Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00634664/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w Oddziale w Skierniewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA INSPEKCJA PRACY OKRĘGOWY INSPEKTORAT PRACY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000870416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 123
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-441
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@lodz.pip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.pip.gov.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-601bcae0-56b7-446e-849c-cd812f14301d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nadzór nad warunkami pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w Oddziale w Skierniewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-601bcae0-56b7-446e-849c-cd812f14301d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085516/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa sprzatania pomieszczeń biurowych w siedzibie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi w oddziale w Skierniewicach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LD-POR-A.213.258.2024.3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń biurowych zajmowanych przez Państwową Inspekcję Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi w Oddziale w Skierniewicach, mieszczących się na IV piętrze w budynku przy ul. Reymonta 23 w Skierniewicach o łącznej powierzchni 180,12 m2 (w tym: pokoje 140,62 m2, korytarz 32,00 m2, sanitariat 7,50 m2).
2. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia opisany jest także we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny, stanowi jedną całość. Zamawiana usługa stanowi kompleksowe rozwiązanie niezbędne w całości do wykonania przez jednego Wykonawcę. Dokonanie podziału zamówienia nie jest możliwe, biorąc pod uwagę jednolity przedmiot zamówienia jego podział byłby nieefektywny i bezcelowy, groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, ale również potrzebą skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia co mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – stanowiący Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39471,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74713,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39471,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CSGroup Grzegorz Maj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712004883
7.3.3) Ulica: Energetyków 22e
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39471,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 4/TP/ZP/RB/2025 Dostawa i ułożenie wykładziny PCV oraz wykładziny prądoprzewodzącej z wywinięciem na ścianę o wys. 10 cm na wylewce samopoziomującej grubości 3÷10 mm.
- DEA OZPA 272.01.2025 DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz jednostkach podległych
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymania czystości na potrzeby Przychodni WOMP-ZCLiP Nr1, Nr2 i Nr3 w Szczecinie oraz Przychodni WOMP-ZCLiP Nr4 i Nr5 w Stargardzie".
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) pomieszczeń Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, w Oddziałach: Wejherowie, Starogardzie Gd., Gdyni, Słupsku oraz na terenie zewnętrznym Oddziału Gdynia.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń należących do Parku Narodowego ,,Ujście Warty''
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.