Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00005875/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Działdowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Elblagu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: St. Płk. Dąbka 8-12
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 555 065 243
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poelb@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-elblag
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eebac8c6-aa2e-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Działdowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eebac8c6-aa2e-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188370 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie przepisów Działu IV Rozdziału 4 ustawy dla usług społecznych, art. 359 ust. 2 - o wartości mniejszej niż równowartość kwoty 750 000 euro, w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1. ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605) zwanej dalej ustawą Pzp. Zamawiający na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty bez prowadzenia negocjacji. Zamawiający nie przewiduje możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji (art. 275 pkt 2) ustawy Pzp.
W ocenie Zamawiającego wszystkie podjęte przez niego działania wypełniają nakaz zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania wykonawców, o którym mowa w art. 16 ustawy.
Ochrona obiektu wykonywana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 19.00 przez jednego pracownika ochrony i w godzinach od 7:30 do 15:30 przez jednego pracownika ochrony, łącznie przez 2 pracowników ochrony. Po godzinach urzędowania prokuratury ochrona budynku przez jednego pracownika do godziny 19:00. Otwieranie Prokuratury i rozbrajanie systemu przez Grupę Interwencyjną w każdy dzień roboczy o godz. 7:00 i zamykanie i zazbrajanie systemu o godz. 19:00 oraz w soboty , niedziele i święta, a także na każde wezwanie prokuratora dyżurującego lub kierowcy. Po zamknięciu i zazbrojeniu budynku Prokuratury Grupa Interwencyjna przekazuje klucze do depozytu w centrum monitoringu alarmu. Łączna liczba roboczogodzin w roku 2024 stanowiąca wartość całego przedmiotu zamówienia wynosi 4600 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224056,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255526,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224056,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intersecurit Zbigniew Kowalkowski Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510994023
7.3.3) Ulica: Orzeszkowej 1 D
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERSECURIT ZBIGNIEW KOWALKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INTERSECURIT ZBIGNIEW KOWALKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224056,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Świadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Wymiana pokrycia połaci dachowej z papy asfaltowej na powlekaną blachą trapezową w Budynku Szkoleniowo-Socjalno-Garażowym WORD w Elblągu przy ul. Skrzydlatej 1
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę materiałów do sterylizacji i monitorowania procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Organizacja wypoczynku z edukacją dla dzieci i młodzieży Elbląga i powiatu elbląskiego będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską,
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.