Og³oszenie z dnia 2021-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00100955/01 - Wynik z dnia 2021-07-01
Og³oszenie nr 2021/BZP 00066957 z dnia 2021-05-27 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i remont wewnêtrznej instalacji gazowej oraz pomieszczenia kot³owni w budynku Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Dusznikach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Duszniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Duszniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075
1.5.8.) Numer faksu: +48612919131
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.duszniki.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont wewnêtrznej instalacji gazowej oraz pomieszczenia kot³owni w budynku Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Dusznikach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba6e33b2-bee3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00066957
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004482/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Przebudowa i remont wewnêtrznej instalacji gazowej oraz pomieszczenia kot³owni w budynku Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury w Dusznikach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, w formie elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej – dalej zwanej „Platform±”, dostêpnej pod adresem strony internetowej:https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki .Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane
s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie w sekcji
„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania
komunikatów i wiadomo¶ci przes³anych przez Zamawiaj±cego bezpo¶rednio na Platformie, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.6. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, domniemywa siê, ¿e ka¿da ze stron zapozna³a siê z jego tre¶ci± w momencie przes³ania drog± elektroniczn±. Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodki komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. z dnia 31.12.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo
– aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna
przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., w³±czona obs³uga JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie
czasu odbioru danychprzez Platformê Zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania zPlatformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,2) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem strony internetowej:
https://drive.google.com/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych
w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:• administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Duszniki z siedzib± w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, email: urzad@duszniki.eu,• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z któr± mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw:
telefonicznie pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu lub pisemnie na adres podany wy¿ej,• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i remont wewnêtrznej instalacji gazowej oraz pomieszczenia kot³owni w budynku BPiCAK w Dusznikach”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,• Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywany bêdzie przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
(zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania niemo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników), na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• nie przys³uguje Pani/Panu: w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;2.Zamawiaj±cy informuje, ¿e dane osobowe, o których mowa pkt 1 powy¿ej przetwarzane s± w celu wype³nienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególno¶ci:• przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,•
zawarcie i realizacja umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu Wykonawc±,• dokonanie rozliczenia i zap³aty wynagrodzenia umownego,•przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ
kontrolnych przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:• administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Duszniki z siedzib± w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, email: urzad@duszniki.eu,• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z któr± mo¿na siê skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw:
telefonicznie pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: admin@duszniki.eu lub pisemnie na adres podany wy¿ej,• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa i remont wewnêtrznej instalacji gazowej oraz pomieszczenia kot³owni w budynku BPiCAK w Dusznikach”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,• Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywany bêdzie przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
(zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania niemo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników), na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• nie przys³uguje Pani/Panu: w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;2.Zamawiaj±cy informuje, ¿e dane osobowe, o których mowa pkt 1 powy¿ej przetwarzane s± w celu wype³nienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególno¶ci:• przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,•
zawarcie i realizacja umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu Wykonawc±,• dokonanie rozliczenia i zap³aty wynagrodzenia umownego,•przeprowadzenie ewentualnych postêpowañ
kontrolnych przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.1.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowê i remont wewnêtrznej instalacji gazowej oraz pomieszczenia kot³owni gazowej w budynku Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury (zwany dalej „BPiCAK”) w Dusznikach przy ul. Jana Paw³a II 10, 64-550 Duszniki. Zakres zamówienia objêty jest projektem technicznym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanych dalej „STWiORB”), przedmiarem robót oraz zapisami SWZ. Realizacja przedmiotu zamówienia polega na dostawie i monta¿u nowego kot³a gazowego o mocy nominalnej 200 kW w kot³owni budynku BPiCAK wraz z wykonaniem robót budowlanych polegaj±cych na demonta¿u istniej±cej technologii kot³owni i przebudow± wewnêtrznej instalacji gazowej
w pomieszczeniu kot³owni. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje siê tak¿e wykonanie niezbêdnych prac z zakresu robót budowlanych, instalacyjnych, wentylacyjnych, technologicznych kot³owni oraz elektrycznych, w tym:
roboty rozbiórkowe polegaj±ce na demonta¿u drzwi wej¶ciowych, wykuciu o¶cie¿nicy drzwiowej, skuciu cokoliku i p³ytek oraz p³yty fundamentowej pod istniej±cym kot³em gazowym;
roboty budowlane polegaj±ce na uzupe³nieniu otworu drzwiowego, przemurowaniu otworu w kominie pod wk³ad do nowego kot³a gazowego, monta¿u nowych drzwi wej¶ciowych, wykonaniu p³yty fundamentowej pod kocio³, malowaniu pomieszczenia kot³owni, po³o¿eniu nowej ok³adziny z p³ytek ceramicznych, dostawie i monta¿u niezbêdnego wyposa¿enia kot³owni, pracach zewnêtrznych przy wej¶ciu do kot³owni;
rozbudowa istniej±cej rozdzielnicy RG, wykonanie projektowanych obwodów elektrycznych niezbêdnych dla nowej automatyki kot³owni wraz z przeprowadzeniem w³a¶ciwych badañ i pomiarów;
wykonanie, prace remontowe instalacji gazowej i ogrzewczej w celu monta¿u projektowanych urz±dzeñ kot³owni wraz z przeprowadzeniem w³a¶ciwym prób
i w³a¶ciwym rozruchem kot³owni oraz przeszkoleniem obs³ugi kot³owni, opracowaniem instrukcji obs³ugi kot³owni lub dostosowaniem istniej±cej instrukcji do stanu po remoncie kot³owni.
