eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRoboty budowlane polegające na wykonaniu grobowców na cmentarzach komunalnych miasta Poznania



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067160 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na wykonaniu grobowców na cmentarzach komunalnych miasta Poznania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Usługi Komunalne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632056617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 43a

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-521

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uslugikomunalne.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uslugikomunalne.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu grobowców na cmentarzach komunalnych miasta Poznania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff469039-bf08-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.poznan.pl/bip/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej (zamowienia@uslugikomunalne.com.pl - nie dotyczy złożenia oferty). 2. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. 3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej i opatruje odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pomocą poczty elektronicznej. Ofertę składa się za pośrednictwem miniPortalu/ePUAP. 6. Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (zamowienia@uslugikomunalne.com.pl) (nie dotyczy oferty i jej załączników). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych Usługi Komunalne w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu (60 - 521) przy ul. Słowackiego 43a. Ustanowiono inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem email: iod@uslugikomunalne.com.pl. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dalsze szczegółowe informacje dot. RODO zawiera specyfikacja warunków zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UK.D.340-5/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu grobowców na cmentarzach komunalnych miasta Poznania (cmentarz nr 1 – Miłostowo i nr 2 – Junikowo).

Zamówienie obejmuje:
1) wykonanie 30 szt. grobowców na cmentarzu Miłostowo w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, objętych załączonym projektem technicznym wraz z wykończeniem nawierzchni pomiędzy niszami grobowymi kostką betonową oraz wykonaniem alei bocznej projektowanej wzdłuż całego rzędu 10 na kwaterze 2, z wcześniejszym przygotowaniem terenu pod realizowane prace – prace należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, normami i zasadami BHP oraz przy zastosowaniu właściwej technologii robót,
2) wykonanie 30 szt. grobowców na cmentarzu Junikowo w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, objętych załączonym projektem technicznym wraz z wykończeniem nawierzchni pomiędzy niszami grobowymi kostką betonową oraz wykonaniem alei bocznej projektowanej pomiędzy rzędami 10 i 9 oraz 8 i 7 do wysokości nowopowstałych nisz grobowych, z wcześniejszym przygotowaniem terenu pod realizowane prace – prace należy wykonać zgodnie z projektem technicznym, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, normami i zasadami BHP oraz przy zastosowaniu właściwej technologii robót,
3) wykonanie 15 szt. grobowców na cmentarzu Junikowo w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, bez wykończenia nawierzchni wokół nisz grobowych, przy uwzględnieniu pozostałych wytycznych opisanych w ppkt 2),
4) wykonanie 15 szt. grobowców na cmentarzu Miłostowo w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, bez wykończenia nawierzchni wokół nisz grobowych, przy uwzględnieniu pozostałych wytycznych opisanych w ppkt 1),
5) zagospodarowanie odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44114200-4 - Produkty betonowe

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy, w następującym zakresie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia na wykonanie do 10 szt. grobowców na cmentarzu Miłostowo i do 10 szt. grobowców na cmentarzu Junikowo, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, bez wykończenia nawierzchni wokół nisz grobowych, przy uwzględnieniu pozostałych wytycznych opisanych w SWZ.
2. Zamawiający każdorazowo będzie zgłaszał Wykonawcy potrzebę wykonania prac określonych w pkt. 1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania niszy grobowej nie później niż w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Ilość grobowców do wykonania uzależniona będzie od stwierdzonych potrzeb Zamawiającego, jednak łącznie nie może przekraczać ogólnej ilości wskazanej w pkt. 1. w trakcie realizacji zamówienia.
3. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego, z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji, po przeprowadzonych negocjacjach.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryteria: Cena – 60%; Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości – 30%; Termin wykonania zamówienia – 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie wykonania należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące prace kamieniarskie, o wartości tych prac co najmniej 50 000,00 zł brutto w ramach każdej roboty budowlanej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wymaga się złożenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem wskazanym w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych);
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
c) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp;
d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji , nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed jego złożeniem). Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, o którym mowa w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaga się złożenia:
b) wykazu robót budowlanych w zakresie określonym w pkt. 5.4 ogłoszenia, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okres liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony formularz ofertowy;
2) wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia;
3) wypełnione zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy);
4) wypełnione oświadczenie dot. podziału prac realizowanych przez podmioty występujące wspólnie (jeżeli dotyczy),
5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunek udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólnie wykaże wymagane doświadczenie. Zamawiający nie dopuszcza łączenia potencjałów wykonawców składających ofertę wspólnie w zakresie doświadczenia.
2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć
stosowne pełnomocnictwa).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej określonych okoliczności:
a) konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (jeżeli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy) – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania dodatkowych robót budowlanych, zmiana wynagrodzenia (wynagrodzenie zostanie ustalone na zasadach określonych w SWZ).
b) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których Wykonawca był zobowiązany – co może mieć wpływ na przedłużenie terminów realizacji umowy o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcie realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SWZ,
c) udzielenie przed terminem zakończenia przedmiotu zamówienia podstawowego, zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania robót na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
d) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują opóźnienie rozpoczęcia, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia – co może mieć wpływ na zmianę terminów realizacji umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja czynności objętych przedmiotem zamówienia,
e) przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach określonych w art. 32 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas, na który wstrzymano prace na obiekcie zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
f) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami infrastruktury technicznej lub obiektami budowlanymi – przedłużenie terminów realizacji przedmiotu umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja przedmiotu umowy w związku z koniecznością usunięcia kolizji,
g) leżącego po stronie Zamawiającego opóźnienia w przekazaniu wykonawcy placu budowy – zmiana terminów realizacji umowy o ilość dni opóźnienia,
h) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwi wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części – co może mieć wpływ na przedłużenie terminów realizacji umowy o czas, w którym niemożliwe było podjęcie realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej,
i) podjęcia przez wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia, która miała być realizowana siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – co może mieć wpływ na zmianę zakresu podwykonawstwa,
j) wydłużenia czasu obowiązywania umowy o czas niezbędny dla realizacji pełnego zakresu rzeczowego, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron wykonanie umowy w terminie umownym okazało się niemożliwe – przedłużenie terminu realizacji poszczególnych dostaw o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja pełnego zakresu umowy,
k) w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.),
l) zmiany przepisów prawa w zakresie stawki podatku od towarów i usług, co może mieć wpływ zmianę wynagrodzenia, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę, na zasadach wskazanych w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu., w szczegółach niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie należy wykonać w terminie maksymalnie 100 dni od dnia podpisania umowy, z uwzględnieniem następujących terminów pośrednich:
1) Wykonanie 30 szt. grobowców z wykończeniem nawierzchni pomiędzy niszami grobowymi i wykonaniem alei bocznej na cmentarzu Miłostowo: maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy,
2) Wykonanie 30 szt. grobowców z wykończeniem nawierzchni pomiędzy niszami grobowymi i wykonaniem alei bocznej na cmentarzu Junikowo: maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy,
3) Wykonanie 15 szt. grobowców bez wykończenia nawierzchni wokół nisz grobowych na cmentarzu Junikowo: maksymalnie 80 dni od dnia podpisania umowy,
4) Wykonanie 15 szt. grobowców bez wykończenia nawierzchni wokół nisz grobowych na cmentarzu Miłostowo: maksymalnie 100 dni od dnia podpisania umowy.
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zaoferowanie przez Wykonawcę skrócenia ww. terminów będzie skutkować przyznaniem ofercie dodatkowych punktów w świetle kryterium oceny ofert opisanego w SWZ.
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.