Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037388/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Długoterminowy wynajem czterech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Doradców Energetycznych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021146486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713330940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krepa@fos.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wfosigw-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Długoterminowy wynajem czterech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Doradców Energetycznych w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a9d526-7ea7-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326388/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Długoterminowy wynajem czterech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Doradców Energetycznych w Wojewódzkim Funduszu Ochorony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego i mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOB.2710.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243936 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część pierwsza zamówienia obejmuje wynajem dwóch samochodów osobowych z napędem elektrycznym;2. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego i mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.
3. Przedmiotem zamówienia jest wynajem długoterminowy dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem elektrycznym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu wraz z kompleksową obsługą serwisową i usługą pełnego ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance z limitem 50 000 kilometrów na rok dla każdego samochodu w okresie najmu.
4. Samochody będące przedmiotem wynajmu muszą posiadać odpowiednie oznakowanie,
w związku z czym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania poprzez oklejenie w uzgodniony sposób wynajmowanych pojazdów, na swój koszt przed przekazaniem Zamawiającemu samochodów.
5. Orientacyjny/poglądowy wzór oklejenia samochodu zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Wymagany wzór oklejenia samochodu dostarczony zostanie przez Zamawiającego po wybraniu oferty.
6. Każdy wykonawca ma prawo do złożenia jednej oferty na każdą z części zamówienia, zawierającej jedną cenę.
7. Szczegółowy opis wymagań technicznych i wyposażenia samochodów oraz warunków realizacji dostawy określone zawiera SWZ, Załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych zapisach umowy w sprawie zamówienia publicznego– Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości wykupu/odkupu samochodów po zakończeniu umowy w ramach oferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
50111100-7 - Zarządzanie flotą pojazdów
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 117120 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część druga zamówienia obejmuje wynajem jednego samochodu osobowego typu combi lub suv z napędem hybrydowym typu plug – In.2. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego i mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.
3. Przedmiotem zamówienia jest wynajem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem hybrydowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu wraz z kompleksową obsługą serwisową i usługą pełnego ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance z limitem 50 000 kilometrów na rok dla każdego samochodu w okresie najmu.
4. Samochody będące przedmiotem wynajmu muszą posiadać odpowiednie oznakowanie,
w związku z czym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania poprzez oklejenie w uzgodniony sposób wynajmowanych pojazdów, na swój koszt przed przekazaniem Zamawiającemu samochodów.
5. Orientacyjny/poglądowy wzór oklejenia samochodu zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Wymagany wzór oklejenia samochodu dostarczony zostanie przez Zamawiającego po wybraniu oferty.
6. Każdy wykonawca ma prawo do złożenia jednej oferty na każdą z części zamówienia, zawierającej jedną cenę.
7. Szczegółowy opis wymagań technicznych i wyposażenia samochodów oraz warunków realizacji dostawy określone zawiera SWZ, Załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych zapisach umowy w sprawie zamówienia publicznego– Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości wykupu/odkupu samochodów po zakończeniu umowy w ramach oferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
50111100-7 - Zarządzanie flotą pojazdów
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 48768 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. część trzecia zamówienia obejmuje wynajem samochodu osobowego typu VAN z napędem hybrydowym typu plug – In.2. Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego i mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE”.
3. Przedmiotem zamówienia jest wynajem długoterminowy fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem hybrydowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu wraz z kompleksową obsługą serwisową i usługą pełnego ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance z limitem 50 000 kilometrów na rok dla każdego samochodu w okresie najmu.
4. Samochody będące przedmiotem wynajmu muszą posiadać odpowiednie oznakowanie,
w związku z czym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania poprzez oklejenie w uzgodniony sposób wynajmowanych pojazdów, na swój koszt przed przekazaniem Zamawiającemu samochodów.
5. Orientacyjny/poglądowy wzór oklejenia samochodu zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Wymagany wzór oklejenia samochodu dostarczony zostanie przez Zamawiającego po wybraniu oferty.
6. Każdy wykonawca ma prawo do złożenia jednej oferty na każdą z części zamówienia, zawierającej jedną cenę.
7. Szczegółowy opis wymagań technicznych i wyposażenia samochodów oraz warunków realizacji dostawy określone zawiera Załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanych zapisach umowy w sprawie zamówienia publicznego– Załącznik nr 5 do SWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje możliwości wykupu/odkupu samochodów po zakończeniu umowy w ramach oferowanej ceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
50111100-7 - Zarządzanie flotą pojazdów
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 78048 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198964,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170904 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170904 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ, ADM w budynku wielorodzinnym
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Nowem
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu z beczką asenizacyjną o pojemności 16000 litrów- postępowanie powtórzone.
- Ubezpieczenie Gminy Gilowice
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności, ubezpieczenie pojazdów, NNW Gminy Olszewo-Borki
- Zakup i dostawa samochodów dla O/ZUS w Bydgoszczy
- Zakup samochodu osobowego w ramach odnowienia taboru w Kuratorium Oświaty w Rzeszowie
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.