eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeniesienie urządzeń i wyposażenia laboratoryjnego OL Poznań do nowej siedziby Urzędu Dozoru Technicznego w Poznaniu - nr spr. ZP-DL-119/21



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066775 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeniesienie urządzeń i wyposażenia laboratoryjnego OL Poznań do nowej siedziby Urzędu Dozoru Technicznego w Poznaniu - nr spr. ZP-DL-119/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczęśliwicka 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 225722325

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.udt.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeniesienie urządzeń i wyposażenia laboratoryjnego OL Poznań do nowej siedziby Urzędu Dozoru Technicznego w Poznaniu - nr spr. ZP-DL-119/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2d8f6c8-8ade-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066775

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019871/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.35 Przeniesienie urządzeń i wyposażenia laboratoryjnego OL Poznań do nowej siedziby

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023340/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-DL-119/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 271000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 184000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 – przeniesienie urządzeń i wyposażenia laboratoryjnego niewymagających specjalistycznych usług towarzyszących – 1;
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę przeniesienia urządzeń i wyposażenia laboratoryjnego z siedziby Działu Badań Laboratoryjnych w Poznaniu przy ul. Małeckiego 29 do nowej siedziby w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388.
Czynności związane z przeniesieniem urządzeń i wyposażenia, tj. ich demontaż, przewóz, wyładunek i wniesienie do wskazanego miejsca, a jeśli to dotyczy również montaż, nastąpią w sposób umożliwiający ich ponowne uruchomienie - zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do Projektowanych Postanowień Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 87000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 – przeniesienie urządzeń i wyposażenia laboratoryjnego wymagających specjalistycznych usług towarzyszących – 2;
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę przeniesienia urządzeń i wyposażenia laboratoryjnego z siedziby Działu Badań Laboratoryjnych w Poznaniu przy ul. Małeckiego 29 do nowej siedziby w Poznaniu przy ul. Ostrowskiej 388.
Czynności związane z przeniesieniem urządzeń i wyposażenia, tj. ich demontaż, przewóz, wyładunek i wniesienie do wskazanego miejsca, a jeśli to dotyczy również montaż, nastąpią w sposób umożliwiający ich ponowne uruchomienie. Po wykonaniu tych czynności urządzenia i wyposażenie zostaną sprawdzone lub wzorcowane (dotyczy części nr 2), zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik do Projektowanych Postanowień Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79920000-9 - Pakowanie i podobne usługi

98392000-7 - Usługi relokacji

4.5.5.) Wartość części: 184000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Jedyna oferta złożona w części nr 1 została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200121,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200121,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200121,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWICK ROELL POLSKA Sp. z.o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943051630

7.3.3) Ulica: ul. Muchoborska nr 18

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200121,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy: Etap I: do 4 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy;
Etapu II: realizacja uzależniona jest od terminu zakończenia przez Zamawiającego przebudowy części laboratoryjnej budynku przy ul. Ostrowskiej 388, rozpocznie się na podstawie zgłoszenia Zamawiającego, przy czym musi zakończyć się nie później niż 31 grudnia 2021 r. (wykonawca zaoferował termin realizacji II etapu - do 14 dni, liczonych od dnia zgłoszenia Zamawiającego).
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.