Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium PSSE w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 10
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: azp.psse.zielonagora@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wsse.gorzow.pl/pssezielonagora/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
azp.psse.zielonagora@sanepid.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zaopatrzenie laboratorium PSSE w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75bd30d3-9a10-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016623/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 produkty z tworzyw sztucznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający skorzystał z przewidzianej w art. 305 pkt. 2) Pzp przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z którą Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy – produkty z tworzyw sztucznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2571,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2571,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2571,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIONOVO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911810758
7.3.3) Ulica: ul. Nowodworska 7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2571,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego.- Zad. 2 -Rozbudowa DW nr 134 na odcinku od DK nr 29 do miejscowości Urad w zakresie budowy ścieżki rowerowej
- Napr., konserw. i malow. urządz. małej arch., przestaw. ławek, gazonów, koszyczków na odpady, remonty ciągów piesz. i schodów na ter. zieleni miejsk.i mienia komunaln. w obr. ABM wraz z N. Miastem ZG
- Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1, 2.
- Przewóz osób niepełnosprawnych na terenie Miasta Zielona Góra.
- Dostawa produktów mleczarskich do Zespołu Edukacyjnego nr 3 w Zielonej Górze
- Kompleksowa usługa innowacji społecznej - wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów poprzez utworzenie mobilnego punktu z usługami społecznymi na terenie gminy wiejskiej
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa środków czystości oraz artykułów kuchennych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (4 pakiety).
- "Sukcesywna dostawa materiałów do badań laboratoryjnych na potrzeby laboratorium Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bielsku-Białej"
- Zakup worków foliowych
- Dostawa odczynników i zużywalnych materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 3 części
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów w roku 2025
- TP/6/2024 Dostawa worków foliowych do odpadów segregowanych na rok 2025
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.