Ogłoszenie z dnia 2021-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00029371/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00067327 z dnia 2021-05-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zamknięć koronowych na potrzeby Zakładu Produkcji Zdrojowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Uzdrowisko Busko-Zdrój" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. F. Rzewuskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 32 03
1.5.8.) Numer faksu: 41 378 41 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ubz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ubz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ubz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zamknięć koronowych na potrzeby Zakładu Produkcji Zdrojowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f12bad88-984c-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029371/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.291.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamknięć koronowych, wg zamówień cząstkowych składanych przez przedstawiciela Zamawiającego na potrzeby Zakładu Produkcji Zdrojowej Zamawiającego.
1) Opis przedmiotu zamówienia:
a) zamknięcie koronowe Ø26mm,
b) typ pry-off z uszczelką nie zawierającą PCV o profilu uszczelki SACMI 916 przeznaczone do butelek szklanych spełniające wymogi wg CE.T.I.E (International Technical Centre for Botteling and Packaging) GME 13.01 oraz GME 13.02 napełnianych następującymi rodzajami płynów: wody i napoje gazowane,
c) wykonanie: blacha stalowa ocynkowana lub chromowana o grubości 0,18 mm.
d) rodzaj lakierowania: strona wewnętrzna – lakier adhezyjny spełniający normy UE dot. bezpośredniego kontaktu z artykułami żywnościowymi, strona zewnętrzna – kolor złoty,
f) szacunkowa wielkość zapotrzebowania w okresie udzielenia zamówienia: 12.000.000 sztuk. Faktyczne ilości wynikać będą z założonych Planów Sprzedaży, Produkcji i koniunktury rynkowej.
2) Zamawiający zrealizuje zamówienie w 100% co do wielkości zapotrzebowania, z jednoczesnym zachowaniem ceny jednostkowej euro podanej przez Wykonawcę w ofercie przez cały okres trwania umowy.
3) Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości zrealizowanych dostaw.
4) Dostawy powinny być realizowane na koszt Wykonawcy na adres:
Zakład Produkcji Zdrojowej ul. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko-Zdrój.
Towar na czas transportu należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem, jak również w sposób gwarantujący zachowanie czystości bakteriologicznej. Zamawiający wymaga dostarczenia zamknięć w opakowaniach zbiorczych – kartonach na paletach euro używanych przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44618300-8 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników i wieka
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250329,6
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261104,4
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250329,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Business Development Dariusz Kruszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-140-43-47
7.3.3) Ulica: Batalionó Chłopskich
7.3.4) Miejscowość: Kroczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 42-425
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
New Box S.p.A. w zakresie produkcja zamknięć koronowych pry off w kolorze złotym
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Business Development Dariusz Kruszyński
jakie przetargi wygrała firma
Business Development Dariusz Kruszyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250329,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-05-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa jaj kurzych
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisława Staszica oraz dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"
- DOSTAWA UBRAŃ OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU. ZOZ/DO/OM/ZP/57/24
- Dostawa warzyw i owoców
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.