Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026493/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi psychologa świadczącego pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 16 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Rzecznika Praw Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chocimska 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 583 66 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brpd.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.brpd.gov.pl/zamowienia/uslugi-psychologa-swiadczacego-pomoc-psychologiczna-dla-dzieci-i-mlodziezy-oraz-ich1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona praw dzieci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi psychologa świadczącego pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 16 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c980d802-7933-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026359/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi psychologa świadczącego pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 16 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026493/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRPD/ZP/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1591200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1200 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 960 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1a i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 109200,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 109200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 109200,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 109200,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 1680 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1440 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1b i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 109200,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 2160 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1800 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1c i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 140400,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 2160 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1800 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1c i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 140400,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologa poprzez zapewnienie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów, w tym pedagogów, w ramach bezpłatnego całodobowego Dziecięcego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Zamawiającego.Usługi będą realizowane w formie dyżurów w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Chocimskiej 6 w ramach obsługi infolinii DTZ oraz czatu. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył maksymalnie 2160 godzin usług, przy czym Zamawiający zleci Wykonawcy realizację nie mniej niż 1800 godzin w toku umowy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawierają SWZ oraz Załączniki nr 1c i 9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 140400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części I zamówienia nie złożono żadnej oferty, wobec czego postępowanie w tej części podlegało unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części II zamówienia nie złożono żadnej oferty, wobec czego postępowanie w tej części podlegało unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części III zamówienia złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu. Wobec faktu, że wszystkie złożone w części III oferty podlegały odrzuceniu, postępowanie w tej części zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Bożejewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak NIP i REGON
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weronika Choinka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak NIP i REGON
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części VI zamówienia nie złożono żadnej oferty, wobec czego postępowanie w tej części podlegało unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6720000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Psychologiczna Magdalena Kępka-Panek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388052594
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 43/90
7.3.4) Miejscowość: Piastów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-820
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Maciopa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak NIP i REGON
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części IX zamówienia nie złożono żadnej oferty, wobec czego w tej części postępowanie podlegało unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak NIP i REGON
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Malec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak NIP i REGON
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksandra Słomkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak NIP i REGON
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STACJA PSYCHOLOGICZNA MAGDALENA KĘPKA-PANEK
jakie przetargi wygrała firma
STACJA PSYCHOLOGICZNA MAGDALENA KĘPKA-PANEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części XIII zamówienia nie złożono żadnej oferty, wobec czego postępowanie w tej części podlegało unieważnieniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Kurnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak NIP i REGON
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Pawlak-Krzaczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak NIP i REGON
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części XVI zamówienia nie złożono żadnej oferty, wobec czego postępowanie w tej części zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Usługi psychologa świadczącego pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży w podziale na 6 części
- Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko"
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku (dorośli mężczyźni)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.