Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00083147/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku
na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
1.3.) Oddział zamawiającego: WSSE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291799
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żelazna 79
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-875
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wsse.warszawa@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku
na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c7e59b1-8a3e-4360-b5b9-101f31068211
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://wsse-waw.ezamawiajacy.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wsse-waw.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ Rozdział XXIII
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ Rozdział XXIII
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w budynkach, mycie okien i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości użytkowanych przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną
w Warszawie, zgodnie z opisem w Załącznikach Nr 2,2A,2B,2C,2D.
2. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień
CPV – 90910000-9 – usługi sprzątania
CPV – 90911200-8 – usługi sprzątania budynków
CPV – 90620000-9 – usługi odśnieżania
CPV – 90911300-9 – usługi czyszczenia okien
CPV- 77314100-5 – usługi w zakresie trawników
3. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy Pzp powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy.
4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza oraz nie wymaga składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
8. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.
Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga aby prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2023, poz. 1465 ze zm.).
9. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnieniem oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań, zostały określone w Załączniku nr 5 projektowanych postanowieniach umowy.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy.
11. Wykonawca, który jest jednocześnie pracodawcą, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o kwocie obniżenia wpłat na PEFRON, do których skorzystania uprawniony będzie Zamawiający. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ dla Wykonawców (dotyczy tylko Wykonawcy, który będzie jednocześnie pracodawcą
w myśl art. 22 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych).
12. Zamawiający wymaga:
1) zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę min. 12 osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 22 § 1 KP.
2) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 700 000 zł przez cały okres realizacji zamówienia
3) Certyfikatu Jakości ISO 9001:2015, PN-EN ISO 9001:2015 System Zarządzania Jakością lub innego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, według § 9 ust.1 pkt 12 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020, poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
4) przedmiot zamówienia musi być wykonywany zgodnie z przepisami sanitarnymi tak, aby użyte
w celach czyszczących substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia, życia człowieka i środowiska, tzn. w szczególności odpowiadały wymogom Rozporządzenia (WE)
nr 648/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. z późn. zm.
w sprawie detergentów. Niezależnie od powyższego, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo żądać zmiany zastosowanego środka czystości. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany przedstawić produkt alternatywny, bez prawa odszkodowania z tego tytułu.
13. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia Wykonawca:
1) dostarczy Zamawiającemu listę osób skierowanych do świadczenia usługi sprzątania
dla WSSE w Warszawie wraz z informacją o podstawie do dysponowania zatrudnionymi osobami, na podstawie umów o pracę;
2) wskaże osobę wyznaczoną do nadzoru i koordynacji prac oraz kontaktów
z przedstawicielem Zamawiającego z podaniem jej nr telefonu kontaktowego,
14. Wykonawca w trakcie trwania umowy na każde wezwanie Zamawiającego przedstawi bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia jest wykonywany przez osoby zatrudnione
na umowę o pracę.
15. Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób zatrudnionych (nie mniej niż 12 pełnych etatów),
do świadczenia usługi:
1) sprzątania pomieszczeń w części biurowej oraz części magazynowej, sprzątania holi, schodów, sanitariatów w części biurowej, na bieżąco w godzinach pracy Zamawiającego, czyli od godz. 7.30 do 15.05;
2) sprzątania sali konferencyjnych oraz części laboratoryjnej wraz z sanitariatami po godzinach pracy Zamawiającego, czyli od godz. 1505 do godz. 2200 najpóźniej. (z wyłączeniem pomieszczeń, gdzie należy wykonać sprzątanie w godzinach pracy Zamawiającego),
3) utrzymania porządku na terenie nieruchomości przy ul. Żelaznej 79 i Nowogrodzkiej 82.
16. Zamawiający wymaga, aby minimum 12 osób (nie dotyczy osoby nadzorującej usługę sprzątania) wykonujące czynności sprzątania były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Jeżeli osoby wykonujące czynności sprzątania zostaną zatrudnione na umowę o pracę w mniejszym wymiarze czasu pracy np. 3/4, 1/2 wymaga się zatrudnienia co najmniej takiej liczby osób, aby łącznie było 12 pełnych etatów.
17. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi atesty, świadectwa lub karty charakterystyki używanych środków czystości i środków higienicznych;
18. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy.
19. Informację o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nie określa wymagań oraz nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań w ramach zamówienia na dostawy.
20. Przedmiot zamówienia Wykonawca realizuje z własnych środków finansowych, Zamawiający nie przewiduje zaliczek. Należność za wykonaną usługę będzie płatna na warunkach podanych
w projektowanych postanowień umowy – Załącznik Nr 5 do SWZ.
21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w związku z wykonywaniem zamówienia.
22. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze projektowanych postanowień umowy Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert nie odrzuconych na podstawie poniższych kryteriów.
Lp. Kryteria Waga Sposób oceny
K1 – Oferowana cena całkowita brutto przedmiotu zamówienia 100 % minimalizacja
Sposób obliczenia punktów w odniesieniu do kryterium „K1 – Cena oferty brutto zamówienia podstawowego”:
K1= (cena ofertowa minimalna / cena ofertowa badana) x waga kryterium (100),
Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium.
Zasady wyboru oferty i udzielenia zamówienia:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp i niniejszej SWZ oraz łącznie uzyska najwyższą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zgodnie z art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczenie
w wykonaniu, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług sprzątania w budynku/budynkach użyteczności publicznej, gdzie powierzchnia wewnętrzna jest nie mniejsza niż 5 000 m2 w ramach jednej umowy przez okres min. 6 miesięcy okresie ostatnich 3 lat o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu oraz wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- Certyfikatu Jakości ISO 9001 lub innego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, według § 13 ust.1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2020, poz.1282 z zm.)
w sprawie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ - Rozdział XI
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SWZ - Rozdział XI
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów przedmiotowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający nie żąda złożenia dokumentów przedmiotowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy;
2) zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 2, których łączna wartość nie przekracza 10% wartości pierwotnej umowy;
3) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki;
4) zmiany wynikające z art. 439 ust. 1 ustawy PZP, umowa, której przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi, zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
5) zmian wynikających z przepisów prawa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://wsse-waw.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY” do dnia 30.01.2025 r. do godz. 10:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisanie umowy aktualnej opłaconej na dzień składania ofert polisy ubezpieczeniowej (lub jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie niższą niż 700 000 złotych.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonywanie usług ochrony osób i mienia w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie"
- Sukcesywne dostawy gazów w butlach
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepień ochronnych dla żołnierzy zawodowych, pracowników ASzWoj oraz badania profilaktyczne żołnierzy rezerwy i Legii Akademickiej (CWCR).
- Usługa polegająca na prowadzeniu szkoleń w zakresie nauki języka angielskiego dla pracowników Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie wielowariantowej koncepcji techniczno-kosztowej, KIP-u oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji lokalizacyjnej i środowiskowej dla zadania pn. "Renaturyzacja rzeki Dzierżęcinki".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości, transportu wewnątrzszpitalnego, usługi dodatkowe i pomocowe w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.
- Wykonanie prac związanych ze sprzątaniem części wspólnych w budynkach na terenie nieruchomości MPRI Sp. z o.o. zlokalizowanych w Warszawie.
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24 (A,B,C) oraz ul. Bolesława Chrobrego 6.
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w rejonie V
- Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego we Włocławku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.