że z udostępnionego rozwiązania chmurowego będzie korzystać docelowo około 150 samorządów
26) Poziom usługi SLA (Service Level Agreement)
a) Wykonawca ma obowiązek monitorowania łącza przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu cały rok, poprzez własne centrum zarządzania siecią, przy czym zamawiający może udostępnić Wykonawcy stan ruterów brzegowych dostawcy w trybie do odczytu
b) Wykonawca wprowadzi Dziennik Rejestracji Zgłoszeń (DRZ), w którym będą rejestrowane wszystkie zgłoszenia, uwagi Zamawiającego oraz przeprowadzone prace związane z utrzymaniem łącza. Każdy wpis musi zawierać datę, godzinę, opis zgłoszenia lub opis przeprowadzonych prac i podpisy przedstawicieli obu stron. Dziennik będzie przechowywany w siedzibie Zamawiającego. Jego cyfrowa kopia będzie dostępna dla obu stron poprzez łącze internetowe. Sposób wymiany informacji dot., jakości świadczenia usług może ulec zmianie podczas realizacji umowy, w przypadku, gdy:
a) zostanie on zaakceptowany przez obie strony
b) umożliwi zbieranie danych na tym samym poziomie szczegółowości jak zapisy w niniejszym SIWZ
c) Wykonawca wskaże całodobowy numer awaryjny, skrzynkę pocztową (e-mail) oraz numer faks, pod którymi Zamawiający będzie mógł zgłaszać awarie. Wszystkie zgłoszenia muszą zostać odnotowane w Dzienniku Rejestracji Zgłoszeń przez Wykonawcę nie później niż 1 h po przyjęciu zgłoszenia w kopii elektronicznej dziennika oraz jego podpisaną wersję papierową nie później niż w dniu składania comiesięcznego raportu, o którym jest mowa w pkt 15.
d) Wykonawca jest zobowiązany wpisywać do DRZ odpowiedzi na uwagi Zamawiającego oraz informacje o wszelkich pracach i interwencjach związanych z realizacją Umowy. W przypadku planowanej modernizacji łączy, w tym aktualizacji oprogramowania urządzeń, Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o tym fakcie, z co najmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem. Do prac Wykonawca może przystąpić po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
e) Gwarantowany czas dostępności usługi w miesiącu wynosi 99,99%
f) Maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu 0,4 godziny
g) Maksymalny czas niedostępności usługi w miesiącu w jednym punkcie styku wynosi 0,3 godziny,
h) Czas na usunięcie awarii, po uprzednim zgłoszeniu do Zamawiającego wynosi: minimum 2 godziny, nie dłużej niż 5 godzin. W przypadku fizycznego uszkodzenia światłowodów czas ten ulega wydłużeniu do 48 godzin.
i) W przypadku, gdy Wykonawca wykryje awarię jest zobowiązany do natychmiastowego telefonicznego poinformowania uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Za moment zgłoszenia oraz początek biegu czasu trwania awarii uważa się moment wysłania faksu, wiadomości e-mail, wiadomości sms lub telefonicznego zgłoszenia o awarii.
3. Wykonawca oświadcza, iż w ramach wynagrodzenia otrzymanego za realizację niniejszej umowy, a z chwilą zakończenia jej obowiązywania przenosi na własność Zamawiającego wybudowaną część pasywną punktów styku. Fakt przeniesienia potwierdzony zostanie protokołem zdawczo – odbiorczym zawartym pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym określającym szczegółowo przekazywane elementy wchodzące w zakres części pasywnej punktów styku. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu inwentaryzację w/w pasywnej części punktów styku, (w szczególności inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą przekazywanego odcinka sieci światłowodowej).
4. W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, a także ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych zmian wprowadzonych z własnej inicjatywy w trakcie realizacji zamówienia bez akceptacji Zamawiającego i/lub z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.
Szczegółowy Zakres, wielkość i sposób realizacji przedmiotu zamówienia związanego z zapewnieniem dostępu do Internetu określony został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546624 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546624 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000001583
7.3.3) Ulica: ul. Wólczańska 223
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-005
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546998,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostęp do sieci Internet oraz utrzymanie łącza.
- Sprzedaż i dostawa sprzętu sieciowego i biurowego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I LO w Rzeszowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy przełącznika sieciowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa i wdrożenie sprzętu sieciowego oraz szkolenie w ramach projektu grantowego pn.: Cyberbezpieczny samorząd.
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.