Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00505982/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stałe utrzymanie czystości i porządku na terenach stanowiących własność Gminy Morąg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORĄG
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 897572231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@morag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.morag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.morag.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stałe utrzymanie czystości i porządku na terenach stanowiących własność Gminy Morąg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48e4a09b-79f3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019957/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Stałe utrzymanie czystości i porządku na terenach stanowiących własność Gminy Morąg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00505982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GR.271.2.2022.DL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie polega na stałym utrzymanie czystości i porządku na terenach stanowiących własność Gminy Morąg w latach 2023-2025 o łącznej powierzchni 9,1973 ha zgodnie z załączonym wykazem nieruchomości, materiałem graficznym oraz harmonogramem wykonania zakresu prac.
2. Przedmiot umowy obejmuje bieżące utrzymanie czystości i porządku terenów ujętych w załączniku nr 1 do wzoru/projektu umowy.
3. Zakres zamówienia przyporządkowany poszczególnym terenom przedstawia załącznik nr 2 do wzoru/projektu umowy w tym:
• Koszenie terenów zielonych,
• Zbiór skoszonej trawy,
• Grabienie liści,
• Pielęgnacja krzewów i żywopłotów,
• Usuwanie odrostów korzeniowych z drzew,
• Oczyszczanie terenów zieleni z zanieczyszczeń,
• Opróżnianie koszy miejskich na odpadki,
• Oczyszczanie ciągów pieszo-rowerowych, chodników, placów i innych powierzchni utwardzonych na obszarze objętym zamówieniem (w tym usuwanie chwastów),
4. Dodatkowe warunki wykonawcze:
- Prace należy wykonać w takiej porze dnia aby nie powodować utrudnień oraz uciążliwej emisji hałasu;
- Koszenie traw na terenach zielonych Wykonawca zobowiązany jest realizować w terminie do 7 dni od momentu otrzymania pisemnego zlecenia;
- Pisemne zlecenie Zamawiającego na wykonanie koszenia terenów zielonych , dostarczane będzie do siedziby Wykonawcy lub przekazane będzie przez Zamawiającego osobie nadzorującej ze strony Wykonawcy wskazanej w umowie;
- Za dzień otrzymania pisemnego zlecenia, uznaje się datę wpływu pisemnego zlecenia do siedziby Wykonawcy lub datę przyjęcia zlecenia przez osobę nadzorująca ze strony Wykonawcy;
- W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek przekazać każdego dnia roboczego do godz. 14.00 meldunek z zakresu wykonanych prac;
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconych prac z należytą starannością, bez konieczności zgłaszania telefonicznie interwencji;
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac z zachowaniem należytej ostrożności tak aby nie naruszać elementów małej architektury, nasadzeń, ogrodzeń;
- Wykonawca odpowiada za uszkodzenie urządzeń sąsiadujących z wykonywanymi usługami;
- W wypadku uszkodzeń lub zniszczeń budowli w toku realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawienia i doprowadzenia do ich stanu poprzedniego;
- Usuwanie i transport na składowisko nieczystości i odpadów, które są wynikiem czynności Wykonawcy
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych;
- Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kadry i nadzoru przy realizacji przedmiotu umowy
- Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i p.poż.;
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
- Wykonawca poniesie opłaty za korzystanie ze środowiska – zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 22 grudnia 2017 roku (Dz. U. z 2017 r. poz. 2490). W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów lub w inne miejsce – zgodnie z ustawą o odpadach.
- Prace dotyczące niniejszego zamówienia realizowane będą zgodnie z:
a) ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm.)
b) ustawą z 14 grudnia 2012 r o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz.992 z późn. zm.).
c) ustawą z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.)
Obszar objęty zamówieniem przedstawiony w formie graficznej zawarty został w załączniku nr 3 do wzoru/projektu umowy.
UWAGA: W przypadku zmniejszenia powierzchni terenu do utrzymania w skutek np. sprzedaży lub wydzierżawienia działek, w trakcie trwania Umowy wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane proporcjonalnie do ilości elementów faktycznie utrzymanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90511400-6 - Usługi zbierania papieru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590926,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLEXOR MACIEJ ORŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 741-168-16-43
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 8/2
7.3.4) Miejscowość: Morąg
7.3.5) Kod pocztowy: 14-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Wykonanie robót polegających na obsłudze i konserwacji urządzeń melioracji wodnych utrzymywanych przez Gminę Dobra
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.