Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00655820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-16
- 2024/BZP 00672862/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: MPGK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270135328
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obroki 140
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-833
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mpgk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpgk_katowice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9a2c88f-2d10-4ee8-bf3a-2a0bb6c7f205
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00655820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/33/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania pierwszej kondygnacji hali magazynowej na bazie transportowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Katowicach przy ul. Obroki 140 polegająca na zaprojektowaniu i budowie szatni dla 120 osób.
1.1. Przedmiotowe zadanie obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji projektowej (w tym sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego oraz uzyskanie decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji, a przede wszystkim pozwolenia na budowę);
b) przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich do wykonanej dokumentacji oraz uprawnień do wykonywania praw zależnych;
c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową;
d) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019r., poz. 1186, ze zm.);
e) przeprowadzenie prób, rozruchów i szkoleń;
f) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów i pozwoleń dopuszczających inwestycję do użytkowania i eksploatacji;
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej a 5 egzemplarzach papierowych oraz jedna cyfrowa zarówno w pdf jak i edytowalna;
h) przekazanie Zamawiającemu obiektu gotowego do użytkowania.
1.2. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji w wymiarze minimum 36 miesięcy na instalacje i urządzenia licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udzieli gwarancji na budynki, budowle, sieci w wymiarze minimum 60 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno - użytkowy zawarty w Załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na konieczność wykonania:
- przeciwpożarowego Wyłącznika Prądu (PWP) wraz z zainstalowanym ręcznym rozłącznikiem zasilania modernizowanego obiektu,
- zaprojektowania czujek ppoż. w pomieszczeniach I i II kondygnacji,
- naprawy i modernizacji dwóch sztuk rozdzielnic głównych znajdującymi się na zewnątrz budynku, a przylegającymi do nie-go (2szt).
Zapisy programu funkcjonalno – użytkowego nie stanowią listy zamkniętej , a jedynie wstępne wskazania zakresu prac, których zakres podczas procesy projektowania może ulec zmianie.
Projektowana zamiana sposobu modernizowanej części hali nr 2 nie może negatywnie wpływać czy tez zmniejszać komfortu użytkowania pozostałej części obiektu.
Zamawiający informuje, że nie posiada dokumentacji projektowej, powykonawczej dla modernizowanego obiektu.
UWAGA: Wszystkie czynności związane z przeniesiemy archiwum (regały + dokumentacja) z piętra na parter i z parteru we wskazane przez Zamawiającego miejsca, a także z zabezpieczeniem dobrostanu dwóch istniejących archiwów w trakcie całego procesu inwestycji wykonuje Wykonawca pod nadzorem Zamawiającego.
1.4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła, a także
normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych
opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych, itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich: Zad. 1 - Usługi kurierskie
- Sukcesywna dostawa odzieży i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Wykonanie usług w zakresie czynności prewencyjnych ochrony przeciwpożarowej dla Zamawiającego oraz jednostek oświatowych i oświatowo-wychowawczych obsługiwanych przez Zamawiającego
- Udostępnienie infrastruktury chmurowej IT dla środowisk systemu ERP Enova 365 wraz z usługami towarzyszącymi dla polskiej sieci placówek krwiodawstwa
- Modernizacja, rozbudowa i uruchomienie systemu kontroli dostępu na terenie Górnośląskiego Centrum Medycznego w Katowicach
- Wykonanie remontu odtworzeniowego kotła OKW2
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160497K i 160528K Wronin -Łyszkowice-Koniusza, gm. Koniusza
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
- Budowa Publicznego Żłobka w miejscowości Kościelna Wieś
- Przebudowa drogi gminnej w Jodłowniku
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2025 roku.
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 460616W Będzymin - Rzężawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.