Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044697/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067239 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie - wykaszanie zieleni w pasach drogowych we wschodniej części gminy Wieluń”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438860249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.um.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie - wykaszanie zieleni w pasach drogowych we wschodniej części gminy Wieluń”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81bdd6db-a997-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002670/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Bieżące utrzymanie - wykaszanie zieleni w pasach drogowych we wschodniej części gminy Wieluń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044697/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie - wykaszanie zieleni w pasach drogowych we wschodniej części gminy Wieluń”
Zakres rzeczowy
1) wykaszanie zieleni w pasach drogowych - łączna powierzchnia planowanego koszenia około 572 000 m2 w okresie obejmującym zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia powierzchni koszenia na danym zadaniu we wskazanych rejonach w zależności od potrzeb i wolnych środków przeznaczonych na ten cel;
2) usuwanie zieleni z chodników - planowana łączna powierzchnia około 20 000 m2 w okresie obejmującym zamówienie;
3) Wykaz sołectw w części wschodniej gminy Wieluń przeznaczonych do koszenia pasów drogowych: Borowiec, Jodłowiec, Małyszyn, Masłowice, Olewin, Ruda, Sieniec, Starzenice, Urbanice, Widoradz.
Opis przedmiotu zamówienia
1) rozpoczęcie koszenia nastąpi, gdy Zamawiający zleci telefonicznie i drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w ofercie informacje o konieczności rozpoczęcia koszenia z podaniem obszaru wskazanego do wykoszenia;
2) zakończenie koszenia nastąpi w terminie maksymalnie do 21 dni od rozpoczęcia koszenia, natomiast kolejność wykonywania robót określi Zamawiający.
3) koszenie powinno być przeprowadzone:
a) na odcinkach z poboczami - od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego,
w tym również rowów odwadniających;
b) na odcinkach z chodnikami - od krawężnika jezdni do chodnika i od chodnika do granicy pasa drogowego;
4) wykaszanie roślinności w pasach dróg gminnych z traw, chwastów, samosiewów drzew i krzewów realizowane musi być zgodnie z ustawą o ochronie przyrody;
5) usuniecie odrostów u nasady pni drzew;
6) wywiezienie roślinności, gałęzi oraz zebranych innych odpadów odbywać się będzie na koszt Wykonawcy;
7) koszenie winno odbywać się kosiarkami spalinowymi, bijakowymi, kosami spalinowymi, traktorkiem ogrodowym w zależności od wskazania potrzeby przez Zamawiającego w sposób bezpieczny dla ludzi, mienia i drzew (zgodnie
z obowiązującymi przepisami bhp oraz innymi przepisami);
8) trawa po skoszeniu powinna być zagrabiona i wywieziona w dniu koszenia lub następnego dnia (w przypadku, gdy Zamawiający wskaże taką konieczność);
9) zakazuje się poruszania ciężkim sprzętem (ciągnik z kosiarką bijakową) po chodnikach w celu wykoszenia pasa drogowego
10) Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia odpadów zalegających na wykoszonych terenach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169646,4
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169646,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169646,4
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Sławomir Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730355360
7.3.3) Ulica: Gaszyn, ul. Strażacka 28,
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SŁAWOMIR NOWAK "USŁUGI TRANSPORTOWE"
jakie przetargi wygrała firma
SŁAWOMIR NOWAK "USŁUGI TRANSPORTOWE"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- "Zakup rozdrabniacza szybkoobrotowego do odpadów biodegradowalnych"
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego w Wieluniu
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- "Utrzymanie wysp dwóch rond zlokalizowanych w Gminie Andrychów (odc. 210 km 4+950, odc. 220 km 0+540) w roku 2025 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 781"
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2025 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.