Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA CIEPŁA DO OBIEKTU POŁOŻONEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 52C W OLEŚNICY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.pawlaczyk@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWA DOSTAWA CIEPŁA DO OBIEKTU POŁOŻONEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 52C W OLEŚNICY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec826ed2-bb76-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Miejska Gospodarka Komunalna Sp z o.o. z siedzibą przy ul. 11 Listopada 17 w Oleśnicy jest jedynym podmiotem – monopolistą mogącym świadczyć kompleksową dostawę (sprzedaży i przesył) ciepła do obiektu położonego przy ul. Wojska Polskiego 52c w Oleśnicy (siedziba ZDP). Jako jedyny podmiot na rynku posiada centralną ciepłownię oraz sieć ciepłowniczą i węzły cieplne dostarczające do w/w obiektu ciepło służące do jego ogrzewania. Urządzenia ciepłownicze znajdujące się w w/w obiekcie są przystosowane i podłączone do sieci MGK Sp. z o.o. Istniejąca infrastruktura techniczna uniemożliwia realizację zamówienia przez innego Wykonawcę.
Cd uzasadnienia zawierty jest w Informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.38.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312912 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Rodzaj zamówienia: zgodnie z art. 27 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp głównym przedmiotem zamówienia są dostawy.
2) Główny kod CPV: 093000002 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa.
3) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaży i przesył) ciepła do obiektu położonego przy ul. Woj-ska Polskiego 52c w Oleśnicy (siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy) za pomocą centralnej ciepłowni oraz sieci ciepłowniczej i węzłów cieplnych należących do Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. z siedzibą przy ul. 11 Listopada 17 w Oleśnicy, w celu ogrzewania obiektu.
4) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym terminy, prawa i obowiązki stron i inne istotne warunki realizacji zamówienia – zostaną określone w umowie na kompleksową dostawę ciepła, przedstawionej przez Wykonaw-cę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384881,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384881,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384881,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejska Gospodarka Komunalna Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110004937
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 17
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384881,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Kompleksowa usługa sprzątania obiektów Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Remont wnętrza kaplicy wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji wykonawczej - branżowe projekty techniczne na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji lub przesyłu energii dla potrzeb KOWR OT w Łodzi w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji na rzecz WARR S.A. do 31.12.2025 r.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w zakresie sprzedaży oraz świadczenia usług dystrybucji do obiektów stanowiących własność Gminy Laszki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ w Turku.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Aleksandrów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.