Przedmiot zamówienia uwzglêdnia wy¿ej wymieniony zakres rzeczowy oraz dodatkowo wykonanie w³a¶ciwej kontroli i dopuszczenie do eksploatacji przez inspektora z Urzêdu Dozoru Technicznego zamontowanego kot³a oraz innych urz±dzeñ podlegaj±cych kontroli. Ponadto
w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania w okresie trwania gwarancji czynno¶ci serwisowych (w tym przegl±dów okresowych) i konserwacyjnych dla dostarczonych i zamontowanych m.in. urz±dzeñ (kot³a), osprzêtu i armatury, elementów wbudowanych i zrealizowanych instalacji oraz zamontowanego systemu bezpieczeñstwa i detekcji gazu (kot³ownia), zgodnie z zaleceniami producentów (dokumentacj± techniczno-ruchow± oraz wymogami producentów), wraz z dostarczeniem bie¿±cych materia³ów eksploatacyjnych i czê¶ci zamiennych. Koszty wy¿ej wymienionych czynno¶ci nale¿y uj±æ w cenie oferty na ca³o¶æ przedmiotu zamówienia.
2. Roboty powinny byæ wykonane zgodnie z dokumentacj± projektu technicznego, STWiORB, SWZ oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami, a w szczególno¶ci z przepisami prawa budowlanego, prawa ochrony ¶rodowiska oraz na ustalonych umow± warunkach.
3. Do przedmiotu zamówienia nale¿y doliczyæ koszty: robót przygotowawczych, wykoñczeniowych
i porz±dkowych; zorganizowania, zagospodarowania i pó¼niejszej likwidacji placu budowy; wywozu gruzu i materia³ów z rozbiórki oraz ich utylizacja; sporz±dzenia powykonawczej dokumentacji wraz z dostarczeniem certyfikatów zgodno¶ci z polsk± norm± lub aprobat± techniczn± na zastosowane wyroby w ramach przedmiotu zamówienia; udzia³u osób pe³ni±cych indywidulane funkcje
w budownictwie: osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych; planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia; koszty zwi±zane z odbiorem wykonanych robót i innych czynno¶ci niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Gwarancja udzielona przez Wykonawcê powinna obejmowaæ wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materia³y.
4. Wszystkie nazwy w³asne materia³ów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a
lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez Wykonawcê, u¿yte w SWZ i jej za³±cznikach s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane jako minimalne parametry techniczne, jako¶ciowe, funkcjonalne oraz wymagany standard. Dopuszcza siê zaoferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych, tj. o parametrach technicznych i jako¶ciowych nie gorszych ni¿ okre¶lono w SWZ i jej za³±cznikach.
