Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653702/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń Dziennych Domów Pomocy oraz Klubu Seniora w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu TCUŚ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700728
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cekanowska 5
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 7237353
1.5.8.) Numer faksu: 44 7233489
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopstm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopstomaszow.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7974f581-27b9-4af1-a56d-ea93e169bf851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania pomieszczeń Dziennych Domów Pomocy oraz Klubu Seniora w Tomaszowie Mazowieckim w ramach projektu TCUŚ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7974f581-27b9-4af1-a56d-ea93e169bf85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tomaszowskie Centrum Usług Środowiskowych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.IV.3721.67.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 98088,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28331,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń DDP1 ul. Św. Antoniego 55 w Tomaszowie Mazowieckim.
2) Powierzchnia sprzątania wnętrz: 223,30 m2.
3) Zakres podstawowych obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) pomieszczenia biurowe/sala wypoczynkowa/sala warsztatowa/sala gimnastyczna/pokój pielęgniarki:
- opróżnienie koszy na odpady;
- usuwanie z podłogi widocznych zabrudzeń;
- mycie parapetów;
- wycieranie kaloryferów;
- wycieranie drzwi;
- mycie i polerowanie przeszkleń;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie mebli (biurko, krzesła, komody, witryna, łóżko do masażu itp.);
- wycieranie włączników i kontaktów;
- mycie podłogi;
- odkurzanie podłogi i wykładzin/dywanów.
b) pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny)
- opróżnienie koszy na odpady;
- usuwanie z podłogi widocznych zabrudzeń;
- mycie parapetów;
- wycieranie drzwi;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie mebli kuchennych, blatów roboczych,
- wycieranie włączników i kontaktów;
- mycie podłogi;
- mycie i polerowanie przeszkleń;
- odkurzanie podłogi.
c) pomieszczenia z sanitariatami:
- mycie pustych dozowników na papier, mydło, ręczniki;
- uzupełnianie pustych dozowników;
- opróżnienia koszy na odpady;
- wycieranie powierzchni pionowych;
- mycie kaloryferów;
- wycieranie drzwi;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie włączników i kontaktów;
- umycie i wypolerowanie luster;
- umycie umywalek i armatury sanitarnej;
- mycie podłogi;
- dezynfekcja oraz czyszczenie muszli klozetowych.
d) korytarze:
- opróżnianie koszy na odpady;
- usuwanie ręczne widocznych zabrudzeń z podłogi;
- mycie i polerowanie przeszkleń i luster;
- mycie drzwi;
- mycie kaloryferów;
- wycieranie włączników i kontaktów;
- odkurzanie podłóg, chodników;
- mycie podłóg.
e) usługę sprzątania od poniedziałku do piątku, w dni robocze w wymiarze 4 godzin zegarowych (w godz. od 7.30 do 15.30, dwa razy w tygodniu do godz. 20.00).
4) Mycie okien minimum cztery razy do roku (1 raz w kwartale).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 28331,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń DDP II Al. Piłsudskiego 34 w Tomaszowie Mazowieckim.
2) Powierzchnia sprzątania wnętrz: 319 m2.
3) Zakres podstawowych obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) pomieszczenia biurowe/sala wypoczynkowa/sala warsztatowa/sala gimnastyczna:
- opróżnienie koszy na odpady;
- usuwanie z podłogi widocznych zabrudzeń;
- mycie parapetów;
- wycieranie kaloryferów;
- wycieranie drzwi;
- mycie i polerowanie przeszkleń i luster;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie mebli (stoły, biurka, krzesła, komody, szafy itp.);
- wycieranie włączników i kontaktów;
- mycie podłogi;
- odkurzanie podłogi i wykładzin/dywanów.
b) pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny)
- opróżnienie koszy na odpady;
- usuwanie z podłogi widocznych zabrudzeń;
- mycie parapetów;
- wycieranie drzwi;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie mebli kuchennych, blatów roboczych,
- wycieranie włączników i kontaktów;
- mycie podłogi;
- odkurzanie podłogi.
c) pomieszczenia z sanitariatami:
- mycie pustych dozowników na papier, mydło, ręczniki;
- uzupełnianie pustych dozowników;
- opróżnienia koszy na odpady;
- wycieranie powierzchni pionowych;
- mycie parapetów;
- mycie kaloryferów;
- wycieranie drzwi;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie włączników i kontaktów;
- umycie i wypolerowanie luster;
- umycie umywalek i armatury sanitarnej;
- mycie podłogi;
- dezynfekcja oraz czyszczenie muszli klozetowych.
d) korytarze:
- opróżnianie koszy na odpady;
- usuwanie ręczne widocznych zabrudzeń z podłogi;
- mycie i polerowanie przeszkleń i luster;
- mycie drzwi;
- mycie parapetów;
- mycie kaloryferów;
- wycieranie włączników i kontaktów;
- odkurzanie podłóg, chodników;
- mycie podłóg;
- mycie schodów wykonanych z piaskowca oraz balustrady.
e) usługę sprzątania od poniedziałku do piątku, w dni robocze w wymiarze 4 godzin zegarowych (w godz. od 7.30 do 15.30).
