eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZaprojektowanie i wykonanie robót bud. na terenie ośrodków wypoczynkowych Marina i Słoneczny Wrotków, wg. zadań 1-2



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067042 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót bud. na terenie ośrodków wypoczynkowych Marina i Słoneczny Wrotków, wg. zadań 1-2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060972765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filaretów 44

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-609

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 51 00

1.5.8.) Numer faksu: 81 466 51 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@mosir.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_lublin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót bud. na terenie ośrodków wypoczynkowych Marina i Słoneczny Wrotków, wg. zadań 1-2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-826b062b-9074-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001363/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wg zadań 1-2: zad. 1 BO nr D-107, zad. 2 BO nr O-3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029511/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.261.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1441012,29 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na terenie ośrodków wypoczynkowych Marina i Słoneczny Wrotków, wg. zadań 1-2:
Zadanie nr 1 - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Lublin nr D-107 pn.: „Zalew Zemborzycki miejscem wypoczynku wszystkich Lublinian”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule Projektuj-Buduj zadania polegającego na zaprojektowaniu
i wykonaniu robót budowlanych w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Lublin nr D-107 pn.: „Zalew Zemborzycki miejscem wypoczynku wszystkich Lublinian”
w n/w zakresie:
Część 1: Zagospodarowanie terenu i mała architektura
• Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej dla zadania wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń,
• Rozbiórka istniejących budynków kolidujących z nowym zagospodarowaniem,
• Budowa dwóch ogólnodostępnych miejsc ogniskowych,
• Utwardzenie miejsca pod stanowisko dla foodtrucka,
• Montaż elementów małej architektury (leżaki miejskie),
Część 2: Naprawa i rozbudowa oświetlenia alejek
• Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej dla zadania wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń,
• Wykonanie naprawy oświetlenia alejki,
• Rozbudowa instalacji oświetleniowej w kierunku miejsca ogniskowego,
• Wykonanie instalacji zasilającej stanowisko dla foodtrucka,
Cześć 3: Monitoring wizyjny terenu
• Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej dla zadania wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń,
• Wykonanie linii kablowych,
• Wykonanie instalacji monitoringu CCTV.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz ich opisy zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej PFU), obrazującym zakres i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia czyli kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych, stanowiących Załącznik Nr 2.1 w zakresie zadania nr 1 .
Zamawiający wymaga aby czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na placu budowy były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Obowiązek ten nie dotyczy projektanta i kierownika robót. Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 242500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na terenie ośrodków wypoczynkowych Marina i Słoneczny Wrotków, wg. zadań 1-2:
Zadanie nr 2 - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Lublin nr O-3 pn.: „Zalew Zemborzycki miejscem wypoczynku wszystkich Lublinian”.
Przedmiotem zmówienia jest wykonanie w formule Projektuj-Buduj zadania polegającego na zaprojektowaniu
i wykonaniu robót budowlanych w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Lublin nr O-3 pn.: „Zalew Zemborzycki miejscem wypoczynku wszystkich Lublinian”
w n/w zakresie:
Część 1: Remont istniejących alejek
• Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej dla zadania wraz
z uzyskaniem wymaganych pozwoleń,
• Wykonanie remontu nawierzchni zgonie z zatwierdzoną dokumentacją,
Część 2: Przebudowa (rozbudowa) istniejących alejek oraz budowa nowych odcinków.
• Opracowanie i uzgodnienie dokumentacji projektowej dla zadania wraz
z uzyskaniem wymaganych pozwoleń,
• Wykonanie przebudowy elementów zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją,
• Budowa nowych odcinków zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz ich opisy zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej PFU), obrazującym zakres i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia czyli kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 2.2 w zakresie zadania nr 2.
Zamawiający wymaga aby czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia na placu budowy były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (Podwykonawcę) za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę w oparciu o art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Obowiązek ten nie dotyczy projektanta i kierownika robót. Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, mających realizować przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1198512,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3)
ustawy z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym zadaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511390,94

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511390,94

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159590,65

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1159590,65

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159590,65

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430941540

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159590,65

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.