eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona obiektów i mienia Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów i mienia Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkosinski@grochowski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektów i mienia Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae940ae5-99b2-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPK/127/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273170,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa (w ramach zaoferowanej ceny ofertowej), którą należy rozumieć jako: kompleksowe świadczenie usług ochrony osób i mienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający odpowiadając na pytania wykonawców dokonał zmiany w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, w którym błędnie wpisał kalkulację miesięczną dokonania wyliczenia wartości zamówienia odnoszącą się do minimalnego wynagrodzenie za pracę obowiązującego od 1 lipca 2024 r. (w formularzu wskazana została zmiana wynagrodzenia od czerwca 2024 r.). W związku z powyższym każdy Wykonawca inaczej mógł zinterpretować wprowadzoną przez Zamawiającego zmianę, co skutkować może nieporównywalnością ofert, mogłoby prowadzić do konieczności negocjacji z Wykonawcami w celu ustalenia ostatecznej wartości zamówienia oraz oznacza, że Zamawiający w sposób niejednoznaczny i nie dostatecznie wyczerpujący określił przedmiot zamówienia w zakresie jego realizacji i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Powyższe mogłoby skutkować również nieprzewidzianymi zmianami wynagrodzenia Wykonawcy, które mogłoby być uznane za niezgodne z treścią SWZ. Na aktualnym etapie postępowania, tj. po otwarciu ofert, Zamawiający nie może już skorygować zapisów formularza ofertowego. Ewentualne zawarcie umowy byłoby obarczone wadą niemożliwą do usunięcia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.