eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceAdaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą



Ogłoszenie z dnia 2025-01-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: MPGK Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270135328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obroki 140

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-833

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mpgk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mpgk_katowice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9a2c88f-2d10-4ee8-bf3a-2a0bb6c7f205

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/33/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania pierwszej kondygnacji hali magazynowej na bazie transportowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140 polegająca na zaprojektowaniu i budowie szatni dla 120 osób.
1.1. Przedmiotowe zadanie obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji projektowej (w tym sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego oraz uzyskanie decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji, a przede wszystkim pozwolenia na budowę);
b) przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do wykonanej dokumentacji oraz uprawnień do wykonywania praw zależnych;
c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową;
d) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1186, ze zm.);
e) przeprowadzenie prób, rozruchów i szkoleń;
f) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów i pozwoleń dopuszczających inwestycję do użytkowania i eksploatacji;
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej a 5 egzemplarzach papierowych oraz jedna cyfrowa zarówno w pdf jak i edytowalna;
h) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania.
1.2. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji w wymiarze minimum 36 miesięcy na instalacje i urządzenia licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udzieli gwarancji na budynki, budowle, sieci w wymiarze minimum 60 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno - użytkowy zawarty w Załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na konieczność wykonania:
- przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu (PWP) wraz z zainstalowanym ręcznym rozłącznikiem zasilania modernizowanego obiektu,
- zaprojektowania czujek ppoż. w pomieszczeniach I i II kondygnacji,
- naprawy i modernizacji dwóch sztuk rozdzielnic głównych znajdującymi się na zewnątrz budynku, a przylegającymi do nie-go (2szt).
Zapisy programu funkcjonalno – użytkowego nie stanowią listy zamkniętej , a jedynie wstępne wskazania zakresu prac, których zakres podczas procesy projektowania może ulec zmianie.
Projektowana zamiana sposobu modernizowanej części hali nr 2 nie może negatywnie wpływać czy tez zmniejszać komfortu użytkowania pozostałej części obiektu.
Zamawiający informuje, że nie posiada dokumentacji projektowej, powykonawczej dla modernizowanego obiektu.
UWAGA: Wszystkie czynności związane z przeniesiemy archiwum (regały + dokumentacja) z piętra na parter i z parteru we wskazane przez Zamawiającego miejsca, a także z zabezpieczeniem dobrostanu dwóch istniejących archiwów w trakcie całego procesu inwestycji wykonuje Wykonawca pod nadzorem Zamawiającego.
1.4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła, a także
normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych
opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.