Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00029200/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK sp. z o.o. w Koninie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301719592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sulańska 13
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 246 81 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@mzgok.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzgok-konin.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK sp. z o.o. w Koninie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31f1a9e9-78f3-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.361-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 885180,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie – asortyment WAPNO PALONE1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa autocysterną oraz rozładunek wapna palonego do zbiornika V= 100 m3 w ilości około 1 200 Mg rocznie. Zbiornik wyposażony w przyłącze typu strażackiego DN 110. Jednorazowa wielkość dostawy około 27 Mg.
2) Parametry techniczne - określone w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44921210-7 - Wapno sproszkowane
4.5.5.) Wartość części: 714000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie – asortyment WAPNO GASZONE1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa autocysterną oraz rozładunek wapna gaszonego do zbiornika V= 60 m3 w ilości około 36 Mg rocznie. Zbiornik wyposażony w przyłącze typu strażackiego DN 110. Jednorazowa wielkość dostawy około 12 Mg.
2) Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44921210-7 - Wapno sproszkowane
4.5.5.) Wartość części: 22680,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków chemicznych do oczyszczania spalin dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie – asortyment KOKS AKTYWOWANY1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa autocysterną oraz rozładunek koksu aktywowanego do zbiornika V= 60 m3 w ilości około 55 Mg rocznie. Zbiornik wyposażony w przyłącze typu strażackiego DN 110. Jednorazowa wielkość dostawy około 18 Mg.
2) Parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24954000-6 - Węgiel aktywny
4.5.5.) Wartość części: 148500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1652388,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 944640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRZUSKAWICA Spółka Akcyjna z siedzibą w Sitkówce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6570386732
7.3.3) Ulica: Sitkówka 24
7.3.4) Miejscowość: Nowiny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 944640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30066,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35866,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30066,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRZUSKAWICA Spółka Akcyjna z siedzibą w Sitkówce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6570386732
7.3.3) Ulica: Sitkówka 24
7.3.4) Miejscowość: Nowiny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30066,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185699,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244216,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185699,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5862289573
7.3.3) Ulica: ul. Łużycka 10
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-537
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185699,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- części I (878 220,00 zł brutto) przed wszczęciem postępowania została zwiększona do ceny najkorzystniejszej oferty, tj. 944 640,00 zł brutto;
- części II (27 896,40 zł brutto) przed wszczęciem postępowania została zwiększona do ceny najkorzystniejszej oferty, tj. 30 066,12 zł brutto;
- części III (182 655,00 zł brutto) przed wszczęciem postępowania została zwiększona do ceny najkorzystniejszej oferty, tj. 185 699,25 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3301P ul. 11 Listopada w Sompolnie
- Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Górniczo-Energetycznych im. Stanisława Staszica w Koninie w ramach projektu "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego kategorii N2 o DMC min. 6 ton o napędzie elektrycznym ze skrzynią samowyładowczą, przystosowanego do zbierania i transportu odpadów.
- Dostawa biblioteki taśmowej oraz serwera proxy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.