4) Mycie okien minimum cztery razy do roku (1 raz w kwartale).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 28331,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń DDP III ul. Niska 81 w Tomaszowie Mazowieckim.
2) Powierzchnia sprzątania wnętrz: 280 m2.
3) Zakres podstawowych obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) pomieszczenia biurowe/sala wypoczynkowa/sala warsztatowa/sala gimnastyczna:
- opróżnienie koszy na odpady;
- usuwanie z podłogi widocznych zabrudzeń;
- mycie parapetów;
- wycieranie kaloryferów;
- wycieranie drzwi;
- mycie i polerowanie przeszkleń i luster;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie mebli (stoły, biurka, krzesła, komody, szafy itp.);
- wycieranie włączników i kontaktów;
- mycie podłogi;
- odkurzanie podłogi i wykładzin/dywanów.
b) pomieszczenia socjalne (aneks kuchenny)
- opróżnienie koszy na odpady;
- usuwanie z podłogi widocznych zabrudzeń;
- mycie parapetów;
- wycieranie drzwi;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie mebli kuchennych, blatów roboczych,
- wycieranie włączników i kontaktów;
- mycie podłogi;
- odkurzanie podłogi.
c) pomieszczenia z sanitariatami:
- mycie pustych dozowników na papier, mydło, ręczniki;
- uzupełnianie pustych dozowników;
- opróżnienia koszy na odpady;
- wycieranie powierzchni pionowych;
- mycie parapetów;
- mycie kaloryferów;
- wycieranie drzwi;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie włączników i kontaktów;
- umycie i wypolerowanie luster;
- umycie umywalek i armatury sanitarnej;
- mycie podłogi;
- dezynfekcja oraz czyszczenie muszli klozetowych.
d) korytarze:
- opróżnianie koszy na odpady;
- usuwanie ręczne widocznych zabrudzeń z podłogi;
- mycie i polerowanie przeszkleń i luster;
- mycie drzwi;
- mycie parapetów;
- mycie kaloryferów;
- wycieranie włączników i kontaktów;
- odkurzanie podłóg, chodników;
- mycie podłóg;
- mycie schodów wykonanych z piaskowca oraz balustrady.
e) usługę sprzątania od poniedziałku do piątku, w dni robocze w wymiarze 4 godzin zegarowych (w godz. od 7.30 do 15.30).
4) Mycie okien minimum cztery razy do roku (1 raz w kwartale).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 28331,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń Klub Seniora ul. Niska 81 w Tomaszowie Mazowieckim.
2) Powierzchnia sprzątania wnętrz: 130 m2.
3) Zakres podstawowych obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) sala widowiskowa:
- opróżnienie koszy na odpady;
- usuwanie z podłogi widocznych zabrudzeń;
- mycie parapetów;
- wycieranie kaloryferów;
- wycieranie drzwi;
- mycie i polerowanie przeszkleń i luster;
- wycieranie klamek i okolic okołodotykowych;
- wycieranie mebli;
- wycieranie włączników i kontaktów;
- mycie podłogi;
- odkurzanie podłogi i wykładzin/dywanów;
- mycie schodów oraz balustrady.
b) usługę sprzątania od poniedziałku do piątku, w dni robocze w wymiarze 2 godzin zegarowych (w godz. od 7.30 do 15.30).
4) Mycie okien minimum cztery razy do roku (1 raz w kwartale).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 13092,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33875,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57564,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33875,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSGroup Grzegorz Maj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712004883
7.3.3) Ulica: Energetyków 22e
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Tryb.
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33875,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31423,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57564,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31423,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSGroup Grzegorz Maj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712004883
7.3.3) Ulica: Energetyków 22e
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31423,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34193,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57564,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34193,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSGroup Grzegorz Maj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712004883
7.3.3) Ulica: Energetyków 22e
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34193,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17495,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17495,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSGroup Grzegorz Maj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712004883
7.3.3) Ulica: Energetyków 22e
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17495,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa lasera okulistycznego YAG w zestawie ze stolikiem elektrycznym pod urządzenie oraz z soczewką do kapsulotomii i irydotomii
- Utwardzenie terenu działki z funkcją drogi pożarowej przy budynku filii Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie naprawy cewki kolanowej oraz cewki nadgarstkowej w Rezonansie Magnetycznym model VANTAGE XGV Atlas, nr fabryczny E3A1342016
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim - Kardiomonitory (3 sztuki)
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koluszkach przy ul. Warszawskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.