Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310444/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00323553/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-20
- 2021/BZP 00331169/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Turbi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158459420
1.5.8.) Numer faksu: 158459424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zaleszany.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Turbi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-779f7579-5999-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310444/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Turbi.
Zakres prac:
Przebudowa i modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym przy Publicznej Szkole Podstawowej w Turbi, obejmuje swoim zakresem:
- roboty rozbiórkowe budowlane i instalacyjne,
- zeszlifowanie istniejącej nawierzchni sali gimnastycznej, nałożenie warstwy wyrównawczej samopoziomującej i ponowne ułożenie nowej nawierzchni sportowej poliuretanowej,
- wykonanie i obsadzenie w posadzce tulei do mocowania bramek i słupków do siatkówki,
- demontaż i montaż nowych osłon grzejników pod oknami – nowe lakierowane deski w ilości i kształcie istniejącym,
- rozbiórka części ścianek działowych, murowanie nowych,
- usunięcie okładzin ścian i posadzek we wszystkich pomieszczeniach,
- malowanie ścian i sufitów,
- usunięcie przez ługowanie farby olejnej ze ścian,
- usunięcie przez ługowanie farby olejnej ze ścian,
- usunięcie istniejących okładzin płytkowych ścian i podłóg,
- gruntowanie ścian,
- wykonanie tynków pod płytki i wyrównanie całości tynków gładzią szpachlową,
- przygotowanie sufitu do emulsyjnego malowania przez zaszpachlowanie nierówności szpachlą gipsową,
- w częściach mokrych wykonanie izolacji pionowej folią płynną.
- w pomieszczeniach sanitarnych ściany płytkowane do wys. 2,0 m płytkami w kolorze białym z szara fugą, na podłodze płytki gresowe jasnoszare na kleju elastycznym, antypoślizgowe,
- w pomieszczeniach szatni płytki gresowe pastelowe z cokolikiem z płytek,
- w pomieszczeniach szatni malowanie farbami lateksowymi o podwyższonej odporności na szorowanie, zmywalnymi do wysokości 2,0 m, w sali gimnastycznej do wysokości 2,40 m, w komunikacjach na antresoli do wysokości 1,60 m,
- malowanie lateksowe sufitu i ścian powyżej farb lateksowych o podwyższonej odporności na szorowanie zmywalnych i okładzin ceramicznych – sufit w kolorze pastelowym wskazanym przez przez Zamawiającego lub Użytkownika – Dyrektora Szkoły,
- malowanie sufitu sali sportowej,
- malowanie ścian sali gimnastycznej.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej (pomieszczenia, w których układane będą nowe płytki oraz w ciągach komunikacyjnych i na antresoli) Wykonawca wykonał cokół z płytek w kolorze kontrastującym w stosunku do koloru ścian i posadzki (w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym i Użytkownikiem) w celu dostosowania obiektu sali gimnastycznej do potrzeb osób niedowidzących.
Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wykonać malowanie sali gimnastycznej w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym lub Użytkownikiem – Dyrektorem Szkoły – zaleca się aby malowanie sali wykonane zostało z wykorzystaniem kilku kolorów farb pastelowych, z podkreśleniem słupów w innym kolorze farby niż ściany (ciemniejszym).
- montaż narożników ściennych ochronnych w ciągu komunikacyjnym przy sali gimnastycznej (5 cm) – ok. 7 szt. - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- uzupełnienie ubytków na słupach i ścianach, z uzupełnieniem brakujących lub zniszczonych narożników - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- malowanie po wcześniejszym oczyszczeniu i przygotowaniu instalacji c.o., która nie podlega wymianie - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- malowanie po wcześniejszym oczyszczeniu ościeżnic drzwi niepodlegających wymianie – ok. 5 szt. - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- malowanie po wcześniejszym oczyszczeniu barierek schodów w ciągu komunikacyjnym przy sali gimnastycznej - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- roboty instalacyjne wod-kan.
- wymiana szafki hydrantowej – 1 szt. - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- roboty instalacyjne c.o., wymiana grzejników i rur c.o. w części sanitarnej,
- wykonanie okładzin ceramicznych ścian i posadzek,
- malowanie po wcześniejszym wyczyszczeniu istniejących barierek antresoli,
- malowanie lakierem do drewna istniejącego pochwytu drewnianego barierki antresoli po wcześniejszym oczyszczeniu, wszystkie zepsute elementy należy zastąpić nowymi, ewentualne pęknięcia i ubytki uzupełnić szpachlą - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- wymiana stolarki okiennej sali gimnastycznej wraz z parapetami,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie ochronnych siatek polipropylenowych antresoli i okien sali gimnastycznej,
- montaż konstrukcji do mocowania i przesuwu ręcznego kotary wraz z kotarą przezierną,
- demontaż i ponowny montaż drabinki wspinaczkowej z konstrukcją, po wcześniejszym oczyszczeniu i pomalowaniu konstrukcji drabinki wspinaczkowej - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem, obróbką kominów i montażem elementów wykończeniowych z paneli winylowych PCV - podsufitki,
- wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej, wraz z wykonaniem badań instalacji odgromowej,
- wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej,
- demontaż i ponowny montaż kamer na sali gimnastycznej wraz z poprowadzeniem okablowania zasilającego w osłonach na kable - peszlach, podtynkowo - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- demontaż i ponowny montaż nagłośnienia sali gimnastycznej wraz z poprowadzeniem okablowania zasilającego w osłonach na kable - peszlach, podtynkowo - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- demontaż i ponowny montaż elektronicznej tablicy do wyświetlania wyników wraz z poprowadzeniem okablowania zasilającego podtynkowo - załączony przedmiar robót nie zawiera tej pozycji, należy uwzględnić tą pozycję przy przygotowaniu oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia,
- demontaż drabinek do ćwiczeń i montaż nowych drabinek sportowych na nowych elementach montażowych,
- demontaż urządzeń sportowych wyposażenia sali gimnastycznej i montaż nowych urządzeń sportowych,
- wyposażenie sali gimnastycznej,
- wyposażenie zaplecza szatniowego i magazynów.
- prace towarzyszące.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu lub SWZ nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, SWZ, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
3.1. Zakres robót nie ujęty w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, które należy uwzględnić w cenie ofertowej (dotyczy robót budowlanych):
1) koszt przygotowania terenu budowy,
2) budowa, utrzymanie i rozbiórka zaplecza budowy,
3) zabezpieczenie i ochrona placu budowy,
4) uporządkowanie placu budowy po zakończeniu robót,
5) zabezpieczenie mienia zgromadzonego na placu budowy,
6) wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne media do wykonania zamówienia wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych na rzecz dostawców mediów w okresie realizacji zadania,
7) uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT jeśli jest wymagany),
8) uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla zamawiającego do użytkowania obiektu,
9) wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej,
10) usunięcie powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
11) koszt prac geodezyjnych,
12) przeszkolenie pracowników Zamawiającego i użytkowników budynku w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń,
13) Koszty (opłaty) serwisowe za serwisowanie wbudowanych urządzeń ponoszone w okresie gwarancji i rękojmi przez Wykonawcę .
Pozostałe informacje dotyczace opisu przedmiotu zamówienia znajduja się w pkt ,,Informacje dodatkowe".
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 929142,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929142,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 929142,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Jarosz Rafał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8621525921
7.3.3) Ulica: Zofianka Górna 77
7.3.4) Miejscowość: Janów Lubelski
7.3.5) Kod pocztowy: 23-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jarosz Rafał
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jarosz Rafał
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 929142,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r. mające na celu konserwację lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.