Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00367996/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 180 ton peletu do Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach do dnia 31 grudnia 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Łężeczkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630283579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 40
1.5.2.) Miejscowość: Chrzypsko Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-412
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 612951256
1.5.8.) Numer faksu: 612951385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpslezeczki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpslezeczki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/dps/postepowania/9831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 180 ton peletu do Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach do dnia 31 grudnia 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b1d3de-426b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00066899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047664/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa 180 ton peletu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.8130.514.2023.AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 708292,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 234146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 180 ton peletu do Domu Pomocy Społecznej w Łężeczkach ) do dnia 31 grudnia 2023 r.
Objęty niniejszym zamów 180 ton.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian ilościowych przedmiotu umowy.
Dostawy peletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego.
Dostawy peletu będą następować sukcesywnie do momentu wyczerpania zamówienia. Minimalna ilość jednorazowej dostawy wynosi 20 ton, luzem – cysterną z systemem wdmuchiwania towaru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319923,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARM Krzysztof Piechut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361771237
7.3.3) Ulica: 3 Maja 20
7.3.4) Miejscowość: Koluszki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-040
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI CHRZYPSKO WIELKIE
więcej: przetargi CHRZYPSKO WIELKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.