5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego, tym samym Wykonawca mo¿e przed³o¿yæ odpowiednie dokumenty opisuj±ce parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty
i inne dokumenty dopuszczaj±ce dane materia³y (wyroby) do u¿ytkowania, pozwalaj±ce stwierdziæ, ¿e s± one równowa¿ne. W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y w ofercie dokumentów
o zastosowaniu innych materia³ów lub rozwi±zañ, Zamawiaj±cy rozumie przez to, ¿e w ofercie ujêto materia³y i rozwi±zania opisane w SWZ i jej za³±cznikach przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 95 ustawy Pzp wskazuje rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. z dnia 18.06.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 ze zm.) przez Wykonawcê oraz podwykonawców i dalszych podwykonawców oraz osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy
tj. wykonywanie bezpo¶rednio czynno¶ci o charakterze robót budowlanych m. in. bran¿y robót budowlanych w zakresie budowlanych wykoñczeniowych, robót remontowych i renowacyjnych, robót instalacyjnych (elektrycznych, gazowych, sanitarnych, tak¿e instalowanie urz±dzeñ grzewczych i wentylacyjnych) oraz innych prac fizycznych, rozumianych jako wykonywanie czynno¶ci wymagaj±cych ruchu oraz wysi³ku, w tym zwi±zanych z pos³ugiwaniem siê okre¶lonymi narzêdziami lub urz±dzeniami; pojêcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynno¶ci administracyjno-biurowych. Tym samym przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego podwykonawca lub dalszy podwykonawca, bêdzie zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê,
w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych im zadañ, wszystkich pracowników fizycznych, a tak¿e prowadz±cych pojazdy (kierowców), obs³uguj±cych maszyny i urz±dzenia (operatorów). Obowi±zek zatrudnienia na umowê o pracê nie dotyczy kierowników robót, którzy wykonuj± czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowi±zany bêdzie zatrudniæ przy realizacji przedmiotu umowy wszystkie osoby, które bêd± wykonywaæ bezpo¶rednio przedmiot umowy, tj. kieruj±cych pojazdami, operatorów maszyn i urz±dzeñ, operatów sprzêtu, osób wykonuj±cych prace fizyczne przewidzianych do wykonywania w ramach czynno¶ci polegaj±cych na realizacji przebudowy
i remontu wewnêtrznej instalacji gazowej oraz pomieszczenia kot³owni w budynku BPiCAK
w Dusznikach. Rodzaje czynno¶ci niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia, których dotyczy powy¿szy wymóg zatrudnienia na umowê o pracê wynikaæ bêd± tak¿e z dokumentacji projektu technicznego i STWiORB.
7. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia, weryfikacji zatrudnienia oraz czynno¶ci kontrolnych Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy odno¶nie spe³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wskazanych powy¿ej i sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 10 do SWZ - Projekt Umowy. Wykonawca ma obowi±zek zawrzeæ w umowie z podwykonawc± i dalszym podwykonawc± wymóg zatrudnienia przez podwykonawcê lub dalszych podwykonawców pracowników wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia na umowê o pracê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu – tj. ofert wobec, których nie zachodz± przes³anki okre¶lone w art. 226 ustawy Pzp.
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
1. Cena 60%
2. Termin gwarancji 20%
3. Czas reakcji serwisu 20%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu o zamówienie publiczne mo¿e wzi±æ udzia³ Wykonawca, który spe³nia wymagania Zamawiaj±cego okre¶lone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okoliczno¶ciach,o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.:
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna wy¿ej wymieniony warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: wykona³, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, tj. dwie (2) roboty budowlane polegaj±c± na budowie lub przebudowie kot³owni w budynku wraz z monta¿em kot³a gazowego o mocy minimum 100 kW;
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. jedn± (1) osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
Uwaga !
Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a, art. 13 i art. 14 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. z dnia 07.07.2020r. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. z dnia 13.12.2019r. Dz. U.
z 2020r. poz. 220 ze zm.).
2. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie o¶wiadczeñ z³o¿onych przez Wykonawcê, na zasadzie: spe³nia lub nie spe³nia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych (o¶wiadczeñ) wymaganych od Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. rozdzia³u XIV SWZ, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej: sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt 3.2.1) rozdzia³u XIV SWZ;
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt. 3.2.1) rozdzia³u XIV SWZ, sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców;
4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa 3.2.1) rozdzia³u XIV SWZ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
5) O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
6) Procedura samooczyszczenia – zgodnie z art. 110 ust. 2 ustawy Pzp je¿eli wobec Wykonawcy zachodz± przes³anki wykluczenia okre¶lone w art. 108 ust. ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10 ustawy Pzp, Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli udowodni Zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
a) naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne,
b) wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania, lub Zamawiaj±cym,
c) podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie Wykonawcy,
zreorganizowa³ personel,
wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci
i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów;
Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez Wykonawcê czynno¶ci, o których mowa powy¿ej, s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy. Je¿eli podjête przez Wykonawcê czynno¶ci, o których mowa powy¿ej, nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, Zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3.3. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych (o¶wiadczeñ lub dokumentów) wymaganych od Wykonawcy, w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonego w pkt. 1.4. rozdzia³u IX SWZ, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê do z³o¿enia:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi z³±cznik nr 7 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj. o¶wiadczenia o dysponowaniu kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
Wzór wykazu osób stanowi z³±cznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. Wrazz ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa pkt 2 rozdzia³u XIV SWZ – tj. o¶wiadczenia wed³ug wzoru za³±cznika nr 3 i 4 do SWZ,
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 3 rozdzia³u X SWZ – je¿eli dotyczy, wed³ug wzoru za³±cznika nr 9 do SWZ,
3) dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych (tzn. odpowiednie pe³nomocnictwa – je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
XI. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia:1. Wykonawcy mog± wspólnie (np. konsorcja, spó³ki cywilne) ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uwaga ! Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo sk³ada siê w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielaj±cej pe³nomocnictwa lub w postacie elektronicznej kopii dokumentu, po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em przez notariusza, tj. opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
3. Zapis z pkt 2 powy¿ej nie dotyczy sytuacji, w której upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wynika z do³±czonej do oferty umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców – wówczas umowa winna byæ za³±czona do oferty w formie elektronicznej/postaci elektronicznej/postaci elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej w³a¶ciwymi podpisami wym. w uwadze pkt 2 powy¿ej, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (tj. przez ka¿dego z Wykonawców
lub pe³nomocnika).
5. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia niniejszej SWZ dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w szczególno¶ci:
1) o¶wiadczenia i dokumenty (podmiotowe ¶rodki dowodowe), o których mowa w rozdziale XIV SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ wniesienia wadium, dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia.
7. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 14[Zmiany Umowy]
1. Zamawiaj±cy dzia³aj±c zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy poprzez zmianê sposobu wykonania Przedmiotu Umowy, wynikaj±c± ze zmian technologicznych – o ile s± korzystne dla Zamawiaj±cego i spowodowane s± w szczególno¶ci zmian± technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót oraz pod warunkiem, braku konieczno¶ci zmiany wydanych decyzji na wykonanie Przedmiotu Umowy. Wykonawca musi ka¿dorazowo uzyskaæ uprzedni± zgodê Zamawiaj±cego na wprowadzenie ww. zmian. Brak zgody Zamawiaj±cego powoduje obowi±zek Wykonawcy wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z dotychczasow± dokumentacj± projektow±.
3. Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez przed³u¿enie terminu, o którym mowa w § 6 ust. 2 Umowy, w przypadku:
1) konieczno¶ci realizacji robót dodatkowych, robót zamiennych, która udokumentowana bêdzie zatwierdzonym protoko³em konieczno¶ci, o czas niezbêdny do realizacji tych robót;
2) w sytuacji konieczno¶ci wykonania robót niezbêdnych do wykonania Przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy;
3) konieczno¶ci wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej;
4) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron;
5) wyst±pienia innych opó¼nieñ lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê lub Zamawiaj±cego,
6) dzia³ania si³y wy¿szej i klêsk ¿ywio³owych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z postanowieniami Umowy;
7) zmian technologicznych, odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków, napotkania nie zinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy;
8) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy bêd±ca nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których s± zobowi±zane na mocy powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub konieczno¶ci± uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu, której nie przewidywano przy zawarciu Umowy;
9) wyst±pienia okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ na realizacjê Przedmiotu Umowy.
4. W przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian w Umowie, w zakresie wskazanym w ust. 3, Wykonawca ma obowi±zek przed³o¿yæ Inspektorowi Nadzoru wniosek dotycz±cy zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
5. Zmiana terminu, o którym mowa w § 6 ust. 2 Umowy wymaga pisemnego aneksu do Umowy, podpisanego przez obie Strony pod rygorem niewa¿no¶ci.
6. Zmiana terminu, o którym mowa w §6 ust. 2 Umowy mo¿liwa jest tylko po wcze¶niejszym udokumentowaniu przez Wykonawcê przed³u¿enia okresu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy, je¿eli z³o¿one zosta³o w formie niepieniê¿nej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-09
2021-05-27 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej oczyszczalni i przepompowni ¶cieków, ujêæ wody, budynków Urzêdu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont ³azienek w budynku internatu Zespo³u Szkó³ im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa d¼wigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Z³otopolu
- Remont wnêtrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.