eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinTP-4/24 Dostawa drzwi os³onnych do pomieszczenia bunkra, wraz z ich monta¿em.



Og³oszenie z dnia 2024-01-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
TP-4/24 Dostawa drzwi os³onnych do pomieszczenia bunkra, wraz z ich monta¿em.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Strza³owska 22

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: +48914251409

1.5.8.) Numer faksu: +48914251406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://onkologia.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TP-4/24 Dostawa drzwi os³onnych do pomieszczenia bunkra, wraz z ich monta¿em.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9cb803e4-babb-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00066851

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052011/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.11 Oddzia³ Radioterapii: drzwi os³onne do pomieszczenia bunkra 024.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cb803e4-babb-11ee-9897-f6855eb846c0

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy ZAMAWIAJ¡CYM, a WYKONAWCAMI odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds- 148610-9cb803e4-babb-11ee-9897-f6855eb846c0
4. WYKONAWCA zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452, dalej: rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów).
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów informatycznych (Dz.U.2017 poz. 2247, dalej: rozporz±dzenie w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub,
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2022.1233 t.j.) WYKONAWCA, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn±
za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± PZP lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem WYKONAWCY/ WYKONAWCY wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „WYKONAWCY” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, ZAMAWIAJ¡CY przedk³ada, poni¿ej, informacjê dotycz±c± danych osobowych, administratorem danych osobowych jest Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie ul. Strza³owska 22; 71-730 Szczecin,
2) inspektorem ochrony danych osobowych u ZAMAWIAJ¡CEGO jest Jacek Motylewski, kontakt: adres e-mail: iod@onkologia.szczecin.pl, nr telefonu 91 42 51 410, wewn. 621,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego TP-4/24 –Dostawa drzwi os³onnych do pomieszczenia bunkra, wraz z ich monta¿em,
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 74 oraz art. 18 Ustawy PZP,
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób zaanga¿owanych w przygotowanie i realizacjê zamówienia jest wymogiem ustawowym, okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy,
7) decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) osoby dzia³aj±ce w imieniu WYKONAWCY maj± prawo:
- do dostêpu do danych osobowych ich dotycz±cych,
- do sprostowania lub uzupe³nienia ich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
- do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym zg³oszenie takiego ¿±dania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania,
- do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
9) osobom dzia³aj±cym w imieniu WYKONAWCY nie przys³uguje prawo:
- do usuniêcia danych osobowych,
- do przenoszenia danych osobowych,
- do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
ZAMAWIAJ¡CY przypomina o obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± ZAMAWIAJ¡CEMU w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które ZAMAWIAJ¡CY pozyska od WYKONAWCY bior±cego udzia³ w postêpowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-4/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 195000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi os³onnych do pomieszczenia bunkra, wraz z ich monta¿em, na Oddziale Klinicznym Radioterapii, w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii przy ul. Strza³owskiej 22 w Szczecinie.
S± to drzwi os³onne do pomieszczenia bunkra nr 024 akceleratora Truebeam
nr 5683. Drzwi powinny zapewniæ os³onê przed promieniowaniem X o energii 10 MV oraz strumieniem neutronów generowanych podczas ekspozycji promieniowania X.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nastêpuj±ce elementy:
1) dostawa drzwi os³onnych przed promieniowaniem X do Pracowni Akceleratorowej z aparatem Truebeam nr 5683; materia³ os³onowy: Pb co najmniej 3 cm i ekwiwalencie parafiny co najmniej 13 cm,
2) demonta¿ i utylizacja istniej±cych drzwi,
3) monta¿ nowych drzwi,
4) szkolenie u¿ytkowników z obs³ugi.
4. Kod i nazwa wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
1) 44421500-2 Drzwi opancerzone lub wzmocnione
5. Zaleca siê, aby WYKONAWCA dokona³ wizji lokalnej oraz uzyska³ na swoj± odpowiedzialno¶æ, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mog± byæ konieczne lub pomocne do przygotowania rzetelnej oferty cenowej, przy czym dokonanie wizji lokalnej nie jest wymogiem przed z³o¿eniem oferty.
Termin wizji lokalnej (dla wszystkich WYKONAWCÓW) ustala siê na dzieñ 30.01.2024 roku, o godz. 9:00, miejsce spotkania – Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie, Zak³ad Fizyki Medycznej.
6. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala siê nastêpuj±co: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zosta³y szczegó³owo opisane w Rozdziale XXIV SWZ. Wskazany powy¿ej termin jest maksymalnym wymaganym czasem na realizacjê zamówienia. Dla WYKONAWCY wi±¿±cy bêdzie termin zadeklarowany w ofercie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44421500-2 - Drzwi opancerzone lub wzmocnione

