eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaTermomodernizacja budynków OSP w Witoszowie Dolnym



Og³oszenie z dnia 2021-05-27


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00066901 z dnia 2021-05-27

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków OSP w Witoszowie Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 074/8523067 wew.208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków OSP w Witoszowie Dolnym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-82ef71ed-7b5c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00066901

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000040/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Termomodernizacja budynku OSP w Witoszowie Dolnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrze¿eniem,
¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica) oraz przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica
https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±, przy u¿yciu Platformy Przetargowej Gminy ¦widnica https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gmina.swidnica.pl (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na platformie).2. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa
siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy kontona Platformie Przetargowej Gminy ¦widnica ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na
zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej
dostêpne s± pod adresem https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej:a) ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod
adresemhttps://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. b) Instrukcja z³o¿enia oferty ¶rodkiem
komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu dostêpna jest na stronie
https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ w zak³adce INSTRUKCJE plik Udzia³ w trybie podstawowym bez negocjacji.c) Wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie: Dopuszczalne przegl±darki internetowe: -Internet Explorer 10 i nowsze, Edge-Google Chrome-Mozilla
Firefox-Operad) Pozosta³e wymagania techniczne: -dostêp do sieci internet; -obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax; -w³±czona obs³uga JavaScript;-zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s; -zainstalowany Acrobat Reader; -zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 5. Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez Wykonawcê dokumentu elektronicznego Wykonawca podpisuje ten dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 t.j.) lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦widnica ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, e-mail: urz±d@gmina.swidnica.pl , www.gmina.swidnica.pl, tel. 74 8523067, fax 74 8523067 wew.400, NIP 884-23-65-226, Regon 890718389,
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w Gminie ¦widnica w ¦widnicy – krzysztof.olejniczak@comars.pl tel. 609 010 402.; Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Krzysztof Olejniczak,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
Pozosta³e informacje dotycz±ce RODO okre¶la SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) roboty rozbiórkowe – pokrycia dachowego , konstrukcji dachu, szczytu, czê¶ci gzymsowej, nadpro¿y nad bram± i stropu drewnianego, ¶cian wewnêtrznych i posadzek,
b) podwy¿szenie ¶cian remizy zakoñczonych wieñcem ¿elbetowym,
c) wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych,
d) wykonanie nowego stropu drewnianego,
e) docieplenie stropu nad parterem i po³aci dachowej we³n± mineraln±,
f) wykonanie nowej konstrukcji drewnianej dachu,
g) wykonanie pokrycia z dachówki ceramicznej wraz z nowymi rynnami i rurami spustowymi,
h) remont elewacji zewnêtrznej z wykonaniem nowych tynków,
i) wykonanie tynków wewnêtrznych renowacyjnych i tradycyjnych wraz z malowaniem,
j) wykonanie nowych posadzek w remizie wraz z izolacj± przeciwwilgociow± i odwodnieniem liniowym,
k) monta¿ stolarki okiennej i bram gara¿owych z automatyk±,
l) monta¿ i prze³o¿enie instalacji elektrycznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
1) cena – waga 60%
2) gwarancja – waga 40%
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powy¿ej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane bêd± punktowo.
3. Maksymalna liczba punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi
100 pkt.
4. Cz³onkowie Komisji przetargowej bêd± kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawaæ punkty wed³ug nastêpuj±cych zasad:
1) Cena oferty najni¿szej
Cena (C) = ------------------------------- x 60
Cena oferty badanej
2)
Zaoferowany okres gwarancji (G) 36-38 miesiêcy 39-41 miesiêcy 42-44 miesi±ce 45-47 miesiêcy 48-50 miesiêcy 51-53 miesiêcy 54-56 miesiêcy 57-59 miesiêcy 60 lub wiêcej miesiêcy
Liczba punktów 0 pkt 5 pkt 10 pkt 15 pkt 20 pkt 25 pkt 30 pkt 35 pkt 40 pkt

5. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego to 36 miesiêcy.
6. Maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji – 60 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji jako¶ci w liczbie miesiêcy 60 i wiêcej - otrzyma 40 punktów.
7. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów (O) obliczon± wed³ug wzoru:
O = C + G
gdzie:
O – suma punktów wed³ug kryteriów oceny
C – ilo¶æ punktów w kryterium „cena”
G – ilo¶æ punktów w kryterium „gwarancja”
8. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, przy za³o¿eniu, ¿e je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „0” do „4” koñcówkê t± pomija siê, a je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „5” do „9” to liczbê na drugim miejscu po przecinku podwy¿sza siê o „1”.
9. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
10. Je¿eli oferty otrzymaj± tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
11. Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 10, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
12. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
13. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
14. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertê w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
15. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
16. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 15, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca się̂ o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min.200.000,00 z³,
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³,

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ min. 1 robotê budowlan± o warto¶ci minimum 200.000,00 z³ brutto, polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku,
b) dysponuje minimum 1 osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z pó¼n. zm.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt2-4, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:a) nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne;b) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.6) Dokumenty, o których mowa w pkt 5, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.7) Pozosta³e wymagania okre¶lono w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w wysoko¶ci min. 200.000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
2) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³ ,
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz winien potwierdzaæ wykonanie przez Wykonawcê min. 1 roboty budowlanej o warto¶ci minimum 200.000,00 z³ brutto, polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz winien potwierdzaæ dysponowanie minimum 1 osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z pó¼n. zm.), zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 3.000 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XVIII pkt 14 ppkt 4) SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty, o których okre¶lone Rozdziale XIII pkt 2 ppkt 2-4) SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust 3 Pzp).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy- z³o¿yæ zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i c, 3,4 ustawy pzp, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotycz±cych:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) konieczno¶ci zlecenia zamówieñ dodatkowych,
b) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia,
c) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±,
d) gdy organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie, a w przypadku zarz±dzaj±cych mediami w terminie 2 miesiêcy,
e) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemo¿liwiaj±cy pracê maszyn budowlanych, gwa³towne opady deszczu ( oberwanie chmury), gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi, obfite opady ¶niegu, zalegaj±cy ¶nieg itd.,
f) natrafienia przez Wykonawcê na urz±dzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane uniemo¿liwiaj±ce planowane wykonanie robót,
g) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac, a w szczególno¶ci brak mo¿liwo¶ci dojazdu oraz transportu materia³ów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudow± dróg dojazdowych oraz protestami mieszkañców z blokad± dróg.
2) zmian osobowych w przypadku zmiany osób realizuj±cych zamówienie pod warunkiem, ¿e osoby te bêd± spe³nia³y wymagania okre¶lone w SWZ,
3) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ progi unijne okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie;
4) pozosta³ych zmian:
a) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia),
b) w przypadku ustawowej zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT, dopuszcza siê mo¿liwo¶æ sporz±dzenia aneksu do umowy uwzglêdniaj±cego zmianê warto¶ci umownej z tego tytu³u,
c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy, w przypadku przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia nie wynikaj±cej z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
d) wprowadzenie robót dodatkowych,
e) zmiana warto¶ci zobowi±zania przy rozliczeniu ró¿niæ obmiarowych, robót dodatkowych, robót zamiennych,
f) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urz±dzeñ wywo³ane przez wy³adowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnêtrzne i niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji,
g) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacj± przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguje wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami,
h) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu Zamówienia,
3. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia do umowy zmian, o których mowa w ust. 2 zastosowanie bêd± mia³y nastêpuj±ce zasady:
1) roboty zostan± wycenione i wykonane przy u¿yciu tych samych sk³adników cenotwórczych jak w ofercie;
Resztê zmian w § 9 projektu umowy SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://gminaswidnica.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
4) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) O¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy- z³o¿one zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy),
6) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy) wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ ,
7) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy).
2021-05-27 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.