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
ZAMAWIAJ¡CY nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
ZAMAWIAJ¡CY nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3. Warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
ZAMAWIAJ¡CY nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
4. Warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
W celu potwierdzenia, ¿e WYKONAWCA spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej niezbêdnej do wykonania zamówienia, ZAMAWIAJ¡CY ¿±da wykazania nale¿ytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
1) co najmniej dwóch dostaw, których przedmiotem by³a dostawa drzwi os³onnych do pomieszczenia bunkra, wraz z ich monta¿em, ka¿da dostawa
o warto¶ci brutto minimum 150 000,- z³
oraz
2) co najmniej jednej instalacji (monta¿ i uruchomienie) mechanicznych drzwi
o wadze przekraczaj±cej 5000 kg do pracowni akceleratorowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Przed udzieleniem zamówienia WYKONAWCA, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJ¡CEGO, przekazuje ZAMAWIAJ¡CEMU nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe, zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego, WYKONAWCA przedk³ada:
1.1. O¶wiadczenie WYKONAWCY, w zakresie art. 108 ust.1 pkt. 5 ustawy,
o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021.275 t.j.), z innym WYKONAWC¡, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego WYKONAWCY nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
1.2. O¶wiadczenie o aktualno¶ci o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2023, poz. 129).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Przed udzieleniem zamówienia WYKONAWCA, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJ¡CEGO, przekazuje ZAMAWIAJ¡CEMU nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe, zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy:
1. W celu potwierdzenia spe³niania przez WYKONAWCÊ warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, WYKONAWCA przedk³ada:
1.1. Wykaz dostaw / us³ug wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy / us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy / us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy / us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli WYKONAWCA z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie WYKONAWCY – wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ – edytowaln± wersjê ZAMAWIAJ¡CY umie¶ci³ na stronach internetowych prowadzonego postêpowania.
Dla spe³niania tego wymogu ZAMAWIAJ¡CY ¿±da wykazania realizacji
w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, których przedmiotem by³a dostawa drzwi os³onnych do pomieszczenia bunkra, wraz z ich monta¿em, ka¿da dostawa o warto¶ci brutto minimum 150 000,- z³ oraz co najmniej jednej instalacji (monta¿ i uruchomienie) mechanicznych drzwi o wadze przekraczaj±cej
5000 kg do pracowni akceleratorowej.
ZAMAWIAJ¡CY mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio ZAMAWIAJ¡CEMU.
Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wymaganym od WYKONAWCÓW zostanie dokonana wg formu³y „spe³nia – nie spe³nia”
w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniach i dokumentach za³±czonych do oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu WYKONAWCÓW wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez WYKONAWCÓW wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia.
3. O¶wiadczenie WYKONAWCY o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez WYKONAWCÓW, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z WYKONAWCÓW.
4. Wype³niony Za³±cznik nr 1 do SWZ przedstawiaj±cy potwierdzenie spe³nienia wymagañ funkcjonalnych oferowanego przedmiotu dostawy i wskazanie warunków realizacji zadania podlegaj±cych ocenie.
5. Wype³niony Za³±cznik nr 4 do SWZ przedstawiaj±cy szczegó³ow± wycenê przedmiotu zamówienia.
Edytowaln± wersjê Za³±cznika nr 1, nr 3 i nr 4 do SWZ ZAMAWIAJ¡CY umie¶ci³
na stronach internetowych prowadzonego postêpowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu WYKONAWCÓW wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez WYKONAWCÓW wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez WYKONAWCÓW, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z WYKONAWCÓW.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. ZAMAWIAJ¡CY, dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian, które bêd± dla niego korzystne lub bêd± wynika³y z jego mo¿liwo¶ci p³atniczych, wzglêdnie bêd± dokonane w interesie publicznym albo wa¿nym interesie ZAMAWIAJ¡CEGO, a tak¿e zmian zwi±zanych ze zmianami stanu prawnego w trakcie obowi±zywania umowy.
2. ZAMAWIAJ¡CY dopuszcza tak¿e wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 455 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e na zasadach i w zakresie dopuszczonym innymi obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci wprowadzonymi w zwi±zku z sytuacj± epidemiologiczn±.
3. ZAMAWIAJ¡CY dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w zakresie zmiany terminu zakoñczenia przedmiotu zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach:
1) opó¼nieñ z przyczyn zale¿nych od ZAMAWIAJ¡CEGO, w szczególno¶ci zwi±zanych z opó¼nieniem wydania miejsca realizacji zamówienia, nieobecno¶ci± pracowników ZAMAWIAJ¡CEGO,
2) dzia³ania si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywanych prac,
Zmiana terminu z przyczyn, o których mowa powy¿ej, mo¿e nast±piæ wy³±cznie w zakresie wynikaj±cym z ich zaistnienia i ich wp³ywu na mo¿liwo¶æ zakoñczenia umowy w pierwotnie uzgodnionym terminie.
4. Zmiany i uzupe³nienia umowy pod rygorem niewa¿no¶ci mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnej w postaci aneksów, podpisanych przez obie strony.
5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: skorzystanie przez ZAMAWIAJ¡CEGO z prawa opcji, zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, formalno-organizacyjna, danych teleadresowych, osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-06 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: WYKONAWCA przygotowuje ofertê przy pomocy „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez ZAMAWIAJ¡CEGO na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-07

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.